При мен с един и същ софтуер се получи, така че гтб2056вл тръгва по-бързо от гтб1756вк.
Усещането за дизел ( ранно тръгване ) може да го има със всяка от горепосочените турбини , но тук пак опираме до мапера, и какво той може да постигне.
Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
hvp800 ние с теб го говорихме по телефона, но и тук пред колегите ми е интересно да го споделя.
Тръгването от ниски не е добре да бъде самоцел, и има коли при който не може да стане. Два брутални примера:
-Моята А4-ка комби куатро 116 помпа дюза. Турбо от ASZ с чип, бута след 3-та скорост от 1400(че и по-надолу) си се усеща. Ще сложа бустметър скоро да съм точен.
-Две Ибизи който имам под ръка...Едната ASV 110, другата ASZ 131 ....110-ката с чип 131-цата без. И двете бутат над 1800об/мин на последни предавки. 131-цата е с ККК която би трябвало да се усеща по-рано(както е при друга клиентска Октавия с ККК и чип даже).
-Мога да замеся същия пример съпоставяйки динамиката на Х5 и 730д БМВ спрямо 330д при които отново по-леките купета се развъртат по-късно и на усещане не тръгват добре.
.....Та в тоя ред на мисли има ли човек с впечатления карал с гтб2056хх и гтб1756вк на по-тежичка кола за да може да се каже малко по-конкретно дали на колегата Пасата с коя от двете ще тръгва по-рано???
ПП - Мога даже да споделя малко по-късно и как 110-ката при Ибиза върви на по-ниски обороти.
Тръгването от ниски не е добре да бъде самоцел, и има коли при който не може да стане. Два брутални примера:
-Моята А4-ка комби куатро 116 помпа дюза. Турбо от ASZ с чип, бута след 3-та скорост от 1400(че и по-надолу) си се усеща. Ще сложа бустметър скоро да съм точен.
-Две Ибизи който имам под ръка...Едната ASV 110, другата ASZ 131 ....110-ката с чип 131-цата без. И двете бутат над 1800об/мин на последни предавки. 131-цата е с ККК която би трябвало да се усеща по-рано(както е при друга клиентска Октавия с ККК и чип даже).
-Мога да замеся същия пример съпоставяйки динамиката на Х5 и 730д БМВ спрямо 330д при които отново по-леките купета се развъртат по-късно и на усещане не тръгват добре.
.....Та в тоя ред на мисли има ли човек с впечатления карал с гтб2056хх и гтб1756вк на по-тежичка кола за да може да се каже малко по-конкретно дали на колегата Пасата с коя от двете ще тръгва по-рано???
ПП - Мога даже да споделя малко по-късно и как 110-ката при Ибиза върви на по-ниски обороти.
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
nikolay_ss написа:Ако искаш да се развърта по-бързо турбината, трябва да се налее гориво в ниските обороти, така че да кадиш яко. Другият вариант е с по-плавно развъртане и не толкова пушеци, но така максималният ти въртящ ще е на по-високи обороти.
Ето примерни таблици кое турбо колко държи долу-горе, източник DarkSideDevelopments
Супер,мерси за инфото ;)
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
И отново опираме до мапера,понеже не всеки може да свърши всичко както трябва ;)
За това искам впечатления от хора,които са работили с даден човек и имат ПРЕКИ наблюдения от него.
Аз имам впечатления от хора,които се занимават с друга марка автомобили и за това питам за такива,които работят по TDI-та или VAG мотори.
Турбината на 99.9% ще бъде GT1756 хибрид като ще я пробвам с моите дюзи и ако не ми допада тогава ще ги смяна с 150-кови.
Като казвам че искам да се развърта в ниски и средни имам предвид основно в средния диапазон за да бъде пъргава и динамична в градски условия.
За това искам впечатления от хора,които са работили с даден човек и имат ПРЕКИ наблюдения от него.
Аз имам впечатления от хора,които се занимават с друга марка автомобили и за това питам за такива,които работят по TDI-та или VAG мотори.
Турбината на 99.9% ще бъде GT1756 хибрид като ще я пробвам с моите дюзи и ако не ми допада тогава ще ги смяна с 150-кови.
Като казвам че искам да се развърта в ниски и средни имам предвид основно в средния диапазон за да бъде пъргава и динамична в градски условия.
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Няколко пъти хората ти казаха с хибриди да не се занимаваш... Моето мнение е същото , карал съм 1752 на основата на 1749ва и сега карам със гтб1756вк/преправена и настроена на вакум от Ники nikito_ko1/ , няма нищо общо . Колата пак си тръгва в ниските /октавия 4х4 90к.с. 1500кг, настроена от Пепино/ , но и нагоре бута здраво. Вярно ,че е повече преправянето , но накрая резултата е по-удовлетворяващ.
честно казано аз вече не бих се занимавал с тунинг на дизел под 3 литра...
Сложи 1 чип и карай така , колата ще е повечко коне и ще си остане приятна ежедневка :)
честно казано аз вече не бих се занимавал с тунинг на дизел под 3 литра...
Сложи 1 чип и карай така , колата ще е повечко коне и ще си остане приятна ежедневка :)
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Мерси за мнението колега,решението е взето и скоро ще пусна резултати от всичките хамалогии ;)
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Колеги какъв е недостатъка на GT2052V монтиран на помпа-дюза 8 клапана?
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Да "поизтупаме" малко темата :)
Дайте "жокер" за добър мапер-понеже имам няколко опции но не съм 100% сигурен в избора си ;)
Ще изчакам мнения и после ще споделя аз между кой се чудя че не искам някой да "омаже" колата въпреки че не е нещо грандиозно но все пак....
Вие сте на ход :D
Дайте "жокер" за добър мапер-понеже имам няколко опции но не съм 100% сигурен в избора си ;)
Ще изчакам мнения и после ще споделя аз между кой се чудя че не искам някой да "омаже" колата въпреки че не е нещо грандиозно но все пак....
Вие сте на ход :D
- nikolay_ss
- Мнения: 1015
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Отиди при някой който се е доказал и има дино, да не останеш само с впечатлението, че е много бърза.
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
nikolay_ss написа:Отиди при някой който се е доказал и има дино, да не останеш само с впечатлението, че е много бърза.
Това е ясно но дай конкретни имена и фирми без значение местоположението.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
От мен глас за Адлер.
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Vankata_84 написа:От мен глас за Адлер.
Мерси колега ама доста противоречи мнения чух за тях-едни са доволни,едни не.....
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
хайде де, не си ли "купи коне" вече
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
lubo007 написа:хайде де, не си ли "купи коне" вече
Чакам монтаж на турбината и Ангел от Хеед да я нагласи ;)
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Засилване 2.0 ТДИ 140кс. ВММ мотор +-
Колата е с монтирана турбина (хибрид GT1756) нова индукшън система,премахнат ДПФ,права генерация,нов МАФ сензор на 4бара със сток дюзи и кулер и настроена в Хеед 91 от Ангел.
Прикачвам графиката и искам компетентни мнения за резултата защото според мен това е меко казано несериозно,нереално и смешно.
Обяснението му е че това бил лимита на сток дюзите,което за мен не е ок.
Благодаря на всички отзовали се!
П.П.Колата няма никакви грешки или проблеми....
Прикачвам графиката и искам компетентни мнения за резултата защото според мен това е меко казано несериозно,нереално и смешно.
Обяснението му е че това бил лимита на сток дюзите,което за мен не е ок.
Благодаря на всички отзовали се!
П.П.Колата няма никакви грешки или проблеми....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта