Даа,проверих.
Интересното е,че и Бора комби 2.8 бензин 4х4 и дават също 232мм отзад 9мм дебел плътен.
Има и 256мм вентилиран.Но дебелината е 22мм.
Предполагам,че със подмяна на апарат и съпорт от въпросния автомобил ще може да стане номера.
Въпреки че и сега автомобила спира добре.
Всичко за спирачките при VW
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Всичко за спирачките при VW
2,8 Бора е със 256мм заден диск, както и С3, ТТ, и голфовете 2,8 и 3,2.
Ъпгрейда на задните спирачки не е от решаващо значение за спирането, ако има разлика тя е минимална. Просто изглежда по-добре
Ъпгрейда на задните спирачки не е от решаващо значение за спирането, ако има разлика тя е минимална. Просто изглежда по-добре
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Всичко за спирачките при VW
Някои с идея дали на синхро с дискове (голф2) задните супорти са еднакви като на голфовете с предно(тоест влиза ли 239мм диск или трябва планки/други супорти)..също 232мм влиза ли :D ? Апарата ясно че е 38мм срещу 36мм. Също какви жила да търся? Разбрах че са преди и след 87ма(или 89 беше..)..мойто чудо немско е 91г.
Ясно е че при г2 на предно отзад е диск главина, а синхрото диска е отделен.
едит: Със спирачните тръбички как се процедира при смяна на барабан с диск?
Ясно е че при г2 на предно отзад е диск главина, а синхрото диска е отделен.
едит: Със спирачните тръбички как се процедира при смяна на барабан с диск?
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Всичко за спирачките при VW
BREMBO MAX или ATE SPORT?
И двата варианта са рязани с канали. брембото на снимка ми се виждат тъмни! Кажете и накладките/феродото кво да взимам
И двата варианта са рязани с канали. брембото на снимка ми се виждат тъмни! Кажете и накладките/феродото кво да взимам
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Всичко за спирачките при VW
EBC от високите класове
- sa6koludia
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 19:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Всичко за спирачките при VW
А дискове 323мм от сеат леон купра р може ли да се ползват с апрати ате 57 от 312мм диск?
Re: Всичко за спирачките при VW
Ако докараш съосието на диск и апарат, работа ще стане.
С какъв съпорт мислиш да правиш тази гимнастика?
С какъв съпорт мислиш да правиш тази гимнастика?
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Всичко за спирачките при VW
Здравейте колеги.Не видях в темата инфо за преминаване от задни барабани към дискове на Голф 3 синхро.Ако някой колега е правил или знае как става трансформацията,моля да сподели...
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Всичко за спирачките при VW
slaveiko67 написа:Здравейте колеги.Не видях в темата инфо за преминаване от задни барабани към дискове на Голф 3 синхро.Ако някой колега е правил или знае как става трансформацията,моля да сподели...
на голф 3 отзад шенкела се държи на 4 болта. Сваляш единия и качваш другия. Имам малко гимнастика със ръчната но става. Но на синхро не знам , все пак е с полуоски отзад
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Всичко за спирачките при VW
За Голф 3 само с предно задвижване е правено вече...Проблема е за синхро.Според проучванията ми само Пасат Б3,Б4 са с дискове,но дали носачите са идентични с тези на Голф 3?...Естествено най-добре е да се ползва за донор Голф 3 ВР6 синхро...но такава кола едва ли ще има за части скоро ...
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Със спирачките в последно време стана голям проблем и по-специално с дисковете, като се тръгне от евтините от сорта на Remsa мине се през TRW, Textar и се стигне до ATE и Zimmermann масово се кривят. Дали пазара се заля с ментета или просто качеството падна не знам.
Сега до конкретния въпрос, смених шенкелите на 4-ката и сложих апарати ATE 54 с дискове 288mm. Имам в мазето апарати със супорти АТЕ 57 от A6 C4 пак за 288mm диск и се чудя дали ще паснат на голфа.
Сега до конкретния въпрос, смених шенкелите на 4-ката и сложих апарати ATE 54 с дискове 288mm. Имам в мазето апарати със супорти АТЕ 57 от A6 C4 пак за 288mm диск и се чудя дали ще паснат на голфа.
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Всичко за спирачките при VW
Едно време като ги правих тези неща казваха, че съпорта не става, но в последствие май се оказа друго. Дори и да са различни съпортите, апаратите ще станат на твоите без проблем.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Всичко за спирачките при VW
[quote="radi_nrj"]Със спирачките в последно време стана голям проблем и по-специално с дисковете ...
Предпоставка за изкривяването на дисковете са и криви главини ...
Предпоставка за изкривяването на дисковете са и криви главини ...
Re: Всичко за спирачките при VW
Tipsy написа:Едно време като ги правих тези неща казваха, че съпорта не става, но в последствие май се оказа друго. Дори и да са различни съпортите, апаратите ще станат на твоите без проблем.
Ами не всички съпорти стават.
А за апаратите ще трябва да им смени маркучите, за да станат на голфоподобните
- ogogin
- Мнения: 396
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги здравейте, замислям ъпгрейд на спирачната си система и се чудя какво е необходимо да се смени за да мина на по голям размер дискове, колата е голф 5 гти с 312 мм дискове, но ми се иска да сложа по големите 345, като на R32. Трудоемка ли е задачата, освен дискове, апаратите трябва ли да се сменят, малко не съм на ясно какво ми е нужно, та, ако има някой, който му е ясна тази картинка, нека сподели?!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта