bayernfan написа:По прайслист на Ц класа за БГ 204 коня дизел автомат струва точно 78 859,07 с ДДС. Да не кажа, че за малко над 100 отиваме на АМГ. А стандартното оборудване хич не е постно. Ако човек не се заиграва с излишни екстри и системи за сигурност за 100 хиляди ще има цедка с фул лед фарове, АМГ пакет (което по принцип е излишно), хубаво аудио, кожа, и няколко пакета за сигурност и паркиране. Да не говорим ако се вземе втора ръка на не повече от 20 хиляди км с гаранция от дилър за тези пари ще е топ изпълнение. При Ауди не съм гледал, но едва ли е по - различно. Като изключим факта, че цедката е доста тясна (същото важи и за А4), не виждам какво може да ме накара да купя Пасат. Различни хора, различни предпочитания, но все пак търсим най - рационалното решение.
Не са точно така цените. Първо Цедката се оскъпява доста когато почнеш да я конфигурираш, а и мотора й не е това за да е конкурентна. И второ Пасата не е 100 000лв. Седан версията 4х4 с 240кс и всички асистенти + дигитален кокпит е към 86 000лв. Карал съм точно такъв екземпляр на тест драйв с точно този price tag. За 100К вече говорим за alltrack с пълно оборудване, който е по-различно нещо. От компактния клас мога да дам пример, че на цената на моя GTI, може да се купи абсолютно базово моторизирано и обзаведено 4 врато А3. Много са далеч ФВ от премиум цените.