Това са следните неща:
1. Разглобих цялото табло никаква слаба връзка или каквото и да било там не е на лице малко разбирам от електроника и го проверих цялото.
2. Проверих налягането на маслото и е както следва:
- при студена кола ниски обороти горе на разпределителния вал налягане около 2.2 при над 2000 оборота около 4.00;
- при температура 90 градуса ниски обороти 1.9 при над 2000 оборота 3.8.
Затова реших и за сега смених само маслото
на ВР 15 W 50, и вече 1000 киометра при различна скорост и режими на работа гадния зумер не съм чувал. дано да задърши.
Имах същия проблем!
Питах и опитвах много работи!
Пасатът ми е аналогичен с твоя и проблима беше в датчика за маслото!
Оказа се , че като загрее маслото изстънява и датчика започваше да пищи - смених го - ок е всичко!
Продават се датчици , но провери твоя от какво до какво налягане отчита - пише го над резбата на всеки датчик!
Иначе диагностикир диагностики и накрая свестен майстор!
Таблото и аз го разглабях , не беше от него!
Датчик!
здравейте, ... имам сащия проблем. Лампата на маслото свети и свири... Забелязах, че го прави когато се качвам на витоша и става около 2000-2600 оборота. На 3000 спира. Маслото е мегуин 10-40. Венто 1.8