


Пассат В3, 2Е трудно пали студена
- IVELINN
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Пассат В3, 2Е трудно пали студена
когато е студена много трудно пали сменилсам кабели свешти капачката а когато запали ниамам никакьв проблем после пали нормлно докато пак истине двигателя можели да е от дюзите колата е пасат 2е инжекциа 90година ниамам букса да е закачат на компютар ако ниакои може да ми помогне моля да ми пише
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Здравей и
Както ти написа и колегата vit_autosofia, (доказан майстор за горивните системи) проблема ти вероятно е в 5-а дюза, тази, дето стои в дясно на смукателния колектор.
Това, дали да сработи тя или не се определя от 2 неща: показанието на температурния датчик (синия) и подаването на напрежение към клема '50' на стартера.
Ако датика покаже, че двигателя е студен, то при завъртане на стартера контролера получава сигнал и съответно подава напрежение за отваряне на тази дюза с цел обогатяване на горивото.
Много често, проблема идва от датчика. Вземи едно съпротивление от порядъка на 4-5 колоома и го закачи на куплунга на този датчик. Толкова е съпротивлението му при студен двигател. Ако запалиш безпроблемно, значи датчика е заминал. Смени го, защото повредения температурен датчик и бърка в джоба с горивото. Преди 3-4 години в ХААС (местния VW дилър ми стуваше 48 лв.)
Добре е да свалиш дюзата, за да си сигурен, че пръска. Сваля се с имбус 5 (или 6, да не те излъжа). М/у дюзата и колектора има тъничка гарнитура. Внимавай да не я скъсаш.
Дръж дюзата (не към лицето си или свещи, кабели и др такива) и някой да завърти стартера. Трябва да пръска стабилно, като горивото образува хубав, плътен конус. Ако не е така, може да се е и запушила, но може да не стига напрежние до нея.
Свържи едното й краче на 'маса', а на другото подай 12V от акумулатора. Ако и тогава не пръсне, провери с омметър намотката какво съпротивление има. Трябва да е около 15-20 ома. Ако не е, значи е изгоряла.
Преди време имах същия проблем. Оказа се студена спойка контролера на инжекциона. Все пак, преди да го разхвърляш, провери и кабелетата дали са здрави.
Успех!

Както ти написа и колегата vit_autosofia, (доказан майстор за горивните системи) проблема ти вероятно е в 5-а дюза, тази, дето стои в дясно на смукателния колектор.
Това, дали да сработи тя или не се определя от 2 неща: показанието на температурния датчик (синия) и подаването на напрежение към клема '50' на стартера.
Ако датика покаже, че двигателя е студен, то при завъртане на стартера контролера получава сигнал и съответно подава напрежение за отваряне на тази дюза с цел обогатяване на горивото.
Много често, проблема идва от датчика. Вземи едно съпротивление от порядъка на 4-5 колоома и го закачи на куплунга на този датчик. Толкова е съпротивлението му при студен двигател. Ако запалиш безпроблемно, значи датчика е заминал. Смени го, защото повредения температурен датчик и бърка в джоба с горивото. Преди 3-4 години в ХААС (местния VW дилър ми стуваше 48 лв.)
Добре е да свалиш дюзата, за да си сигурен, че пръска. Сваля се с имбус 5 (или 6, да не те излъжа). М/у дюзата и колектора има тъничка гарнитура. Внимавай да не я скъсаш.
Дръж дюзата (не към лицето си или свещи, кабели и др такива) и някой да завърти стартера. Трябва да пръска стабилно, като горивото образува хубав, плътен конус. Ако не е така, може да се е и запушила, но може да не стига напрежние до нея.
Свържи едното й краче на 'маса', а на другото подай 12V от акумулатора. Ако и тогава не пръсне, провери с омметър намотката какво съпротивление има. Трябва да е около 15-20 ома. Ако не е, значи е изгоряла.
Преди време имах същия проблем. Оказа се студена спойка контролера на инжекциона. Все пак, преди да го разхвърляш, провери и кабелетата дали са здрави.
Успех!
- IVELINN
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: трудно пали студена
ниамам напрежение на дюзата от каде взема напрежение иначе работи като е вкюча дерекно кам акомулатора
- IVELINN
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: трудно пали студена
синиа датчик работи като откача буксата и двигателя веднага си променя а дюзата не праска каде се намира контролера на инжекциона да ниамам и ас студена споика
- IVELINN
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: трудно пали студена
решено студена споика в компа
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: трудно пали студена


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 31 госта