Голф 3 1.4 ABD - Правилна настройка на обикновен изпарител.
- beuchat
- Мнения: 1936
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Поправете ме ако греша,но обедняването и обогатяването на сместа не се ли извършва от пластмасовия винт?Понеже при мен като е прекалено развит колата пали от четвърт оборот,но разходът и отива към 16-17/100.В момента съм с натегнат винт и паля с малко повече въртене и вървежът е по-зле,но пък за сметка на това колата гори малко.
- stefan4o
- Мнения: 19207
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Има толкоз много писано по въпроса, колега. Разрови малко и ще видиш кой винт, каква роля играе. Иначе пластмасовият се нарича винт за регулиране чувствителността на мембраната. Ако се направи мембраната прекалено чувствителна, това обогатява сместа, да. Но и от тройника може да се обогати (като се увеличи дебита, посредством сечението), като се отвие винта там.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
beuchat написа:Поправете ме ако греша,но обедняването и обогатяването на сместа не се ли извършва от пластмасовия винт?Понеже при мен като е прекалено развит колата пали от четвърт оборот,но разходът и отива към 16-17/100.В момента съм с натегнат винт и паля с малко повече въртене и вървежът е по-зле,но пък за сметка на това колата гори малко.
Тоя винт се регулира двигателя да работи на празен ход. Прави се да работи както на бензин така и на газ. Виж как работи на бензин запомни звука и започваш да въртиш от бедно да стане звука на празен ход като на бензин. А за паленето има роля месинговия винт той се прави на 1 об. и го оставяш така.
За празния може да се ориентираш и по обороти ако на газ са по ниски от бензина и започваш да отвиваш от бедно докато ги изравниш като на бензин. Тройника ако е прекалено отвит спъваш вървежа в ниските обороти.
- stefan4o
- Мнения: 19207
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Пластмасов винт - чувствителност на мембрана, месингов винт - за байпас на празен ход.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
При пълния инжекцион са малко по-сложни нещата. Там наистина трябва да отидеш при газажията за настройки. Там няма тройник. Компютър командва рейката.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Какво общо има ГИ с темата?
- Pet_rov
- Мнения: 4435
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Нищо общо няма, а също така, точно тук, в този форум, има колеги, които сами си настройват ГИ и могат да сложат в малкия си джоб доста "газаджии".
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
има ама има неразличаващи пълен от газов инжекцион
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Тия обикновенни газови може да си ги регулираш както искаш от тройника за вървежа и горенето гледаш да не спъната просто.
Има от половин до един оборот разлика където колата е икономична в ниските обороти и градско, но я няма в високите обороти.
И половин един оборот където колата не е спъната в високите обороти. Ако караш градско може да се намали. Ако караш на дълго се увеличава защото в високите се постига икономия. Става нещо като контрол ама се прави ръчно. Той тоя тройник е за това да се върти ръчно.
Има от половин до един оборот разлика където колата е икономична в ниските обороти и градско, но я няма в високите обороти.
И половин един оборот където колата не е спъната в високите обороти. Ако караш градско може да се намали. Ако караш на дълго се увеличава защото в високите се постига икономия. Става нещо като контрол ама се прави ръчно. Той тоя тройник е за това да се върти ръчно.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 21 ное 2015 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Ако се изобрети едно механизъмче да се врътка от купето...
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Сега разбрах. Когато няма ламда контрол а е с обикновен тройник, и той е нагласен според високите обороти на колата колко да е отворен. И тая газ в ниските обороти и градско на празен ход се харчи за тоя дето клати дърветата. Те за това нашите кошници горят по 10-15 газ градско защото именно поради тези причини. А като излезеш извън града 7газ.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Щото има значение колко ти е дълъг маркуча от изпарителя до регулировъчния винт и от него до плочката. Колко ти е диаметъра на плочката и колко е сечението на отворите в плочката, праз които минава газта. Кой ти ги смята тези неща... На повечето плочки, даже маркови, отворите са повече от необходимото.
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
И това какъв ти е маркуча зависи колко ще въртиш врътките на изпарителя и тройника предполагам?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Правилна настройка на обикновен изпарител.
Толкова си бос, че няма как да ти го обясня.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: muteman3 и 17 госта