Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
- Автомобил:
- Двигател: BSX
- Местоположение: София
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
Колега ,от видяното по снимките става ясно следното:
редуктора високо налягане (или ти както го наричаш - изпарител ,въпреки че няма нищо общо) е подменен ,но това не е оригиналния който VW влагат след 2008 г. - но това по никакъв начин не означава че е по-лош
редуктора високо налягане (или ти както го наричаш - изпарител ,въпреки че няма нищо общо) е подменен ,но това не е оригиналния който VW влагат след 2008 г. - но това по никакъв начин не означава че е по-лош
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
На тези които им пали на метан колата под 15 градуса да си прегледат датчиците не е нормално.Редуктора замръзва и го скапва ,както и дюзите.Колата е направена под 15 градуса да пали на бензин и на 40 градуса на антиффриза да минава на метан .Всекви грешки и влиаят мноо зле и си праи кво си иска.Ламбди,катализатори ,дюзи,редуктор ,кабели,бубина, и наи вече ако смуче въздух от някъде.Затегнах с лепило винтовете на въздушния филтер и кво стана,замърка като коте.Преди това се чуваше свистене ,мислех че е някоя гарнитура на всм.колектор.Сега въпреки грешките за кат. И evap. Върви добре.Малко повече разход ,но тои като цяло си е смешен хаха.Така и не намирам майстор в нашия форум за EVAP системата може и да има ама още не се е показал.
- Petrolhead
- Мнения: 2125
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
кади изкарано от магазина преди 4 години, пали само на метан.
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
Явно са го доизмислили.Постоянното сипване на бензин зимата е много дразнещо.Ти с тая нова кола каде се буташ при старците та само да ни дразниш.Има колеги които са си сложили копче за ръчно преминаване на метан за да загрре колата хубаво щото много бързо прехвърля и на - 20 се чуди да върви ли да спира ли замръзва и.т.н
- Petrolhead
- Мнения: 2125
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
ако палеше на бензин понякога мисля, че е щеше да е по-добре. миналия месец й свърши метана за пръв път от около година насам. беше голяма драма, запалиха се всики чек енджини, започна да присецва, загасна, не искаше да пали, чудеса.
откачих й клемите, отупах един резервоар бензин и сме ток, явно нещо се запушва ако не поработва на бензин
откачих й клемите, отупах един резервоар бензин и сме ток, явно нещо се запушва ако не поработва на бензин
- M.Georgiev
- Мнения: 208
- Регистриран на: Пет 02 ное 2018 21:18
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX-109hp-2009
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
Колеги, как се разбира кога е на метан и кога на бензин? И кога трябва да пали на бензин, при положение, че са налични и двете горива?
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2009
- Местоположение: Sofia
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
M.Georgiev написа:Колеги, как се разбира кога е на метан и кога на бензин? И кога трябва да пали на бензин, при положение, че са налични и двете горива?
Когато е на бензин имаш една стрелка над чертичките за бензина.
На бензин пали след зареждане на метан и ако темп на антифриза е под 15 градуса.
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2009
- Местоположение: Sofia
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
За да нямам такива ядове на бензин, лятото редовно след като изразходя метана си карам ден-два на бензин. Не знам дали е правилно :)
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
И за какво ти е метан тогава?
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2009
- Местоположение: Sofia
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
Zdravko Zankov написа:И за какво ти е метан тогава?
Ми с метана си минавам, около 200 и км градско, с бензина 10на до следващо зареждане с метан.
Т.е. тия км на бензин са до парка и обратно...просто да поработи малко на бензин.
Естествено, ако ме чака дълъг път ,че ще заредя метан и ще пропусна бензина за един път.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 мар 2019 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
Здравейте!
Всъщност дали има проблем, ако автомобила се управлява около 1000 км само на бензин (градско, магистрала и земен път)?
Всъщност дали има проблем, ако автомобила се управлява около 1000 км само на бензин (градско, магистрала и земен път)?
- golf avenue
- Мнения: 359
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
- Автомобил: vw golf variant
- Двигател: azj 02
- Местоположение: Варна
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
При мен се е случвало зимата да пали на метан под 15гр. , когато бензина е останал на една чертичка, явно защитна реакция за да не свърши бензина. На два пъти съм го констатирал това, а когато има бенз. няма проблем.
- Petrolhead
- Мнения: 2125
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
май наистина има нещо такова. при мен рядко държа бензин съответно пали само на метан, но като има нещо в резервоара, май наистина първо пали на бензин
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
- Автомобил:
- Двигател: BSX
- Местоположение: София
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
И аз имам такива наблюдения зимата - ако бензина ти е до горе пали и си кара на бензин докато се стопли (5-6 км.) ,но ако бензина е на мин. се превключва доста по-рано (до 0.5 км.)
Зимата ще си направя експеримент - ще я оставя без бензин да видя дали ще запали на метан
Зимата ще си направя експеримент - ще я оставя без бензин да видя дали ще запали на метан
- SlavinKoev
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 24 дек 2015 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Touran 2.0 CNG 109 к.с. 2008 г. - Обслужване?
Здравейте колеги, наскоро се сдобих с такава машина и за пръв път се сблъсквам с метанов фабричен двигател. Искам, да ви благодаря за информацията, която сте споделили както и на екипа, който се грижи за съществуването на форума!
От пет дена, температурите в Добрич стигнаха -6 до -8 по Целзий, направи ми впечатление, че вентилатора се включва още със самото запалване на двигателя, независимо дали е пуснат климатроника, и работи в продължение на 10-15 минути, след като е загасен двигателя.
Понеже съм лаик по темата, ще ви помоля за мнение, дали е нормално това поведение на вентилаторчето?
От пет дена, температурите в Добрич стигнаха -6 до -8 по Целзий, направи ми впечатление, че вентилатора се включва още със самото запалване на двигателя, независимо дали е пуснат климатроника, и работи в продължение на 10-15 минути, след като е загасен двигателя.
Понеже съм лаик по темата, ще ви помоля за мнение, дали е нормално това поведение на вентилаторчето?
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта