Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
По-лесния вариант е да отвиеш тръбичката.При мен(ALH) е малко кофти развиването на ауспуха без канал или подемник.Тръбата я махаш изцяло,за да можеш с маркуча да стигнеш до охлюва.Пръскаш и когато пяната се покаже,значи си я напълнил .
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Вчера си играх 2 часа и направих процедурата. Лостчето на геометрията, сега се движи много лесно и с целия си ход. Днес ми предстоят едни 600 км и ще карам пенсионерски да видя резултата и ще докладвам.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
изненадахте ме честно казано
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Аз свалих цлялата метална тръба на ЕГР а защото само от едната страна не излиза много е твърда и не мърда! Болтовете предварително ги напръсках за да няма ядове с развиването! Цялата процедура отне 30 мин. Спрея се пръска от към входа за турбото! Аз лично изчаках 10 -15 мин след това лоста на геометрията се раздвижва на ръка! Моя от тотално запекал след спрея се движеше като нов! Мисля тази процедура да я правя често! С смяната на маслото и филтрите всичко ми отне час час и половина! Успех на всочки! Най важното е да не скъсате болтовете на тръбата на ЕГР а!
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
xxx_man написа:Мисля тази процедура да я правя често!
Радвам се че резултата е налице и при Вас.Най-важното е че не струва пари и не е трудоемко.При интерес може да прегледаш и това клипче http://www.youtube.com/watch?v=Ugn8TI0TMio Смея да твърдя,че и там ефекта е налице.Един вид това е паропочистване
- fermer 10
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
- Автомобил:
- Двигател: AFN ABU
- Местоположение: РАЗГРАД
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Хора не правете така както е в клипа ,верно има доста отзиви за положително влияние на въпросната процедура ,но пича в клипа май е абсолютен ноб .Пръскането задължително трябва да е под формата на мъгла а не като в клипа на струйки иначе поемате твърде глупав риск да прецакате двигателя ,1 процедура се прави с макс 300 мл вода .
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Такаааа....
Тъй като и аз веднъж вече видях пик от 2.2 бара и на 4 пъти за последния месец ми забива, реших да го потърся тоя вълшебен спрей.
Оказа се, че го има в Лекси до нас
Цена 6.29лв
Иначе забиването се получаваше основно при постепенно и постоянно ускорение, когато холда задържаше на 0.65-0.7. След това явно не е разтоварвало достатъчно бързо и.... те ти булка Спасов ден!
За отбелязване е, че бях сипал пълен резервоар от някаква евтина нафта, която предполагам, че е била биодизел.
Колата е чипната и се беше научила да пуши доволно. С тази нафта на практика не изпушваше грам!
Преди малко сипах 30л от друга, пак евтина нафта, но от редовна (ведомствена) бензиностанция, дето знам, че никога не ми е правила проблем и пак пропушихме!
Тъй като и аз веднъж вече видях пик от 2.2 бара и на 4 пъти за последния месец ми забива, реших да го потърся тоя вълшебен спрей.
Оказа се, че го има в Лекси до нас
Цена 6.29лв
Иначе забиването се получаваше основно при постепенно и постоянно ускорение, когато холда задържаше на 0.65-0.7. След това явно не е разтоварвало достатъчно бързо и.... те ти булка Спасов ден!
За отбелязване е, че бях сипал пълен резервоар от някаква евтина нафта, която предполагам, че е била биодизел.
Колата е чипната и се беше научила да пуши доволно. С тази нафта на практика не изпушваше грам!
Преди малко сипах 30л от друга, пак евтина нафта, но от редовна (ведомствена) бензиностанция, дето знам, че никога не ми е правила проблем и пак пропушихме!
- samo_pechka
- Мнения: 8449
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Интересен начин за почистване :) ще го имам в предвид.
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
на голф 3 AFN моя познат си направи спиртна инжекция, веднага след въздушния филтър , игла от спринцовка и резервоар с спирт за горене с помпичка за пръскалки на чистачките. Беше си изкарал бутон вътре в купето, при раздаване на пълната газ в обороти над 2500об/мин му натискаше бутона на няколко пъти за кратко, зад голфа ставаше облак от сажди и колата ускоряваше все едно получава още няколко конски сили в този момент, ефекта беше видим, след процедурата голфа върви все едно си се върнал от дълъг път и всичко се е продухало. Аз на моето Audi A3 sportback 2007 1,9 тди 105к.с. не посмях чак такива заигравки да правя, но бях купил един спрей за почистване на турбини на Pro Tec , който се впръскваше на място при леко откачен маркуч , в обороти на няколко пъти на порции, детонациите в мотора се чуват веднага като чукане като пред счупване , което ме стряскаше доста, но отзад от ауспуха излизаха такива кълбета дим и сажди които правят купчинка на асфалта под ауспуха, че пръсках така докато спре да изпушва. След това турбото е супер адекватно, точно както казах и по-горе, все едно си карал много време градско, запушил си всичко, изкарал си малко на магистралата на пълна гас и след това като се прибереш пак в града, не можеш да си познаеш колата.
п.с.дизел си иска газене, от един познат го чух за първи път още като бях малък и с годините все повече се убеждавам.
п.с.дизел си иска газене, от един познат го чух за първи път още като бях малък и с годините все повече се убеждавам.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
fermer 10 написа:Хора не правете така както е в клипа
Разбира се че не трябва да се налива бързо и на голяма струя,но на други клипчета съм гледал как излива на тънка струя от чашка и нищо не се случи на мотора.Според мен трудно ще направи хидравличен удар,ако знаеш какво правиш и внимаваш.
radotom написа:Такаааа....
Тъй като и аз веднъж вече видях пик от 2.2 бара и на 4 пъти за последния месец ми забива, реших да го потърся тоя вълшебен спрей.
Оказа се, че го има в Лекси до нас
Цена 6.29лв
Иначе забиването се получаваше основно при постепенно и постоянно ускорение, когато холда задържаше на 0.65-0.7. След това явно не е разтоварвало
Само не разбрах,пръска ли я със спрея или?!
Последна промяна от Vlad777 на Чет 29 дек 2016 18:30, променено общо 1 път.
Причина: обединих последните 2 мнения в едно.
Причина: обединих последните 2 мнения в едно.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Още не, че валеше сняг (после спря, де!)
Ама на Сафрид (Шаран) е толкова наивем място навряно всичко, че....
Ама на Сафрид (Шаран) е толкова наивем място навряно всичко, че....
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
И аз погледнах как е актуатора при мен, но се движи напълно свободно, но аз карам 200 км по магистрала всеки ден,явно има значение. Ако запече един ден ще пробвам идеята със спрея.
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Преди 3 години писах в тази тема нещо подобно :
viewtopic.php?f=24&t=370051&start=30
"..Дали е работим варианта - " мързеливо " чистене на турбо ( по-скоро като профилактика (ТО2) ) - сваляне фланеца на ауспуха от топлата част , пръскане с подходящ почистващ спрей през перките на турбото към лопатките (на студена кола ) , изчакване 10-тина мин , запалване на колата да издуха боклука( без закачен ауспух ) , после пак същата процедура няколко пъти ?.."
Не съм го правил , карам извънградско повече и няма проблем , но ако трябва първо ще направя това горе.
viewtopic.php?f=24&t=370051&start=30
"..Дали е работим варианта - " мързеливо " чистене на турбо ( по-скоро като профилактика (ТО2) ) - сваляне фланеца на ауспуха от топлата част , пръскане с подходящ почистващ спрей през перките на турбото към лопатките (на студена кола ) , изчакване 10-тина мин , запалване на колата да издуха боклука( без закачен ауспух ) , после пак същата процедура няколко пъти ?.."
Не съм го правил , карам извънградско повече и няма проблем , но ако трябва първо ще направя това горе.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Како обещах, докладвам резултата.
При мен след почистването с препарата, точно както е в клипа от първа страница и изминати 700км. не пренаду нито веднъж.
Наблюдавах буста на таблета с един ЕЛМ и не вдигна нито веднъж повече от 1.1 бара.
Така че, при мен даде положителен ефект.
Ще видим докога обаче.
При мен след почистването с препарата, точно както е в клипа от първа страница и изминати 700км. не пренаду нито веднъж.
Наблюдавах буста на таблета с един ЕЛМ и не вдигна нито веднъж повече от 1.1 бара.
Така че, при мен даде положителен ефект.
Ще видим докога обаче.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
А, уе! Тва май наистина работи!
Тръбичката на ЕГР-а не можаф да я развия от колектора, че се притесних да не скъсам шпилките.
Пръсках през нея
След 20 минути се наврях под Сафрида да ръчкам по актуатора
3-4 минути ръчкане и бутане насам-натам... и изведнъж се оказа, че към 'разтоварване' имало още 3-4мм ход!
Поналях още малко пяна, изчаках още 25 минути и палнах таралясника, без да връзвам тръбичката към ЕГР-а.
Уж бях наместил парцалче, та сега само половината моторен отсек трябва да пера с водоструйка и Меглио
Айде на VAG-COM-a, едни 'Бейсик сетингс' и 'ГО' на 11-ти канал.
... И пак отдолу, да гледам как движи актуатора.
Ма то къ'т нов, ва Рангеле!
Тръбичката на ЕГР-а не можаф да я развия от колектора, че се притесних да не скъсам шпилките.
Пръсках през нея
След 20 минути се наврях под Сафрида да ръчкам по актуатора
3-4 минути ръчкане и бутане насам-натам... и изведнъж се оказа, че към 'разтоварване' имало още 3-4мм ход!
Поналях още малко пяна, изчаках още 25 минути и палнах таралясника, без да връзвам тръбичката към ЕГР-а.
Уж бях наместил парцалче, та сега само половината моторен отсек трябва да пера с водоструйка и Меглио
Айде на VAG-COM-a, едни 'Бейсик сетингс' и 'ГО' на 11-ти канал.
... И пак отдолу, да гледам как движи актуатора.
Ма то къ'т нов, ва Рангеле!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], powerade и 54 госта