Челен удар 6.1 / 16 Pts
Страничен удар 10.6 / 16 Pts
Удар отзад 2.8 / 4 Pts
Заключение през Google Translate:
Пътническото отделение на Spring остана стабилно при теста за предно изместване. Показанията на няколко параметъра в краката на манекените бяха високи, което показва лоша защита, а структурите в арматурното табло представляваха риск от нараняване за пътници с различни размери и за тези, които седят в различни позиции. Защитата на гърдите на манекена на водача също беше оценена като лоша въз основа на показанията за компресия на гръдния кош по време на теста. Тазът на водача също беше слабо защитен с показания на манекена, надвишаващи препоръчителните стойности. Анализът на забавянето на ударната количка по време на теста и на деформацията на преградата след това разкри, че Spring би бил благоприятен "партньор" при катастрофа с други превозни средства. При теста за твърда бариера с пълна ширина главата на пътника отзад беше наказана за степента, до която се премести напред, а защитата беше оценена като лоша. Защитата на гръдния кош на двамата пътници беше оценена като незначителна въз основа на измерванията на компресията. Както при теста на страничната бариера, така и при по-тежкия страничен удар в стълб, компресията на ребрата показва маргинални нива на защита на гърдите, но тази на други критични части на тялото е добра. Spring не е оборудвана с централна въздушна възглавница, която да предпазва от наранявания между пътници при странични удари. Тестовете на предните седалки и облегалките за глава показаха добра защита срещу наранявания от камшичен удар в случай на сблъсък отзад. Въпреки това, геометричната оценка на задните седалки показва лоша защита срещу камшичен удар. Spring има усъвършенствана система eCall, която частично изпълни изискванията на Euro NCAP, а колата няма спирачна система за много сблъсъци, за да предотврати вторични удари. Резултатът беше наказан за високите сили, необходими за отваряне на вратата след удара.