К.Одаджийски написа:Значи, предпочитам да извадя на бендето мотора и да му сменя веригите, пред това да разглобявам предница на ауди, която ми отнема половин ден да я напасна като хората, иначе крива ще я събера за нула време. И въпреки това щифтовете и местата за поставяне на инструмент за зацепване на мотора са на такива места, че е по лесно да го извадиш. Ауди е всичко друго но не и ремонтно пригодна кола.
10г ги карам каквото мога сам си правя особено по Ел частта... Има къде по зле. От финансова гледна точка на юзър смяна на вериги на бимбата то и на 3 кила на ауди е същото е прекалено скъпо за пробег от 150к средно с афтърмаркет ланец+каквото излезе с цена на общия ремонт ~3к не е оправдано. Предпочитам предница да се свали за да кажем 700лв има и оригинални ремъци за по 120к аре и да не е на толко по-излиза математиката(и за почти наполовина се сменят) Пък и от 15 г ги правят в всеки сервиз все пак може би фв се кара най-много на вторичния пазар все още.
Иначе е комплексна е темата не е само до бутала то освен болтовете на главите на тея коли са с прогнозиране овехтяване

. Скорошен пример- светва ламБата за липса на АдБлу. Да, ама резервоарът с АдБлу е пълен. След консултация със сервиза "...абе карайте, тва е датчикът, ще го сменим по някое време"...на следващия ден вече светва ламБата на филтъра за твърди частици и двигателят минава в авариен режим
Тук вече опираме аварийно до сервиз и до магьосника с лаптопа, който установява, че макар и резервоарът да е пълен, то поради скапания датчик този факт не е станал достояние на Негово Величество Компютъра и той си кара машинката все едно няма АдБлу и записва прилежно немарливост на собственика 

