Колеги, аз понеже не съм много в час с електрониката си реших проблема по следния начин: монтирах един автоматичен ключ от газова уредба и на мястото на клапана за газта вързах светлините.
Както знаете след запалване на двигателя и вдигане на 1500-2000 оборота ключа превключва и фаровете светват и се гасят заедно с двигатела.Мен ме устройва-надявам се и някои от вас да го оценят.
Ключ газ/бензин за включване на фаровете
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
lwes написа:Колеги, аз понеже не съм много в час с електрониката си реших проблема по следния начин: монтирах един автоматичен ключ от газова уредба и на мястото на клапана за газта вързах светлините.
Както знаете след запалване на двигателя и вдигане на 1500-2000 оборота ключа превключва и фаровете светват и се гасят заедно с двигатела.Мен ме устройва-надявам се и някои от вас да го оценят.
хахаха, хитро просто и ефикасно-браво колега

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Ако релето е за над 20А (със запаса тва) ще кара иначе ще нагори бързо.
То май си го връзваш ти външно и ако си сложиш ячко няма грижи
Само да не мъчите на някоя печка тва нещо
То май си го връзваш ти външно и ако си сложиш ячко няма грижи

Само да не мъчите на някоя печка тва нещо

Последна промяна от L&R на Съб 27 яну 2007 17:58, променено общо 1 път.
Хитро.
Ключа има три степени- бензин, автоматично и газ. Който му разбира, може да направи така, че при степен бензин да се включват дневните светлини, а при останалите степени за нормалните фарове.
И един въпрос-при използването на такъв ключ на нормалния ключ може ли да се използват степените за габарити и задни допълнителни светлини?
Ключа има три степени- бензин, автоматично и газ. Който му разбира, може да направи така, че при степен бензин да се включват дневните светлини, а при останалите степени за нормалните фарове.
И един въпрос-при използването на такъв ключ на нормалния ключ може ли да се използват степените за габарити и задни допълнителни светлини?
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Andrian_VT написа:Хитро.
Ключа има три степени- бензин, автоматично и газ. Който му разбира, може да направи така, че при степен бензин да се включват дневните светлини, а при останалите степени за нормалните фарове.
И един въпрос-при използването на такъв ключ на нормалния ключ може ли да се използват степените за габарити и задни допълнителни светлини?
ключа има 2 положения:
1-бензин
2-газ-автоматично
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Мисля да осъществя идеята но първо имам няколко въпроса към по запознатите.
Мисля да използвам ключа за газовата. Имам релета на фаровете. Ако от кабела на газовия клапан си отклоня един към релето, ще се товари ли много ключа? Трябва да сложа и диод за да не ми отваря газовия клапан като си пусна фаровете. Само че какъв диод - имат ли някакви характеристики? и трябва ли да сложа и диод на кабела който от фаровете който командва релетата за да не ми светят и габаритите?
Мисля да използвам ключа за газовата. Имам релета на фаровете. Ако от кабела на газовия клапан си отклоня един към релето, ще се товари ли много ключа? Трябва да сложа и диод за да не ми отваря газовия клапан като си пусна фаровете. Само че какъв диод - имат ли някакви характеристики? и трябва ли да сложа и диод на кабела който от фаровете който командва релетата за да не ми светят и габаритите?
Последна промяна от Winner25 на Съб 01 дек 2007 21:19, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта