Пассат В3, 2Е трудно пали студена

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
IVELINN
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Пассат В3, 2Е трудно пали студена

Мнениеот IVELINN » Нед 21 окт 2007 11:42


когато е студена много трудно пали сменилсам кабели свешти капачката а когато запали ниамам никакьв проблем после пали нормлно докато пак истине двигателя можели да е от дюзите колата е пасат 2е инжекциа 90година ниамам букса да е закачат на компютар ако ниакои може да ми помогне моля да ми пише




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 21 окт 2007 12:45


Провери си дюзата за студен старт(първоначално палене).


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 21 окт 2007 14:49


Здравей и :welcome_to_group
Както ти написа и колегата vit_autosofia, (доказан майстор за горивните системи) проблема ти вероятно е в 5-а дюза, тази, дето стои в дясно на смукателния колектор.
Това, дали да сработи тя или не се определя от 2 неща: показанието на температурния датчик (синия) и подаването на напрежение към клема '50' на стартера.
Ако датика покаже, че двигателя е студен, то при завъртане на стартера контролера получава сигнал и съответно подава напрежение за отваряне на тази дюза с цел обогатяване на горивото.
Много често, проблема идва от датчика. Вземи едно съпротивление от порядъка на 4-5 колоома и го закачи на куплунга на този датчик. Толкова е съпротивлението му при студен двигател. Ако запалиш безпроблемно, значи датчика е заминал. Смени го, защото повредения температурен датчик и бърка в джоба с горивото. Преди 3-4 години в ХААС (местния VW дилър ми стуваше 48 лв.)
Добре е да свалиш дюзата, за да си сигурен, че пръска. Сваля се с имбус 5 (или 6, да не те излъжа). М/у дюзата и колектора има тъничка гарнитура. Внимавай да не я скъсаш.
Дръж дюзата (не към лицето си или свещи, кабели и др такива) и някой да завърти стартера. Трябва да пръска стабилно, като горивото образува хубав, плътен конус. Ако не е така, може да се е и запушила, но може да не стига напрежние до нея.
Свържи едното й краче на 'маса', а на другото подай 12V от акумулатора. Ако и тогава не пръсне, провери с омметър намотката какво съпротивление има. Трябва да е около 15-20 ома. Ако не е, значи е изгоряла.
Преди време имах същия проблем. Оказа се студена спойка контролера на инжекциона. Все пак, преди да го разхвърляш, провери и кабелетата дали са здрави.
Успех!


Потребителски аватар
IVELINN
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: трудно пали студена

Мнениеот IVELINN » Нед 21 окт 2007 18:37


ниамам напрежение на дюзата от каде взема напрежение иначе работи като е вкюча дерекно кам акомулатора


Потребителски аватар
IVELINN
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: трудно пали студена

Мнениеот IVELINN » Нед 21 окт 2007 19:34


синиа датчик работи като откача буксата и двигателя веднага си променя а дюзата не праска каде се намира контролера на инжекциона да ниамам и ас студена споика


Потребителски аватар
IVELINN
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: трудно пали студена

Мнениеот IVELINN » Пон 12 ное 2012 22:32


решено студена споика в компа


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: трудно пали студена

Мнениеот radotom » Вто 13 ное 2012 8:36


mhihi Бая годинки те е мъчил тоя комп! :applause:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 31 госта