Съвет за избор на "баничарка" -

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
StS
Мнения: 2239
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет за избор на "баничарка" -

Мнениеот StS » Нед 07 сеп 2014 14:02


lafcheto написа:Само да кажа какво ДА НЕ взимате. До преди два месеца карах Renault Kangoo 1.9 2002 дизел с климатик. Взех го някъде 2007-2008 от Петрол като си разпродаваха служебните баничарки. Искам да ви кажа, че самия Сатана се беше вселил в тая кола. Взех я за 8000 тогава, преди да я бракувам май месец т.г като теглих чертата съм дал още толкова за ремонти. Каквото можа - се строши. Два пъти ремонтирах дизеловата Лукас помпа и накрая я смених с Бош в сервиза до карулката на околовръстното. Радиатора на климатика се преееба, някакъв датчик на педала, предницата почти всяка година се сменяше.....имам дори страшен списък с ремонти, някои дори в официалния им сервиз. За капак му блокира двигателя и скъса ремъка - с шут го изхвърлих и замислях даже да го троша с варията, но един пич майсторче го взе за 1000 кинта, направи му ремонт и дано да си го кара още сто години. Аз с отбора "пи**а, мачка, борче" приключих. Взех Caddy 1.6 102 к.с с газова на БРЦ и до тук с дизеловите френски чайници. Френска жена, немска кола са казали хората. :th_up По-скъпи са вярно, но накрая като теглиш чертата по-добре 12000 на лизинг, от колкото все да си висиш в сервиза. :no



Този двигател с тази помпа е известен много отдавна, те и децата знаят да то избягват, та по въпроса - проучи ли преди да я вземеш , че и фирмена...или? За бензиновите е съвсем друг случая..




lafcheto
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 02 юни 2014 10:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за избор на "баничарка" -

Мнениеот lafcheto » Пон 08 сеп 2014 9:36


StS написа:
lafcheto написа:Само да кажа какво ДА НЕ взимате. До преди два месеца карах Renault Kangoo 1.9 2002 дизел с климатик. Взех го някъде 2007-2008 от Петрол като си разпродаваха служебните баничарки. Искам да ви кажа, че самия Сатана се беше вселил в тая кола. Взех я за 8000 тогава, преди да я бракувам май месец т.г като теглих чертата съм дал още толкова за ремонти. Каквото можа - се строши. Два пъти ремонтирах дизеловата Лукас помпа и накрая я смених с Бош в сервиза до карулката на околовръстното. Радиатора на климатика се преееба, някакъв датчик на педала, предницата почти всяка година се сменяше.....имам дори страшен списък с ремонти, някои дори в официалния им сервиз. За капак му блокира двигателя и скъса ремъка - с шут го изхвърлих и замислях даже да го троша с варията, но един пич майсторче го взе за 1000 кинта, направи му ремонт и дано да си го кара още сто години. Аз с отбора "пи**а, мачка, борче" приключих. Взех Caddy 1.6 102 к.с с газова на БРЦ и до тук с дизеловите френски чайници. Френска жена, немска кола са казали хората. :th_up По-скъпи са вярно, но накрая като теглиш чертата по-добре 12000 на лизинг, от колкото все да си висиш в сервиза. :no



Този двигател с тази помпа е известен много отдавна, те и децата знаят да то избягват, та по въпроса - проучи ли преди да я вземеш , че и фирмена...или? За бензиновите е съвсем друг случая..



По времето което я взимах, беше много изгодна - вуйчо ми работеше в Петрол а търга беше само за служители. Нищо не проучих тогава, на мен си се видя като Мерцедес след ауди 100 86 г, което карах тогава. В момента имам и бензиново същото, 1.2 16V. От него съм една идея по-доволен, пак се троши но частите са в пъти по-евтини за него. :th_up Но като се качвам от Кадито на Реното все едно се качвам в Жигула. Питайте старило-патило - Рено не. Ако се взима девойка французойка - бензиново Пежо или Ситроен. :banghead


nikkola
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 13:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за избор на "баничарка" -

Мнениеот nikkola » Чет 16 авг 2018 14:36


Намерих тая стара тема и викам да не отварям нова.
И аз гледах френските и си харесах едно Канго 2009 на бензин 1.6 .От вътре ми изглежда много доста грозно. Интериора не трябва да е критерии за работна кола, но все пак ми влия. Утре ще ходя да го гледам.
Преди малко намерих едно Caddy 2011 със завотски метан, с документация. Продава се малко по-евтино, защото имал проблеми с газта и прехвърля понякога на бензин, при положение, че метан бутилката не е празна. Някой има ли опит с този проблем и със комбинацията 2.0 EcoFuel и метан?


nikkola
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 13:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за избор на "баничарка" -

Мнениеот nikkola » Чет 16 авг 2018 16:08


Caddy-то са го продали :(


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 2858
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Съвет за избор на "баничарка" -

Мнениеот tdi fen » Чет 16 авг 2018 16:24


вземи си 1.9 tdi това е мотора за работно кади ако знаеш колко са скъпи частите по метановата уредба набързо ще се откажеш


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4761
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Съвет за избор на "баничарка" -

Мнениеот hvp800 » Чет 16 авг 2018 16:48


И колко па да са скъпи частите на метановото Кади ?
При това на двулитровите мотори !


nikolay_v
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
Автомобил:
Двигател: BSX
Местоположение: София

Re: Съвет за избор на "баничарка" -

Мнениеот nikolay_v » Чет 16 авг 2018 21:29


Нищо не им е скъпо,моля колегите да не се изказват неподготвени


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11071
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: VW Passat 35i
Двигател: PF 1989
Местоположение: София / Берковица
Контакти:

Re: Съвет за избор на "баничарка" -

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 16 авг 2018 21:42


nikkola написа:Намерих тая стара тема и викам да не отварям нова.
И аз гледах френските и си харесах едно Канго 2009 на бензин 1.6 .От вътре ми изглежда много доста грозно. Интериора не трябва да е критерии за работна кола, но все пак ми влия. Утре ще ходя да го гледам.
Преди малко намерих едно Caddy 2011 със завотски метан, с документация. Продава се малко по-евтино, защото имал проблеми с газта и прехвърля понякога на бензин, при положение, че метан бутилката не е празна. Някой има ли опит с този проблем и със комбинацията 2.0 EcoFuel и метан?

Нямам опит, а и май само в Порше ги ремонтират успешно, но имам познат кара такова кади такси 15 хил км на месец върти и сменява масло и филтри само, на 4-5 месеца ангренаж, а той пък е като на пасат 3, голф 2 и 3, проста работа.
А и за бутилките, сменяват ги безплатно ако колата влиза в сервизната акция


Потребителски аватар
bobocamaro
Мнения: 7841
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Съвет за избор на "баничарка" -

Мнениеот bobocamaro » Пет 17 авг 2018 8:45


Смяна свещи на метаново кади е кошмар, има таксиджии нинджи които успяват без да махат всмукателния, но са рядкост.
Просто като факт за модела. :biggrin


nikolay_v
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
Автомобил:
Двигател: BSX
Местоположение: София

Re: Съвет за избор на "баничарка" -

Мнениеот nikolay_v » Пет 17 авг 2018 9:27


Пак изказвания от чули недочули свещите на 2.0 мотора се сменят за 20 минути пред блока,не се сваля никакъв колектор,за новия мотор след 2011 не знам как е може и нинджа да трябва


Потребителски аватар
bobocamaro
Мнения: 7841
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Съвет за избор на "баничарка" -

Мнениеот bobocamaro » Пет 17 авг 2018 9:31


Виждам, че си в час приятелю. Ето, светни за година и код на мотора:
Изображение
Карай я по-полекинка, много нерви влагаш.


nikolay_v
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
Автомобил:
Двигател: BSX
Местоположение: София

Re: Съвет за избор на "баничарка" -

Мнениеот nikolay_v » Пет 17 авг 2018 9:53


BSX 2006-2008 година ,защото е със стария регулатор налягане
Аз съм в час само с моята кола и не пускам слухове
Айде лек и успешен ден



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта