VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
Много лачен. Ако не го бъркам, висеше в сайтовете за 5,600. Но важното е, да те радва. Със здраве да се шофира, и само 100 октана да се налива.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
Бъркаш. Прясно свален от автовоза беше.
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
При това положение и аз бих карал такъв чичкомобил. Такива екземпляри има но държат високи цени. Браво !!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
Колеги, да ви запитам 2 въпроса:
1. Има ли сценарии в който при Б5 климатроника е над радиото фабрично? Или при мен са ги разменили примерно когато са сменяли радиаторче на парното?
2. На първата снимка се вижда че акумулатора и джаджите около него са открити. Там имало ли е защитна кора фабрично?
1. Има ли сценарии в който при Б5 климатроника е над радиото фабрично? Или при мен са ги разменили примерно когато са сменяли радиаторче на парното?
2. На първата снимка се вижда че акумулатора и джаджите около него са открити. Там имало ли е защитна кора фабрично?
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
По точка едно, има и такъв вариант.
Човече, от тия снимки личи, че това е истински автомобил.
Човече, от тия снимки личи, че това е истински автомобил.
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
При мен, на 5.5, управлението на климатроника е най-отгоре. Мисля си, че там му е мястото. За кората не знам как е при Б5, при мен е цяла.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
Климатроника оригинално трябва да е най-долу. Но вече всеки може да си го сложи където си му харесва.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
Zdravko Zankov написа:По точка едно, има и такъв вариант.
Човече, от тия снимки личи, че това е истински автомобил.
Единствената причина да го взема.
In other news: Още от канала пред КАТ мотора който по принцип работи изключително култивирано(друго нещо което ме впечатли точно в този екземпляр), започна да се омазва, срива и дави. Мишо от Герман логично предположи че става въпрос за намокрени бубини след горублянската мивка на мотора. Да, но не - проблема продължи да се появява спорадично, без никакви записани грешки. Прочетох и прегледах доста теми и видеа в тубата, възможния виновник реших че е някой от тези неща в този ред: дебитомер, бубина, лула. Онзи ден, докато бях още във фаза "изследване" на проблема, се сетих че мой колега преди 2 месеца прегря абсолютно същия AEB мотор и от тогава събира шума пред входа му. Хоп, перфектния донор за А/Б тестове. Вчера сутринта размених дебиломерите(ебаси къде са забили въздушния филтър... и на -7 градуса въздуховодите се чупят от няма нищо, горкия донор) и... проблема е отстранен! В тубата има 26 минутно видео с лайв диагностика за да се хване този проблем с прекъсващ само от време на време MAF.... Да живее интернет!!! Донора скоро няма изглед да се прави, такаче не мисля и да му връщам дебиломера.
Продължаваме напреТ! Чак днес тествах CD changer-a - nicht arbeiten. Подрежда си дисковете, праща слотовете към радиото. Но на всеки диск плюе CD Error. Whatever - и без това не ми се занимава с емулатори и с тая Гама като цяло. Ще си я запазя, но след работа направо взех някакво Сони от технополис, което отговаряше най-добре на цветовата схема на кокпита. Предното USB, FLAC, MP3, WMA и това ще му е. За това и питам къде трябва да е климатроника и къде радиото по дефолт.
ПС: Автомобила е рядко спрял! Мой колега е изкарал до тук 340кс от такъв мотор, като си го прави сам и има цялата необходима апаратура за него. Направихме му диагностика в движение - бууст, гориво, всичко е перфектно. Присъдата - "толкова си върви бе човек, ти какво очакваш". Такаче още януари отиваме за ремап.
Последна промяна от hooligan_sk на Сря 21 дек 2016 22:54, променено общо 1 път.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
hooligan_sk написа:Колеги, да ви запитам 2 въпроса:
1. Има ли сценарии в който при Б5 климатроника е над радиото фабрично? Или при мен са ги разменили примерно когато са сменяли радиаторче на парното?
2. На първата снимка се вижда че акумулатора и джаджите около него са открити. Там имало ли е защитна кора фабрично?
Целите конзоли на барчетата са различни. Не може да се размества както си искаш. Когато е с навигация или двоен дин, тогава отдолу е климатроника. Когато отгоре е климатроника, по средата е радиото 1-дин и отдолу е малко барче за вещи.
По втория въпрос за кората , при Б5 няма такава фабрично, има само върху филтъра на купето, но не е проблем да се сложи цяла от Б5.5
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
Благодаря много колега!
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
Колега, много си прав. Чак сега се замислих. Моето е 2дин, било е с навигация и климатроника трябва да е най-долу:
Същото важи, когато е радио, под него CD changer и най-долу пак климатроника.
А на този Пасат си е абсолютно правилно подредено, извинявам се за предния пост.
Същото важи, когато е радио, под него CD changer и най-долу пак климатроника.
А на този Пасат си е абсолютно правилно подредено, извинявам се за предния пост.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
hooligan_sk написа:Zdravko Zankov написа:По точка едно, има и такъв вариант.
Човече, от тия снимки личи, че това е истински автомобил.
Единствената причина да го взема.
In other news: Още от канала пред КАТ мотора който по принцип работи изключително култивирано(друго нещо което ме впечатли точно в този екземпляр), започна да се омазва, срива и дави. Мишо от Герман логично предположи че става въпрос за намокрени бубини след горублянската мивка на мотора. Да, но не - проблема продължи да се появява спорадично, без никакви записани грешки. Прочетох и прегледах доста теми и видеа в тубата, възможния виновник реших че е някой от тези неща в този ред: дебитомер, бубина, лула. Онзи ден, докато бях още във фаза "изследване" на проблема, се сетих че мой колега преди 2 месеца прегря абсолютно същия AEB мотор и от тогава събира шума пред входа му. Хоп, перфектния донор за А/Б тестове. Вчера сутринта размених дебиломерите(ебаси къде са забили въздушния филтър... и на -7 градуса въздуховодите се чупят от няма нищо, горкия донор) и... проблема е отстранен! В тубата има 26 минутно видео с лайв диагностика за да се хване този проблем с прекъсващ само от време на време MAF.... Да живее интернет!!! Донора скоро няма изглед да се прави, такаче не мисля и да му връщам дебиломера.
Продължаваме напреТ! Чак днес тествах CD changer-a - nicht arbeiten. Подрежда си дисковете, праща слотовете към радиото. Но на всеки диск плюе CD Error. Whatever - и без това не ми се занимава с емулатори и с тая Гама като цяло. Ще си я запазя, но след работа направо взех някакво Сони от технополис, което отговаряше най-добре на цветовата схема на кокпита. Предното USB, FLAC, MP3, WMA и това ще му е. За това и питам къде трябва да е климатроника и къде радиото по дефолт.
ПС: Автомобила е рядко спрял! Мой колега е изкарал до тук 340кс от такъв мотор, като си го прави сам и има цялата необходима апаратура за него. Направихме му диагностика в движение - бууст, гориво, всичко е перфектно. Присъдата - "толкова си върви бе човек, ти какво очакваш". Такаче още януари отиваме за ремап.
Колега, от Голф7 гти няма как да се впечатлиш от 1.8т и то в Пасат.
Само да вметна без да разлая кучетата, 1.8т в стоков вид не е ама нищо особено. Само два пъти съм карал кола с този мотор и като ми увисна ченето, отговора беше като при теб, че това му е дарата
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
Точно така е, въобще не се усеща като турбо мотор. Периодично карам Супърб мк1 с 1,9TDI BPZ и честно казано се усеща по-динамичен.
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
То и турбинката е малка, но почти няма дупка.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 12 мар 2014 16:07
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1Y 1994
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Passat B5 Variant - Чичкомобил
Много запазен Пасатор
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта