Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа
- kijelmi
- Мнения: 117
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
- Автомобил: Passat R-Line BiTDI
- Двигател: CUAA 2020
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа
Приятел, напрягаш се излишно. Не мисля да ти отговарям.
Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа
Здравейте колеги ! Имам пасат 6 БМП 2007 на 186К незнам дали е сменян до сега . Прочетох цялата тема явно трябва да се смени този шестограм ... Чува ли се нещо необичайно преди да превърти ? Имам някакво специфично тракане на свободна , но се променя при леко натискане на съединителя - предполагам идва от маховика .
Може ли да се провери налягането на маслото с VCDS ? пробвах днес ,но намирам само температура и ниво ?
П.П Колегата по-горе спомена , че на 290К шесттограма е добре .. явно защото е по-голям на дължина . Така чудя се неможе ли и ние с помпа дюза да сложим същия ?
Може ли да се провери налягането на маслото с VCDS ? пробвах днес ,но намирам само температура и ниво ?
П.П Колегата по-горе спомена , че на 290К шесттограма е добре .. явно защото е по-голям на дължина . Така чудя се неможе ли и ние с помпа дюза да сложим същия ?
Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа
Взех , че се хванах и я разглобих .... Колата е с зъбни колела , шестограма е леко поизносен леко съм закаснял ... Тъй като няма много активност по темата поизгубих 2-3 часа в нета да почета . В Ebay има доста баласниращи валове с100 мм хекс рециклирани около 150£
Нестава 100мм хекс , отвора в балансиращия вал е по къс
Другото отвора във вала изглежда по-заоблен от шестограма явно след 2-3 смяни на шестограма нищо не правим нещата си вървят към друг вал или рециклиране ... Датчика за налягане на маслото алармира само след 1500 RPM АКо си караш на 6-та с 80-90 на 1400 RPM превърта си ти си караш докато не започне стържене и вибрации Как да почярвам , че VW случайно са го направили
Нестава 100мм хекс , отвора в балансиращия вал е по къс
Другото отвора във вала изглежда по-заоблен от шестограма явно след 2-3 смяни на шестограма нищо не правим нещата си вървят към друг вал или рециклиране ... Датчика за налягане на маслото алармира само след 1500 RPM АКо си караш на 6-та с 80-90 на 1400 RPM превърта си ти си караш докато не започне стържене и вибрации Как да почярвам , че VW случайно са го направили
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа
Аз лично много рядко карам с обороти под 1500, не мисля че е много икономично, а и не е полезно за мотора. Разхода не вярвам да е по-малко, пък и какво, ще се износи мотора по-малко ако прави с 15% по-малко обороти ли? Не вярвам, може и обратно да стане, защото се мъчи на по-голям въртящ момент при равни други условия.
Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа
Някой пробвал ли е с течен метал да уплътни щестограма при леко заоблен вал ... после незнам как ще се изкара от там де
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 14 юни 2022 15:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа
Здравейте колеги, моля за информация за фирма, която предлага за продажба рециклирани валове (евентуално в района на София) за мотор ВМР, 2007 г. Важно уточнение- да не се връщат старите валове, защото са с изронени зъбни колела
- tdi fen
- Мнения: 4310
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа
защо не потърсиш друга помпа варианта със зъбните колела мисля че от 1.9 ставаше без особенно преправяне
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 14 юни 2022 15:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа
Благодаря! Намерих засега комплект здрави балансиращи валове. Моля за насока къде (или при кого) може да занеса балансиращите валове за реглаж, преди да ги закачим на колата (за уточнение- ще използвам един от моят Пасат и един от друг, т.е. не мога да разчитам на белези при свалянето) и трябва ли да закарам колата там или може само да занеса валовете с картера?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Вто 01 ное 2005 22:01
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 2.0 140HP BMP 2005 Diesel
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа
Здравейте,
Карам вече почти 10 г. пасат B6 TDI 2.0 BMP, обаче от 2-3 години започнах да доливам масло периодично, като в началото беше рядко и мотора беше винаги омаслен отдолу и майстора ми каза, че го губи от някаква семеринга, която била на кофти място за смяна, трябвало да се сваля скоростната кутия, тогава пък било добре да се смени съединителя и ми каза да доливам по-добре докато стане за смяна съединителя и тогава да го оправя. Със времето обаче почнах да доливам все по-често и миналата година уж имаше и от някакви други уплътнения течове, които смениха, след това мотора сякаш не е толкова омаслен, но продължих да доливам масло, без промяна. Майстора каза, че най-вероятно вече го гори, понеже на толкова често доливане трябва да прави локви по паркинга, а няма. Извинявам се ако е тъп въпроса, но може ли загубата на масло да е свързана с проблема с този шестограм? Като я купих колата питах майстора при началното обслужване дали няма да го смени, той каза, че няма нужда преди да се е прецакал...
Благодаря.
Карам вече почти 10 г. пасат B6 TDI 2.0 BMP, обаче от 2-3 години започнах да доливам масло периодично, като в началото беше рядко и мотора беше винаги омаслен отдолу и майстора ми каза, че го губи от някаква семеринга, която била на кофти място за смяна, трябвало да се сваля скоростната кутия, тогава пък било добре да се смени съединителя и ми каза да доливам по-добре докато стане за смяна съединителя и тогава да го оправя. Със времето обаче почнах да доливам все по-често и миналата година уж имаше и от някакви други уплътнения течове, които смениха, след това мотора сякаш не е толкова омаслен, но продължих да доливам масло, без промяна. Майстора каза, че най-вероятно вече го гори, понеже на толкова често доливане трябва да прави локви по паркинга, а няма. Извинявам се ако е тъп въпроса, но може ли загубата на масло да е свързана с проблема с този шестограм? Като я купих колата питах майстора при началното обслужване дали няма да го смени, той каза, че няма нужда преди да се е прецакал...
Благодаря.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа
jorosoft написа:Здравейте,
Карам вече почти 10 г. пасат B6 TDI 2.0 BMP, ...
Като я купих колата питах майстора при началното обслужване дали няма да го смени, той каза, че няма нужда преди да се е прецакал...
Благодаря.
Когато се прецака ще ти излезе много скъпо! Мой познат първо му замина турбото (няма смазване), смени го в Германия, след седмица пак му замина турбото и естествено и мотора, 3000 евро ремонт!
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа
jorosoft написа:Здравейте,
Карам вече почти 10 г. пасат B6 TDI 2.0 BMP, обаче от 2-3 години започнах да доливам масло периодично, като в началото беше рядко и мотора беше винаги омаслен отдолу и майстора ми каза, че го губи от някаква семеринга, която била на кофти място за смяна, трябвало да се сваля скоростната кутия, тогава пък било добре да се смени съединителя и ми каза да доливам по-добре докато стане за смяна съединителя и тогава да го оправя. Със времето обаче почнах да доливам все по-често и миналата година уж имаше и от някакви други уплътнения течове, които смениха, след това мотора сякаш не е толкова омаслен, но продължих да доливам масло, без промяна. Майстора каза, че най-вероятно вече го гори, понеже на толкова често доливане трябва да прави локви по паркинга, а няма. Извинявам се ако е тъп въпроса, но може ли загубата на масло да е свързана с проблема с този шестограм? Като я купих колата питах майстора при началното обслужване дали няма да го смени, той каза, че няма нужда преди да се е прецакал...
Благодаря.
Шестограма няма нищо общо с загубата на масло.Този шестограм е на помпата и ако се прецака тежко ти, мотора отива на вторични.Не е лошо да го смениш, като тази смяна е задължителна още при купуването на колата, заедно с останалите обслужвания.
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
- Местоположение: Обл. Враца
Re: Passat B6 2.0 TDI проблем маслена помпа
Здравейте!
Включвам се само да дам информация за моят 2,0 TDI 125kw BMN код на двигателя 06. 2006 г
Прикачвам снимки
Нямам шестограм.
Гледал съм клип за смяна на маслена помпа с балансиращи валове с такава като моята на Ауди
Включвам се само да дам информация за моят 2,0 TDI 125kw BMN код на двигателя 06. 2006 г
Прикачвам снимки
Нямам шестограм.
Гледал съм клип за смяна на маслена помпа с балансиращи валове с такава като моята на Ауди
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], goppa и 46 госта