Здравейте!
След 3 дни лутане и питане как да си направя късите да останат включени при пускането на дългите, реших да се заема сам с инструкциите от vwvortex.
За тези, които са си сложили двусекционни фарове, давам следните указания… Не го правете ако крушката ви е H4!!! Рискувате да стопите фаровете си!
Нужни материали: кабел, не по-дълъг от 1 метър.
Кабелни обувки
Термошлаухове
Пин за буксата за фаровете… по-надолу.
1. Откачете клемите на акумулатора, тъй като ще се изважда буксата за еърбега.
2. Демонтират се корите около волана: 2 болта кръстати отдолу, 2 зад волана, 1 торкс отдолу под дръжката за регулиране.
Забележка: ако не ви е удобно, може да свалите и самия волан. При следното, маркирайте положението, за да не го сложите след това на криво.
3. На лостчето за мигачите има две букси. Тази, която е с кабелите посока тавана е за автопилота, с нея НЕ се занимаваме. Трябва ни тази, на която кабелите излизат посока километража.
4. Изваждаме буксата и търсим жълто-зелен кабел, излизаш от пин номер 8, срязваме го 2 см след буксата, в случай, че желае някой да се върне на по-късен етап към Н4. Буксата на еърбега е на една връзка с инстлацията на лостчето, трудно е да се извади без тя самата да бъде извадена.
5. Кабелчето (ПОСОКА ТАБЛОТО) (този, излизащ от буксата НЕ ни трябва) се заголва, поставя се кабелна обувка и термошлаух. Свързва се с наш кабел.
6. Тъй като кабелите се движат, желателно е да вържем кабелчето към оригиналната инсталация със свински опашки и изолирбанд, заради регулирането на волана. Кабелчето трябва да се поведе зад таблото към ключа за светлините, но моят съвет е да не бързате, свържете всичко за проба и след това сглобявайте.
7. Изваждаме ключа за светлините и търсим пин номер 7, като при мен беше празен. Преди да се включи към копчето, може да го прекарате с обикновен бушон, свързан с кабелни обувки от двете страни и изведен близо до таблото с бушоните. Тук е момента да спомена,че или ще ви трябва комплект за изваждане на пинове, за да извадите стария от лостчето за мигачите и да ползвате него или да си намерите нов.
8. Кабелчето влиза в пин номер 7. Бутаме си обратно буксата на лостчето за мигачите, свързваме клемите на акумулатора, молим се, прекръстваме се три пъти и пробваме.
Резултата е:
Къси и дълги да светят заедно vw bora
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 27 юни 2017 13:48
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: AHF 2000
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 27 юни 2017 13:48
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: AHF 2000
Re: Къси и дълги да светят заедно vw bora
Резултата:
На тази снимка със зелено отбелязвам къде свързваме кабела, който излиза посока ключа за светлините. С червено е пина, който може да извадите и използвате или да си остане там.
Бушон:
От мен това, надявам се да бъда полезен!
На тази снимка със зелено отбелязвам къде свързваме кабела, който излиза посока ключа за светлините. С червено е пина, който може да извадите и използвате или да си остане там.
Бушон:
От мен това, надявам се да бъда полезен!
- VW`VENTO
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
- Автомобил: VW BORA 1.9TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Ловеч
Re: Къси и дълги да светят заедно vw bora
Благодаря много за подробното обяснение със снимков материал.Много подробно обяснено ,но когато съм на габарит или без включени светлини светкавицата не работи.Трябва да съм на включени къси светлини за да работи светкавицата.Още нещо явно трябва да се пипне по инсталацията,но не знам кое точно
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 27 юни 2017 13:48
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: AHF 2000
Re: Къси и дълги да светят заедно vw bora
Интересно, при мен работи всичко. Ако намериш проблема, пиши. Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта