Здравеите колеги, след лек инцидент с турбината на голфчето съм се орентирал към турбина от 1.9тди (131) та дали ще пасне или ще е нужно преправяне?
Решил съм да го засиля горе долу до 170-180к.с. Напълно ясно ми е че само с турбина това няма как да стане, за това очаквам вашите мнения :) Някакви препоръки да имате към мен? Ще съм благодарен
Golf 3 110 к.с. AFN - ъпгрейд на турбина от ASZ 131 к.с. GT1749VA
Re: Малко проектче на AFN
Със 1749ва 170-180 коня ще и дойдат повечко . Слагаш 11мм елемент на помпата , челен кулер , рейс пайп на мястото на ЕГР , махаш катализатора след турбото и правиш на 60 мм генерация накрая може със спортно гърне , притискателен диск взимай хубав , ако си с демпферен маховик го смени за всеки случай със едномасов , керамичен диск или кован феродо . Пръскалки на 240 микрона . Турбото което ще те изтрелва е ГТБ1756вк , лека перка - тръгва преди 2500 зависи и ти кога искаш колата да "тръгва" , може и с турбо от БМВ (2260ка) която е стейдж 2 от 2700-2800 оборота .
По-малко от 2 бона не ти мърдат .
По-малко от 2 бона не ти мърдат .
Re: Golf 3 110 к.с. AFN - ъпгрейд на турбина от ASZ 131 к.с. GT1749VA
Здравей, карам голф 3 афн с чип на 1,1 бара. Дава грубо 145 коня и 300 нм (Мерени на 3та и 4та) Като гръмна заводската турбина мотнирахме 1749ва и сега си я карам със същия чип и всичко останало. Заводската генерация е досатъчна за тази турбина. Аз съм само с крайно гърне. Не намерих plug and play турбина и ми писна да търся и затова имаше флекс тунинг :) турбината е заварена на АФНския колектор. Да наречем това вариянт 1, намираш си ВА и я настройваш за АФН-на. Махаш катализатора ако го имаш и си готов. 150 коня.
Втори вариант вече е това, което колегата описа. Една ГТБ турбина ще е в пъти по ефективна, но покрай нея ще трябват много части и пари. И ще стане сигурно доста над 180. Аз като правих моята кола, дилемата беше да си останал ли на 150 или да минавам на съвременна турбина, да слагам елемент, дюзи и тн. И да подмина 200 коня и безброй нютони, които няма хич да се харесат на съединителя ми.
Дано съм бил полезен,
Втори вариант вече е това, което колегата описа. Една ГТБ турбина ще е в пъти по ефективна, но покрай нея ще трябват много части и пари. И ще стане сигурно доста над 180. Аз като правих моята кола, дилемата беше да си останал ли на 150 или да минавам на съвременна турбина, да слагам елемент, дюзи и тн. И да подмина 200 коня и безброй нютони, които няма хич да се харесат на съединителя ми.
Дано съм бил полезен,
Re: Golf 3 110 к.с. AFN - ъпгрейд на турбина от ASZ 131 к.с. GT1749VA
В този ред на мисли 1749VA , не е ли за оптимално налягане 1.5 бара и мощност до около 160к.с. . Също искам да попитам и за GT1544 Hybrid от VNT17 на какво налягане може да се кара и от колко ще тръгва, ако някой е правил и знае?
Re: Golf 3 110 к.с. AFN - ъпгрейд на турбина от ASZ 131 к.с. GT1749VA
Тавана на ВА-то е 1.7 . Тази 1544ка не е ли уейстгейт ?
Re: Golf 3 110 к.с. AFN - ъпгрейд на турбина от ASZ 131 к.с. GT1749VA
За голф 3 турбина от надлъжен мотор е по-подходяща , че турбо с отлят колектор не е много лесно за монтаж в малкия кош на "тройката"
Re: Golf 3 110 к.с. AFN - ъпгрейд на турбина от ASZ 131 к.с. GT1749VA
Аз съм с такова турбо от 131, дюзи 0.216 и чип и колата изкара 164 коня и 395 Nm на диното.
Имам и още едно такова за продан , което пасва директно на AFN в Golf3 без преправяне.
280лв ще го дам с бързата връзка към него.
Имам и още едно такова за продан , което пасва директно на AFN в Golf3 без преправяне.
280лв ще го дам с бързата връзка към него.
Re: Golf 3 110 к.с. AFN - ъпгрейд на турбина от ASZ 131 к.с. GT1749VA
Колега имаш лично съобщение
Последна промяна от IvanMan на Съб 30 сеп 2017 17:20, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "нов отговор"!
- AestheticGOD
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 02 сеп 2016 14:58
- Автомобил: Голф 3 110кс Пасат б5 ТДИ 110кс
- Двигател: АФН++ 96 АФН++ 98
Re: Golf 3 110 к.с. AFN - ъпгрейд на турбина от ASZ 131 к.с. GT1749VA
Помисли за хубав съединител стоковия няма да издържи кой знае колко много на 170/80 коня.Но ако искаш хубав проект както ти е казал колегата Modeup по малко от 2 бона не ти мърдат.
- vank0o
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 21:55
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 D
- Местоположение: Севлиево
Re: Golf 3 110 к.с. AFN - ъпгрейд на турбина от ASZ 131 к.с. GT1749VA
Колега до къде стигна с ъпгрейда, че и аз съм намислил подобна интервенция .
- dleto
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 09 авг 2011 19:47
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: stara zagora
Re: Golf 3 110 к.с. AFN - ъпгрейд на турбина от ASZ 131 к.с. GT1749VA
Здравейте. Имам най-вероятно тъп въпрос,но възможно ли е на Golf 3 -1.8-ABS ДА СЕ постави турбина ?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf 3 110 к.с. AFN - ъпгрейд на турбина от ASZ 131 к.с. GT1749VA
Modeup написа:Тавана на ВА-то е 1.7 . Тази 1544ка не е ли уейстгейт ?
Те ВБ-то хората не смеят на 1.7 ти ВА му казваш на 1.7 . ВА-то сток е на 1.35 бара, нормалното усилване е 1.45-1.5
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 3 110 к.с. AFN - ъпгрейд на турбина от ASZ 131 к.с. GT1749VA
dleto написа:Здравейте. Имам най-вероятно тъп въпрос,но възможно ли е на Golf 3 -1.8-ABS ДА СЕ постави турбина ?
Карай си 90кс.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта