Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Минимум са махнали и DPF-a поне софтуерно, без ЕГР няма как да започне регенерацията.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Може мапера да го е настроил да си работи DPF-а (ако е възможно де) и без ЕГР. Аз си взех тоя емулатор на EGR,който бях показал на предната страница и затапих EGR-а ,не е махнат,че е на кофти място.Малко километри имам след монтажа за съществени заключения ,но вече две регенерации си направи колата.Ползвах само двете тапи от комплекта,тази към дросела и тази в предната част на главата,другите са ако вече се махне целия EGR,засега грешки и светещи лампи по таблото няма. Монтажа е елементарен,само откачането на буксата на ЕГР-а отзад е кофти.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 22 апр 2022 13:41
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Привет нищо не е махано . DPFфилтера е на колата и работи нормално , регенерацийте станаха малко по дълги . Тоест трябва повече време за регенерацията .
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Колеги на пасат б7 комби 2.0 дизел 140 коня, колко трябва да е налягането на гумите с размер 235/45R17, защото на капачката на резервоара ми липса лепенката
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
kuban написа:Колеги на пасат б7 комби 2.0 дизел 140 коня, колко трябва да е налягането на гумите с размер 235/45R17, защото на капачката на резервоара ми липса лепенката
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Мерси колега, аз точно 2.3 ги помпя. Идеално.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Откакто съм купил пасата преди 5 години не бях ревизирал климатичната система, защото си охлаждаже чудесно, пък и аз не съм любител на много студеното. При последните дъждове, пуснах климатика да изсуши стъклата и чух необичаен звук, като стържеща ролка по ремъците, спираш AC спира, пускам чегърта... викам си айде честито замина компресора. Два три дни така го пускам спирам, няма промяна чегърта и свирука по тръбопроводите, все едно клокочи вода в празна тръба и ехти в затворен съд, заиграх се онзи ден и почнах да променям градусите, положението на клапите и о чудо, звука изчезва, появява се, а при компресора звуци няма. Реших да направя една профилактика, оказа се че съм има 213гр от предписаните 600 (+25) , напълнихме системата и всичко дойде по местата си . Та някой ако му се чуват такива нетипични звуци може да почна с една профилактика пък после да мисли за скъпи ремонти. Майстора каза, че това се прави всяка година , но аз не мисля повече да го правя докато колата е при мен. :)
- fur1ous
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Всяка година се прави да, зимата ако го пускаш чат/пат да вдигне налягане (ако изобщо се пусне компресора) почти не изчезва фреон, но ако не я пускаш със седмици/месеци системата фреона си намира начин да излезне, затова се препоръчва допълване всяка година, като цяло не е задължително, B7 трябва да е с евтиния фреон още, та не е проблем. Следващия фреон r1234yf който се ползва на по новите коли направо е резачка като цена.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
10 лв за 100гр беше цената + нещо за услугата , аз съм от хората които може би ползват тази екстра по-малко от всяка друга, виж парното и ел.отоплителя ги ползвам и през лятото сутрин
- fur1ous
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Да, защото фреона ти е R134A, R1234yf е 60 лв на 100 грама без да слагаш цената на услугата.
След 2017г. мисля всички са с новия фреон вече.
След 2017г. мисля всички са с новия фреон вече.
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 14:25
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте,след доста чудене дали си струва подмяната,все пак реших да действам :) Взех модул и лайстната към него от една морга и преминах към смяната на управлението за климатика,няма какво да се каже за самата смяна,защото всичко е еднакво на двата модула.
стария
новият
и естествено нямаше как да не потърся дали няма нещо,което да се пипне по новия модул и открих,че може да се активира да показва силата на вентилатора в режим "AUTO"
Ако някой има желание да го активира е необходимо да влезе в дългото кодиране и да махне отметката в Байт 3,Бит 7
Опитах се да отключа и разширения температурен диапазон на управлението от 16 до 29,5 градуса,стандартно е от 18 до 26 градуса,но нещо не ми се получи,но ще потърся каква може да причината.
След като оставих колата за известно време и пробвах се беше отразила корекцията и сега вече диапазона на температурата е от 16 до 29 градуса :)
И аз тези дни се занимавах с климатика,освен смяната на управлението :) Появи се грешка за ниско налягане на фреона и отидох да я закачим на машината,оказасе,че системата е празна,което за мен си означава,че има пробив,но не е ясно откъде.Засега напълнихме системата,сложиха оцветител и след 2-3 дни ще видим дали ще се открие откъде изтича фреона.На машината задържа вакуум,но майстора каза,че ако е малък пробива няма да го хване машината.
стария
новият
и естествено нямаше как да не потърся дали няма нещо,което да се пипне по новия модул и открих,че може да се активира да показва силата на вентилатора в режим "AUTO"
Ако някой има желание да го активира е необходимо да влезе в дългото кодиране и да махне отметката в Байт 3,Бит 7
Опитах се да отключа и разширения температурен диапазон на управлението от 16 до 29,5 градуса,стандартно е от 18 до 26 градуса,но нещо не ми се получи,но ще потърся каква може да причината.
След като оставих колата за известно време и пробвах се беше отразила корекцията и сега вече диапазона на температурата е от 16 до 29 градуса :)
И аз тези дни се занимавах с климатика,освен смяната на управлението :) Появи се грешка за ниско налягане на фреона и отидох да я закачим на машината,оказасе,че системата е празна,което за мен си означава,че има пробив,но не е ясно откъде.Засега напълнихме системата,сложиха оцветител и след 2-3 дни ще видим дали ще се открие откъде изтича фреона.На машината задържа вакуум,но майстора каза,че ако е малък пробива няма да го хване машината.
Последна промяна от pink на Съб 25 мар 2023 10:14, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Аз направих този ретрофит доста отдавна. Отне ми обаче много време да намеря панел от новия модел. Явно много се търсят, защото на повечето обяви на които звънях бяха продадени. Освен това има много вариации според оборудването и трябва да намериш подходящото за колата си.
Аз основно направих замяната заради половинките при настройките на температурата. Това много ми липсваше и при предишния ми Пасат (Б5.5).
Сега съм подготвил за ретрофит огледало с камера от Голф 6 с което ще активиеам автоматични дълги светлини (FLA).
Чакам от Ali да ми пристигне една букса за него и сплитер за CAN Gateway и ще го монтирам. Иначе го изпробвах и работи. Защото имаше вариант и да не иска в зависимост от версията на BCM - а.
Аз основно направих замяната заради половинките при настройките на температурата. Това много ми липсваше и при предишния ми Пасат (Б5.5).
Сега съм подготвил за ретрофит огледало с камера от Голф 6 с което ще активиеам автоматични дълги светлини (FLA).
Чакам от Ali да ми пристигне една букса за него и сплитер за CAN Gateway и ще го монтирам. Иначе го изпробвах и работи. Защото имаше вариант и да не иска в зависимост от версията на BCM - а.
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 28 окт 2010 22:16
- Автомобил: Passat B7 DSG + Altea XL DSG
- Двигател: CFGB + BKD
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Възможно ли е да се постави Distronic на екземпляр, който го няма фабрично? Някой във форума правил ли го е и каква е процедурата?
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Martosax87 написа:Възможно ли е да се постави Distronic на екземпляр, който го няма фабрично? Някой във форума правил ли го е и каква е процедурата?
Възможно е. В руските форуми има много такива теми.
Трябва ти радара, емблемата пред него (руснаците преправят от Б8, защото била много по-евтина), конзолата с лоста, окабеляване и крепежите за радара.
Обаче и ABS модула може да се наложи да се смени или преправи, защото не всички работят с дистроника. Освен това трябва да се направи и калибриране, което не съм много сигурен как точно става.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 23 юли 2011 19:35
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGC
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте, мога ли да сложа по-високи гуми с цел малко да се вдигне колата? В момента съм с 235/45/17, също така тя е 4 motion мисля, че е със спортно окачване. На капачката на резервоара има само 2 размера за 17-ки. Това означава ли, че мога само тези размери на гумите да използвам? Някой, ако е слагал различни, може да сподели мнение. Също така мнение и за 205/50/17.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта