НОВИНИ oт cвeтa нa VW
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Още повече динамика с Golf GTI Pirelliv
21.05.2007 г.
http://images18.snimka.bg/003155747.jpg
Volkswagen е известен със своите лимитирани серии. Последното предложение на компанията се нарича Golf GTI Pirelli и представлява изключително апетитна комбинация от спортно и луксозно излъчване, “поръсено” с пудрата на Pirelli.
http://images18.snimka.bg/003155764.jpg
Освен впечатляващото жълто цветово решение, екстериорът на автомобила се отличава от този на стандартната GTI-айка с осемнадесетцоловите джанти Pirelli с титанов цвят, гумите P-Zero с размери 225/40 и други.
http://images18.snimka.bg/003155743.jpg
Под предния капака на Volkswagen Golf GTI Pirelli се е скрил същият задвижващ агрегат, с който беше екипирана юбилейната серия Golf GTI Edition 30. Добавката от 30 конски сили за всяка една година производство на модификацията, е довела до общите 230 конски сили.
http://images18.snimka.bg/003155765.jpg
Новата лимитирана серия на Golf е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 6.8 секунди. Ако обаче автомобилът бъде поръчан с роботизираната DSG предавателна кутия, времето за класическото ускорение намалява до 6.6 секунди. В същото време, средният разход на гориво на Golf GTI Pirelli е 7.9 литра на 100 километра.
http://images18.snimka.bg/003155741.jpg
http://images18.snimka.bg/003155742.jpg
http://images18.snimka.bg/003155745.jpg
http://images18.snimka.bg/003155768.jpg
21.05.2007 г.
http://images18.snimka.bg/003155747.jpg
Volkswagen е известен със своите лимитирани серии. Последното предложение на компанията се нарича Golf GTI Pirelli и представлява изключително апетитна комбинация от спортно и луксозно излъчване, “поръсено” с пудрата на Pirelli.
http://images18.snimka.bg/003155764.jpg
Освен впечатляващото жълто цветово решение, екстериорът на автомобила се отличава от този на стандартната GTI-айка с осемнадесетцоловите джанти Pirelli с титанов цвят, гумите P-Zero с размери 225/40 и други.
http://images18.snimka.bg/003155743.jpg
Под предния капака на Volkswagen Golf GTI Pirelli се е скрил същият задвижващ агрегат, с който беше екипирана юбилейната серия Golf GTI Edition 30. Добавката от 30 конски сили за всяка една година производство на модификацията, е довела до общите 230 конски сили.
http://images18.snimka.bg/003155765.jpg
Новата лимитирана серия на Golf е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 6.8 секунди. Ако обаче автомобилът бъде поръчан с роботизираната DSG предавателна кутия, времето за класическото ускорение намалява до 6.6 секунди. В същото време, средният разход на гориво на Golf GTI Pirelli е 7.9 литра на 100 километра.
http://images18.snimka.bg/003155741.jpg
http://images18.snimka.bg/003155742.jpg
http://images18.snimka.bg/003155745.jpg
http://images18.snimka.bg/003155768.jpg
Последна промяна от batmilko на Вто 17 мар 2009 21:32, променено общо 3 пъти.
Причина: пипнах заглавието
Причина: пипнах заглавието
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Volkswagen показа и сърцето на Golf GTI W12 650
28.05.2007 г.
След като преди десетина дни Volkswagen демонстрира външността на върховата версия на Golf GTI- концепцията Golf GTI W12 650, сега германската компания поднесе поредната порция удоволствие за очите и душата на верните почитатели на модела, като разпространи и официални снимки на нейния интериор.
При Volkswagen Golf GTI W12 650, инициалите W12 не са произволно избрани, а отразяват същността, на най- силната, широка и бърза модификация на класическия за марката модел. Те отразяват 650-те кончета, получени в резултат на работата на шестлитровият битурбо двигател, разположен директно зад предния ред седалки.
Golf GTI W12 650 е оборудван с шестстепенна автоматична предавателна кутия, която предава момент от 750 Нм към задните колела. Крайният резултат е ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди и максимална скорост на движение от 325 км/ч.
28.05.2007 г.
След като преди десетина дни Volkswagen демонстрира външността на върховата версия на Golf GTI- концепцията Golf GTI W12 650, сега германската компания поднесе поредната порция удоволствие за очите и душата на верните почитатели на модела, като разпространи и официални снимки на нейния интериор.
При Volkswagen Golf GTI W12 650, инициалите W12 не са произволно избрани, а отразяват същността, на най- силната, широка и бърза модификация на класическия за марката модел. Те отразяват 650-те кончета, получени в резултат на работата на шестлитровият битурбо двигател, разположен директно зад предния ред седалки.
Golf GTI W12 650 е оборудван с шестстепенна автоматична предавателна кутия, която предава момент от 750 Нм към задните колела. Крайният резултат е ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди и максимална скорост на движение от 325 км/ч.
Последна промяна от DrugiaBliznak на Сря 13 юни 2007 15:39, променено общо 1 път.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Je Design тунингова фейслифта на VW Touareg - снимки
04.06.2007 г.
04.06.2007 г.
Последна промяна от DrugiaBliznak на Сря 13 юни 2007 15:40, променено общо 1 път.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Volkswagen Tiguan – почти готов
06.06.2007 г.
Volkswagen завърши развойната си дейност по новия компактен SUV модел Tiguan с последен тест в Намибия. Основният акцент на тези изпитанията е била проверката на електронните системи и компоненти на автомобила.
Новият Volkswagen Tiguan ще се предлага с избор между пет двигателя. Бензиновите TSI мотори ще гарантират максимални мощности от 150, 170 и 200 конски сили, а дизеловите TDI ще генерират 140 и 170 конски сили.
Интересна особеност на новия Tiguan ще бъдат двете му различни предници. Нивата на изпълнение Trend & Fun и Sport & Style притежават по- урбанизиран дизайн, докато Track & Field дава по- голяма свобода извън стандартните пътища с предния си ъгъл на атака от 28 градуса.
06.06.2007 г.
Volkswagen завърши развойната си дейност по новия компактен SUV модел Tiguan с последен тест в Намибия. Основният акцент на тези изпитанията е била проверката на електронните системи и компоненти на автомобила.
Новият Volkswagen Tiguan ще се предлага с избор между пет двигателя. Бензиновите TSI мотори ще гарантират максимални мощности от 150, 170 и 200 конски сили, а дизеловите TDI ще генерират 140 и 170 конски сили.
Интересна особеност на новия Tiguan ще бъдат двете му различни предници. Нивата на изпълнение Trend & Fun и Sport & Style притежават по- урбанизиран дизайн, докато Track & Field дава по- голяма свобода извън стандартните пътища с предния си ъгъл на атака от 28 градуса.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Volkswagen се връща на пистата
10.06.2007 г.
Volkswagen се връща на пистата в най-голямото немско състезание - от 7 до 10 юни две официални коли на Volkswagen - Golf GTI ще стартират в 24-часовото състезание на Нюрбургринг. Автомобилите са снабдени с двулитрови двигатели TFSI с турбокомпресори и шестстепенни предавателни кутии с двоен съединител DSG. Максималната мощност на мотора е 300+ к.с., а за подготовката на колите са били необходими четири месеца.
24-часовото състезание е вече класика в моторния пистов спорт и се прави от 1970-а година насам. Вариантът на пистата с известното Северно крило е най-дългия в света. Маратонът е 35-и поред тази година и за участие в състезанието са подоли заявки над 700 състезатели с 230 автомобила. Капацитетът на пистата обаче е 220 коли, което ще наложи отпадане на екипажи след тренировката за време.
Според организаторите състезанието ще бъде наблюдавано от над 200 000 зрители и според Крис Нисен, директор на Volkswagen Motorsport, състезанието е най-големият спортен спекатъкъл в Германия и Европа.
10.06.2007 г.
Volkswagen се връща на пистата в най-голямото немско състезание - от 7 до 10 юни две официални коли на Volkswagen - Golf GTI ще стартират в 24-часовото състезание на Нюрбургринг. Автомобилите са снабдени с двулитрови двигатели TFSI с турбокомпресори и шестстепенни предавателни кутии с двоен съединител DSG. Максималната мощност на мотора е 300+ к.с., а за подготовката на колите са били необходими четири месеца.
24-часовото състезание е вече класика в моторния пистов спорт и се прави от 1970-а година насам. Вариантът на пистата с известното Северно крило е най-дългия в света. Маратонът е 35-и поред тази година и за участие в състезанието са подоли заявки над 700 състезатели с 230 автомобила. Капацитетът на пистата обаче е 220 коли, което ще наложи отпадане на екипажи след тренировката за време.
Според организаторите състезанието ще бъде наблюдавано от над 200 000 зрители и според Крис Нисен, директор на Volkswagen Motorsport, състезанието е най-големият спортен спекатъкъл в Германия и Европа.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Volkswagen Golf 1.4 TSI получи сертификат за екологичност
13.04.2007 г.
Независимият институт OKO Trend присъди сертификат за екологичност на модификацията 1.4 TSI на Volkswagen Golf. През септември миналата година, същото признание получи и Polo BlueMotion, който е и най- икономичното предложение- 3.9 литра на 100 километра, в гамата на германската марка.
OKO Trend започва да публикува своите резултати по отношение на екологичността на автомобилите през 1997 година. През миналата година се състоя и първото връчване на Car Environment Certificate, който се присъжда само на модели, които отговарят на изключително високите изисквания на организацията. Под внимание при крайната оценка се взимат не само горивната икономичност и нивата на шум и вредни емисии, които колите отделят, но и екологичните параметри по отношение на производството, логистиката и други. Сертификатът се присъжда на модели, които са постигнали минимум 90% от максималната оценка във всяка една от категориите.
До момента подобна висока оценка са получили едва 15 автомобила, разделени в шест категории. Единственият отличник на Oko Trend при минитата е Smart Fortwo. В групата на малките автомобили сертификат за екологичност са получили VW Polo Blue Motion, Toyota Yaris 1.0, Peugeot 207 HDI FAP 110, Skoda Fabia Combi 1.4. Отличия при компактните предложения имат Toyota Prius, Mercedes A 160 CDI, VW Golf 1.4 TSI, Audi A3 1.9 TDI, а в средния клас са Audi A4 2.0 TDI DPF, BMW 318d и Honda Civic Hybrid. Компактните ванове Ford Focus C-MAX 2.0 CNG, Nissan Note 1.4 и Mercedes B 200 CD също могат да се похвалят със сертификат от Oko Trend. Същото може да се каже и за единственото кабрио- Mini Cooper Cabrio.
13.04.2007 г.
Независимият институт OKO Trend присъди сертификат за екологичност на модификацията 1.4 TSI на Volkswagen Golf. През септември миналата година, същото признание получи и Polo BlueMotion, който е и най- икономичното предложение- 3.9 литра на 100 километра, в гамата на германската марка.
OKO Trend започва да публикува своите резултати по отношение на екологичността на автомобилите през 1997 година. През миналата година се състоя и първото връчване на Car Environment Certificate, който се присъжда само на модели, които отговарят на изключително високите изисквания на организацията. Под внимание при крайната оценка се взимат не само горивната икономичност и нивата на шум и вредни емисии, които колите отделят, но и екологичните параметри по отношение на производството, логистиката и други. Сертификатът се присъжда на модели, които са постигнали минимум 90% от максималната оценка във всяка една от категориите.
До момента подобна висока оценка са получили едва 15 автомобила, разделени в шест категории. Единственият отличник на Oko Trend при минитата е Smart Fortwo. В групата на малките автомобили сертификат за екологичност са получили VW Polo Blue Motion, Toyota Yaris 1.0, Peugeot 207 HDI FAP 110, Skoda Fabia Combi 1.4. Отличия при компактните предложения имат Toyota Prius, Mercedes A 160 CDI, VW Golf 1.4 TSI, Audi A3 1.9 TDI, а в средния клас са Audi A4 2.0 TDI DPF, BMW 318d и Honda Civic Hybrid. Компактните ванове Ford Focus C-MAX 2.0 CNG, Nissan Note 1.4 и Mercedes B 200 CD също могат да се похвалят със сертификат от Oko Trend. Същото може да се каже и за единственото кабрио- Mini Cooper Cabrio.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Volkswagen Group с рекордни продажби за първата четвърт на годината
19.04.2007 г.
През първата четвърт на годината, Volkswagen Group регистрира рекордно високи за историята си продажби. За периода януари- март, дилърите на групата са успели да реализират 1.47 милиона нови автомобила в цял свят, което представлява увеличение в размер на 7.9% в сравнение със същия период на 2006 година.
Въпреки намалението в общото търсене на германския пазар, продажбите на Volkswagen Group в Западна Европа достигнаха ниво от 777 000 (+1.9%) автомобила за първото тримесечие. На родния си пазар, групата регистрира спад в търсенето в размер на 4.9% до 235 000 коли. Най- сериозното увеличение беше постигнато в Централна и Източна Европа, където за периода са били закупени 109 000 автомобила (+25.9%).
Най- важният ръст на единичен пазар за Volkswagen Group обаче бе Китай, където търсенето на продукцията на отделните й марки “подскочи” с 23% и достигна 203 000 автомобила. Успехи в края на първото тримесечие бяха постигнати и в Бразилия- +21.4% до 120 000 превозни средства, и в Съединените Американсик Щати- +0,7% до 73 000 единици.
19.04.2007 г.
През първата четвърт на годината, Volkswagen Group регистрира рекордно високи за историята си продажби. За периода януари- март, дилърите на групата са успели да реализират 1.47 милиона нови автомобила в цял свят, което представлява увеличение в размер на 7.9% в сравнение със същия период на 2006 година.
Въпреки намалението в общото търсене на германския пазар, продажбите на Volkswagen Group в Западна Европа достигнаха ниво от 777 000 (+1.9%) автомобила за първото тримесечие. На родния си пазар, групата регистрира спад в търсенето в размер на 4.9% до 235 000 коли. Най- сериозното увеличение беше постигнато в Централна и Източна Европа, където за периода са били закупени 109 000 автомобила (+25.9%).
Най- важният ръст на единичен пазар за Volkswagen Group обаче бе Китай, където търсенето на продукцията на отделните й марки “подскочи” с 23% и достигна 203 000 автомобила. Успехи в края на първото тримесечие бяха постигнати и в Бразилия- +21.4% до 120 000 превозни средства, и в Съединените Американсик Щати- +0,7% до 73 000 единици.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Volkswagen мушна W12 в Golf
20.05.2007 г.
Volkswagen представи чудовищната си студийна разработка Golf GTI W12 650. Инициалите W12 не са произволно избрани, а отразяват същността, на най- силната, широка и бърза модификация на класическия за марката модел. Те отразяват 650-те кончета, получени в резултат на работата на шестлитровият битурбо двигател, разположен директно зад предния ред седалки.
Golf GTI W12 650 е оборудван с шестстепенна автоматична предавателна кутия, която предава момент от 750 Нм към задните колела. Крайният резултат е ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди и максимална скорост на движение от 325 км/ч.
20.05.2007 г.
Volkswagen представи чудовищната си студийна разработка Golf GTI W12 650. Инициалите W12 не са произволно избрани, а отразяват същността, на най- силната, широка и бърза модификация на класическия за марката модел. Те отразяват 650-те кончета, получени в резултат на работата на шестлитровият битурбо двигател, разположен директно зад предния ред седалки.
Golf GTI W12 650 е оборудван с шестстепенна автоматична предавателна кутия, която предава момент от 750 Нм към задните колела. Крайният резултат е ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди и максимална скорост на движение от 325 км/ч.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Нови технологии за бъдещите модели на Volkswagen
26.06.2007 08:06
От Volkswagen съобщиха детайли за някои нови технологии, които ще се прилагат при бъдещите модели на групата.
Главното ударение се поставя върху новите типове двигатели, които имат характеристики опазващи околната среда.
Първа ще се появи системата за комбинирано изгаряне - Combined Combustion System (CCS). Това е технология за бензинови двигатели, при която също както при дизеловите агрегати се смесват въздуха и горивото до хомогенна смес вътре в двигателя. Така се премахват следите от сажди и се редуцират съществено вредните емисии от азотни окиси.
Системата CCS дава оптимални резултати със синтетични горива. Във Volkswagen са разработили ново синтетично гориво, наречено SynFuel. То е дериват на природния газ и в момента над подобен продукт работят и други фирми.
Друга технология за двигателите е Система за запалване с бензин под налягане - Gasoline Compression Ignition system, която обещава двигателя да бъде чист като бензинов и ефективен като дизелов. GCI работи като използва свещи за да се стартира двигателя и при бързо ускоряване, но през по-голямата част от действието си използва запалване без свещи, чрез впръскване на бензина под налягане в горивната камера, както е при дизеловите двигатели.
Технологиите CCS и GCI ще бъдат включени в серийни модели на групата Volkswagen към 2015 г., съобщава 4Car.
Друга област в която работят в групата са нови технологии за подобряване на динамичните характеристики на автомобила и неговото поведение на пътя. VW планира да въведе регулируема кормилна система и окачване, които да позволяват само с натискане на бутон програмиране за различни режими на работа. Ще стане възможно да се настройват на различни режими и спирачната система и скоростната кутия тип DSG.
Сред новите системи предназначени да улеснят действията на водача, VW разработва Human Machine Interface (HMI), която ще работи с видео камери за да следи и контролира пътната ситуация и да сигнализира водача при евентуална опасност. Тази система ще променя и информацията показвана на таблото, за да може при нужда шофьора да разполага с най-важните данни за всяка конкретна ситуация.
26.06.2007 08:06
От Volkswagen съобщиха детайли за някои нови технологии, които ще се прилагат при бъдещите модели на групата.
Главното ударение се поставя върху новите типове двигатели, които имат характеристики опазващи околната среда.
Първа ще се появи системата за комбинирано изгаряне - Combined Combustion System (CCS). Това е технология за бензинови двигатели, при която също както при дизеловите агрегати се смесват въздуха и горивото до хомогенна смес вътре в двигателя. Така се премахват следите от сажди и се редуцират съществено вредните емисии от азотни окиси.
Системата CCS дава оптимални резултати със синтетични горива. Във Volkswagen са разработили ново синтетично гориво, наречено SynFuel. То е дериват на природния газ и в момента над подобен продукт работят и други фирми.
Друга технология за двигателите е Система за запалване с бензин под налягане - Gasoline Compression Ignition system, която обещава двигателя да бъде чист като бензинов и ефективен като дизелов. GCI работи като използва свещи за да се стартира двигателя и при бързо ускоряване, но през по-голямата част от действието си използва запалване без свещи, чрез впръскване на бензина под налягане в горивната камера, както е при дизеловите двигатели.
Технологиите CCS и GCI ще бъдат включени в серийни модели на групата Volkswagen към 2015 г., съобщава 4Car.
Друга област в която работят в групата са нови технологии за подобряване на динамичните характеристики на автомобила и неговото поведение на пътя. VW планира да въведе регулируема кормилна система и окачване, които да позволяват само с натискане на бутон програмиране за различни режими на работа. Ще стане възможно да се настройват на различни режими и спирачната система и скоростната кутия тип DSG.
Сред новите системи предназначени да улеснят действията на водача, VW разработва Human Machine Interface (HMI), която ще работи с видео камери за да следи и контролира пътната ситуация и да сигнализира водача при евентуална опасност. Тази система ще променя и информацията показвана на таблото, за да може при нужда шофьора да разполага с най-важните данни за всяка конкретна ситуация.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
VW Passat Junior – автомобилът който не се нуждае от шофьор
26.06.2007 11:06
От много години за автомобили без шофьор пишат фантастите и футуролозите. Нещата обаче не са само в сферата на фантастиката и прогнозите.
Американската агенция DARPA, която разработва и изнамира нови технологии с приложение в армията, но и в ежедневния живот, организира състезание за автомобили, които не са управлявани от човек, а от компютър.
Преди две години в надпреварата победи VW Touareg. Състезанието беше в пустиня и преминаваше през много трудни терени. Автомобилът на VW тогава се казваше Stanley и имаше двигател TDI. Наградата която спечели VW беше от 2 милиона долара.
През тази година има ново състезание за автомобил управляван от изкуствен интелект.
Този път обаче, работата е много по-сериозна, защото състезанието ще бъде в градски условия.
VW ще бъде представен от Passat наречен Junior. Той е разработен от калифорнийският технологичен център на VW и Станфордския университет.
Junior ще има отново за двигател TDI и ще бъде с автоматична скоростна кутия DSG.
„Мозъкът” който ще управлява автомобила е двуядрен процесор Core 2 Duo от Intel.
Робо-автомобилът ще трябва да измине 60 мили (около 100 км) из все още неизвестен град в САЩ. Маршрутът ще стане известен само 6 часа преди началото на състезанието.
Победителят трябва успешно и безпроблемно да стигне до финала, като естествено спазва всички правила за уличното движение в града. Не е позволена никаква намеса на човек, всичко е в „ръцете” на компютъра.
Състезанието Urban Challenge ще стартира на 3 октомври и в него ще участват 89 автомобили.
26.06.2007 11:06
От много години за автомобили без шофьор пишат фантастите и футуролозите. Нещата обаче не са само в сферата на фантастиката и прогнозите.
Американската агенция DARPA, която разработва и изнамира нови технологии с приложение в армията, но и в ежедневния живот, организира състезание за автомобили, които не са управлявани от човек, а от компютър.
Преди две години в надпреварата победи VW Touareg. Състезанието беше в пустиня и преминаваше през много трудни терени. Автомобилът на VW тогава се казваше Stanley и имаше двигател TDI. Наградата която спечели VW беше от 2 милиона долара.
През тази година има ново състезание за автомобил управляван от изкуствен интелект.
Този път обаче, работата е много по-сериозна, защото състезанието ще бъде в градски условия.
VW ще бъде представен от Passat наречен Junior. Той е разработен от калифорнийският технологичен център на VW и Станфордския университет.
Junior ще има отново за двигател TDI и ще бъде с автоматична скоростна кутия DSG.
„Мозъкът” който ще управлява автомобила е двуядрен процесор Core 2 Duo от Intel.
Робо-автомобилът ще трябва да измине 60 мили (около 100 км) из все още неизвестен град в САЩ. Маршрутът ще стане известен само 6 часа преди началото на състезанието.
Победителят трябва успешно и безпроблемно да стигне до финала, като естествено спазва всички правила за уличното движение в града. Не е позволена никаква намеса на човек, всичко е в „ръцете” на компютъра.
Състезанието Urban Challenge ще стартира на 3 октомври и в него ще участват 89 автомобили.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Volkswagen показа Tiguan
28.06.2007 19:06
Volkswagen показа първите официални снимки на новия „софт роудър” (soft-roader) Tiguan.Официалната премиера на новия модел ще бъде през септември на автомобилния салон във Франкфурт.
Това е автомобил, който ще се намеси сериозно в популярния сегмент, в който са модели като Honda CR-V и Toyota Rav 4. Колата ще предлага място за петима пътници. Новият Tiguan ще бъде предлаган с редица нови и ефективни двигатели, вкл и тип 4х4 AWD, на групата Volkswagen.
Сред тях ще има три различни двигатели тип TSI, всичките с обем 1.4 литра и мощност от 150, 170 и 200 к.с. Дизеловите агрегати ще бъдат два тип Tdi, отговарящи на нормите за опазване на околната среда Euro 5, които ще влезнат в сила от 2009 г. Първият дизелов двигател ще бъде с обем 2.0 литра и ще предлага мощност от 140 к.с. и максимален въртящ момент 320Nm. Вторият ще има обем също от 2.0 литра, но мощността ще бъде 170 к.с., а максималният въртящ момент 350Nm.
Tiguan ще се продава в Европа от края на тази година, а цената му ще започва от 24 хиляди евро.
28.06.2007 19:06
Volkswagen показа първите официални снимки на новия „софт роудър” (soft-roader) Tiguan.Официалната премиера на новия модел ще бъде през септември на автомобилния салон във Франкфурт.
Това е автомобил, който ще се намеси сериозно в популярния сегмент, в който са модели като Honda CR-V и Toyota Rav 4. Колата ще предлага място за петима пътници. Новият Tiguan ще бъде предлаган с редица нови и ефективни двигатели, вкл и тип 4х4 AWD, на групата Volkswagen.
Сред тях ще има три различни двигатели тип TSI, всичките с обем 1.4 литра и мощност от 150, 170 и 200 к.с. Дизеловите агрегати ще бъдат два тип Tdi, отговарящи на нормите за опазване на околната среда Euro 5, които ще влезнат в сила от 2009 г. Първият дизелов двигател ще бъде с обем 2.0 литра и ще предлага мощност от 140 к.с. и максимален въртящ момент 320Nm. Вторият ще има обем също от 2.0 литра, но мощността ще бъде 170 к.с., а максималният въртящ момент 350Nm.
Tiguan ще се продава в Европа от края на тази година, а цената му ще започва от 24 хиляди евро.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Volkswagen Fox- 4 върху 4
28.06.2007 г.
- Какво е четири колела и върху тях още четири?
- Мъникът Volkswagen Fox с багажник за два велосипеда
От вчера, в оборудването на Volkswagen Fox вече може да бъде открит и специален “извънбордов” багажник, с който спокойно могат да бъдат превозвани едновременно два велосипеда.
Алуминиевата конструкция на багажника, която тежи 15.5 килограма, се захваща директно за теглича на автомобила. Багажникът на мъника Fox остава напълно използваем, благодарение на възможността за спускане до хоризонтално положение на конструкцията.
Багажникът за велосипеди е оборудван със стоп светлина и има отделена позиция за регистрационен номер. Цената на удоволствието, което идва с двугодишна гаранция, е 390 EUR.
28.06.2007 г.
- Какво е четири колела и върху тях още четири?
- Мъникът Volkswagen Fox с багажник за два велосипеда
От вчера, в оборудването на Volkswagen Fox вече може да бъде открит и специален “извънбордов” багажник, с който спокойно могат да бъдат превозвани едновременно два велосипеда.
Алуминиевата конструкция на багажника, която тежи 15.5 килограма, се захваща директно за теглича на автомобила. Багажникът на мъника Fox остава напълно използваем, благодарение на възможността за спускане до хоризонтално положение на конструкцията.
Багажникът за велосипеди е оборудван със стоп светлина и има отделена позиция за регистрационен номер. Цената на удоволствието, което идва с двугодишна гаранция, е 390 EUR.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
VW подготвя купе с четири врати
02.07.2007 07:07
Volkswagen ще пусне до десет месеца ново купе с четири врати на цени от около 30 000 евро.
Засега новият автомобил е с кодово име СС, а за него се знае, че поделя голяма част от своите части и механизми с модела Passat. Премиерата на новия модел най-вероятно ще се състои на автомобилното изложение в Детройт през януари догодина. Базовият двигател ще бъде 1.8L TSI със 160 к.с. и ръчна скоростна кутия със шест степени. Следващият мотор ще бъде 2.0 литров турбодизел с най-модерна комън-рейл технология и 140 к.с. мощност.
Най-големият агрегат ще бъде V6 FSI с 300 к.с. и предаване на движението към четирите колела. Неговата цена вероятно ще надхвърля 40 000 евро. За да поддържа цените в ниски граници VW ще предлага голяма част от оборудването като екстри – това се отнася най-вече за детайли като камера за гледане назад, парксензори, стъклен панорамен покрив. Тази агресивна ценова стратегия се налага, за да бъдат максимално отдалечени конкурентните модели в Групата, какъвто е Audi A5, чиято цена тръгва от 44000 евро. Естествено мениджмънтът на компанията гледа да не повтори грешката с Phaeton, 'чиято цена далеч надхвърля възможностите (и желанията) на повечето купувачи на марката.
02.07.2007 07:07
Volkswagen ще пусне до десет месеца ново купе с четири врати на цени от около 30 000 евро.
Засега новият автомобил е с кодово име СС, а за него се знае, че поделя голяма част от своите части и механизми с модела Passat. Премиерата на новия модел най-вероятно ще се състои на автомобилното изложение в Детройт през януари догодина. Базовият двигател ще бъде 1.8L TSI със 160 к.с. и ръчна скоростна кутия със шест степени. Следващият мотор ще бъде 2.0 литров турбодизел с най-модерна комън-рейл технология и 140 к.с. мощност.
Най-големият агрегат ще бъде V6 FSI с 300 к.с. и предаване на движението към четирите колела. Неговата цена вероятно ще надхвърля 40 000 евро. За да поддържа цените в ниски граници VW ще предлага голяма част от оборудването като екстри – това се отнася най-вече за детайли като камера за гледане назад, парксензори, стъклен панорамен покрив. Тази агресивна ценова стратегия се налага, за да бъдат максимално отдалечени конкурентните модели в Групата, какъвто е Audi A5, чиято цена тръгва от 44000 евро. Естествено мениджмънтът на компанията гледа да не повтори грешката с Phaeton, 'чиято цена далеч надхвърля възможностите (и желанията) на повечето купувачи на марката.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
Red Hot Chili Peppers рекламират VW
02.07.2007 10:07
В подкрепа на новия извънреден модел "Multivan Concert" VW залага на яка американска музика.
За концерта на калифорнийската банда "Red Hot Chili Peppers" в Хамбург концернът е предоставил за ползване на музикантите и екипа няколко различни Multivan – буса. Моделът се явява нещо като "официален превозвач" на RHCP
Новият лимитиран модел на Multivan, който трябва да се появи на пазара през есента е оборудван с професионална HiFi уредба на Dynaudio (дигитален 10 – канален усилвател с мощност 600W, различни крайни стъпала от клас D и клас A). Звуковото оформление на буса ще бъде осъществявано от 6 тонколони в предната част и други 4 отзад, чийто саунд би трябвало да отговори и на най-претенциозните HiFi-изисквания.
Интериорът на "концертния" Мултиван е решен в двуцветна кожа, цената му също е доста "звездна" – около 53 000 евро. На по-късен етап като рекламно лице на модела ще се изявява и Роби Уилямс.
02.07.2007 10:07
В подкрепа на новия извънреден модел "Multivan Concert" VW залага на яка американска музика.
За концерта на калифорнийската банда "Red Hot Chili Peppers" в Хамбург концернът е предоставил за ползване на музикантите и екипа няколко различни Multivan – буса. Моделът се явява нещо като "официален превозвач" на RHCP
Новият лимитиран модел на Multivan, който трябва да се появи на пазара през есента е оборудван с професионална HiFi уредба на Dynaudio (дигитален 10 – канален усилвател с мощност 600W, различни крайни стъпала от клас D и клас A). Звуковото оформление на буса ще бъде осъществявано от 6 тонколони в предната част и други 4 отзад, чийто саунд би трябвало да отговори и на най-претенциозните HiFi-изисквания.
Интериорът на "концертния" Мултиван е решен в двуцветна кожа, цената му също е доста "звездна" – около 53 000 евро. На по-късен етап като рекламно лице на модела ще се изявява и Роби Уилямс.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
- Двигател: 450bhp
- Местоположение: София - Плевен
750 000 произведени VW Touran
04.07.2007 09:07
Както често се случва VW влезе късно и в сегмента на компактните ванове. Четири години и половина след старта на производството може да се констатира, че Touran е успешен модел.
Вече са прозведени 750 хиляди бройки от този автомобил. Юбилейният автомобил слезе от конвейра в неделя на 1 юли и беше отпразнуван халетата на завода във Волфсбург. "750 хиляди автомобили за 4 години и половина – мисля, че всички, които взехме участие в това имаме основание да се гордеем", заяви Томас Улбрих, технически производствен ръководител в Auto 5000 GmbH. Тази дъщерна компания на VW, в която заплатите са по-ниски, отколкото в "централната" фирма, произвеждаше досега единствено компактния ван, но сега има ангажимент и за производството на новия Tiguan. Юбилейният автомобил е Cross Touran с TDI мотор и 170 к.с., решен в модерния бял цвят.
04.07.2007 09:07
Както често се случва VW влезе късно и в сегмента на компактните ванове. Четири години и половина след старта на производството може да се констатира, че Touran е успешен модел.
Вече са прозведени 750 хиляди бройки от този автомобил. Юбилейният автомобил слезе от конвейра в неделя на 1 юли и беше отпразнуван халетата на завода във Волфсбург. "750 хиляди автомобили за 4 години и половина – мисля, че всички, които взехме участие в това имаме основание да се гордеем", заяви Томас Улбрих, технически производствен ръководител в Auto 5000 GmbH. Тази дъщерна компания на VW, в която заплатите са по-ниски, отколкото в "централната" фирма, произвеждаше досега единствено компактния ван, но сега има ангажимент и за производството на новия Tiguan. Юбилейният автомобил е Cross Touran с TDI мотор и 170 к.с., решен в модерния бял цвят.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта