как да караме икономично градско и извънградско

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 15 апр 2006 18:25


Добре бе батка, кажи сега, като няма горивен процес какво става вътре? Въздух ли засмуква, само въздуха ли го поддържа? Свещите продължават ли да си дават искра? Защо продължава да си бучи колата, все едно има експлозий вътле - няма разлика в бученето - за мен гориво си се подава постоянно. Ако няма гориво - няма да се чува и никакво бучене. Викнете някой майстор, дето наистина разбира и това му е специалността. Тогава ще ме убедите, че се харчи повече по инерция. Защото аз вярвам на джоба си, не на бордовия компютър (дето го нямам). Винаги когато съм спирал на скорост, бензинът ми свършва по-бързо. Истината е в инерцията. Когато и където може.
Ама ние тука що сме седнали да спорим за разход? Нали всички сте състезатели и натискате до ламарината, всеки кара с по 240... за кво ви е тогава нисък разход ;) :roll: :lol:




Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Съб 15 апр 2006 18:42


Ей сега говорих с един колега...шофьор от дъъълги години. Той твърди, че на нулева предавка на надолнище, както и на скорост на надолнище, се подава еднакво количество гориво!?!?(когато не се дава гас) т.е. и при двата процеса се извършва изгаряне. А по-високите обороти, на скорост идват от въртенето на колелата които "движат" мотора.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 15 апр 2006 18:52


synchro написа:Ей сега говорих с един колега...шофьор от дъъълги години. Той твърди, че на нулева предавка на надолнище, както и на скорост на надолнище, се подава еднакво количество гориво!?!?(когато не се дава гас) т.е. и при двата процеса се извършва изгаряне. А по-високите обороти, на скорост идват от въртенето на колелата които "движат" мотора.


Добро иутро ;) Кажи го тва на батковците, дет не вярват ;)
И за мен е така. Не може да няма горивен процес. Тва да не е Тойота приус, да ти спира двигателя, когато си в града и да се движиш на електричество ;)


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Съб 15 апр 2006 18:53


Незнам :roll: Вече и аз се обърках!?! :(


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 15 апр 2006 18:56


Колко човека трябва да ти обясняват принцип на ДВГ, и мешане на горивна смес, за да се съгласиш.

Аз ти казах..
Движи се по нанадолнище, и просто изключи от контакт, и виж дали ще има разлика...
Що бучи?кво гори въздух ли що ли.?

Още веднъж ще кажа.. ако имаш газ, тогава нещата са леко по-различни.

Хайде да спрете в тази тема..
Ако искаш пусни си друга.!
Щото тази тема идеята и беше за икономията на каране у градо..
а не дали се спира или не притока на гориво при принудителелн празен ход.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 15 апр 2006 19:02


Ами вие започнахте, ние само раздухахме огъня, щото то тръгна още от мненията на състезателите, че в града на пета не се било карало. Много си е хубава темата, що трябва да престанем? Като не ти изнася, не пиши. Ние си говорим тук.
И да, пробвах един път принудително, щото ми свърши бензина - нема такива спирачни следи просто ;) Няма да ти разправям как заби нос. Движех се с 50 км/ч. Ти ако се движиш с около 150 и изключваш двигателя от контакта, това си е твой проблем.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 15 апр 2006 19:07


Виж..
учтиво те моля, по точно този проблем, да започнеш нова тема..
Погледни заглавието на темата:
как да караме икономично градско и извънградско

Някъде видя ли
"спира ли се подаването на гориво ...." в заглавието, или нещо, което те навежда над идеята за "хубавата тема".
Да хубава БЕШЕ, преди да започнат спорове за дреболии...

А по въпроса за чертите и следите.. Мисля че си сбъркал човека на който да му ги говориш..
Но добре съглаесн съм.


Пак те моля.!
Ако искаш да доуточниш това което те мъчи .. а именно притока на гориво, и принудителният празен ход, пусни нова тема.!


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 15 апр 2006 22:54


Ама виж сега, не съм почвал аз да говоря за това дали на скорост харчи по-малко от по инерция... изтрийте темата, щом според вас се е напълнила с излишни спорове и готово ;) Направете нова тема, копирайте от клуба на рено полезните съвети как да караме най-икономично. Заключете и нея след това, да не се хващаме и ние да спорим и това е. Просто си казах мнението на три пъти и до сега никой не успя да ми обясни за какво става въпрос. Както и да е, няма значение вече. То това се получава от много знаене ;) Всеки като знае и като иска да обясни, но не може, стават спорове ;)


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Нед 16 апр 2006 7:33


Ти прочети пак темата и виж че ти е отговорено поне 10 пъти на въпроса.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 14 юли 2007 22:30


Колеги, от излишни спорове полза няма.
За да се опростят нещата, и да говорим всичи на един език предлагам да приемем следните определения:

1. Спрял, загасен, угасен двигател е този, които не се върти нищо в него. Т.е. не въртят валовете му и всичките неща накачорени по тях. Работа не се извършва. Системите му не работят. Дори колата да е на контакт няма разход на гориво. Това надявам се е понятно на всички.

2. Работещ двигател. Двигателят си работи нормално, има горивен процес. Всичките му системи работят нормално. Извършва се работа. Има съответен разход на гориво. Задвижва се автомобила. Това е нормално положение при движение на автомобила.

3. Задвижващите колела задвижват двигателя през трансмисията на включена предавка, и отпуснат докрай педал на газ-та в режим на ППХ. Горивен процес няма при някои модели карбуратори, моно и пълните инжекциони. Двигателят помпа само чист въздух, и работи като моторна спирачка. Работа се извършва. Спира се автомобила. Колата е на контакт и всичките системи по двигателя си работят нормално. Валовете му се въртят и всичко накачорено по тях също си работи нормално. Шумът при движение идва от компресията, и изхвърлянето на въздуха през апуспуха. Но този шум е много по слаб, отколкото придвижение с подадена газ, на същите обороти, и предавка.

4. Изключваме движение на автомобила с изваден контактен ключ и или което и да е друго положение на контактния ключ, освен на контакт, поради реална опасност от заключване на волана, и други проблеми които могат да доведат до ПТП с неприятни последствия.


Надявам се това да опрости и улесни нещата.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 14 юли 2007 22:38


VW_FEN написа: То това се получава от много знаене ;)


Така се получава, като се слушат "дългогодишни шофьори" :wink: По-лош вариант за съвет няма. Виж, ако попиташ как се правят далаверите с масло и с гориво - царе са :idea:

Иначе за питането ти- на принудителен празен ход няма разход на гориво при 90% от съвременните двигатели, независимо, че твоята кола е оставила някакви следи по асвалта :wink: Между другото, ако си набил малка предавка, нормално е да блокраш колелата :wink:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 14 юли 2007 22:39


копачи на стари теми ? :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 14 юли 2007 22:51


gr_kanev написа:копачи на стари теми ? :wink:


бах, така става :shock като не гледам датите :) И тъкмо даже се натоварих, че такива теми се обсъждат переодично... да му се невиди и празния ход и икономията mhihi


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 14 юли 2007 23:07


И аз да кажа нещо за икономийте-икономисвайте разумно.Неска един чичка с една жигулка на прохода Троян-Карнаре се спускаше икономично по инерция ама заблеян и/или загрели спирачки понавлезна в мойта лента/завоя беше неприятно S-че/ и ми отнесе предната лява част.С две думи-икономисвайте с акъл щото от тия иконмий-не ми е за пръв път някой да прекалява с икономийте ама тоя път и аз бързах :smackbum и не можах да го избегна.


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Нед 15 юли 2007 7:25


Икономията е майка на мизерията :banghead:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 179 госта