Иво отдавна мисля да ти направя темичка с красиви колички твой стил(любимки) да ти радват окото
и голямото семейство:
Една тема специално за Brabus
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Една тема специално за Brabus
Последна промяна от LILO&STICH на Съб 08 дек 2007 11:37, променено общо 2 пъти.
- madmen
- Мнения: 3032
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Перфектно за LPG
CLS: V12 6.3 литра Twin turbo->730 коня.
От 0-100 км- 4.0 сек
От 0-200 км- 10,5сек
От 0-300км- 29,5 сек
Въртящ момент 1320 Нм при 2100 оборота
Последна промяна от madmen на Съб 08 дек 2007 11:22, променено общо 2 пъти.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Лило, защо така с пръст в раната дълбока. Раната наречена Мерцедес.
Това го знаеш, но и аз пак да го покажа.
Фирма, която продава реставрирани стари модели, както с оригиналните двигатели
така и с модерни мотори
Аз ли нещо съм объркан, но страшно харесвам колите от преди 20 и повече години
И не толкова стар, но страшно любим модел R129....това е колата за мен...стига човек да може да си позволи да не търси практичност (все пак е двуместно)
И при този модел има извращения при двигателите
но на мен не ми допадат чак толкова много вървящи коли...един SL 500 306 кс с твърд покрив ми стига, а за ежедневна едно Чочоне минало през заводите на Порше. Нека да няма компресор или турбо и да не е 450 + кс
....размечтах се
Това го знаеш, но и аз пак да го покажа.
Фирма, която продава реставрирани стари модели, както с оригиналните двигатели
така и с модерни мотори
Аз ли нещо съм объркан, но страшно харесвам колите от преди 20 и повече години
И не толкова стар, но страшно любим модел R129....това е колата за мен...стига човек да може да си позволи да не търси практичност (все пак е двуместно)
И при този модел има извращения при двигателите
но на мен не ми допадат чак толкова много вървящи коли...един SL 500 306 кс с твърд покрив ми стига, а за ежедневна едно Чочоне минало през заводите на Порше. Нека да няма компресор или турбо и да не е 450 + кс
....размечтах се
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
E те такова нещо не предполагах, че има в България
E те такова нещо не предполагах, че има в България
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Добри, абсолютно същия модел, но не кабрио, а купе има бащата на мой съученик. Купи го през 1988 г без една врата (50% врати ) без фаровете, липсваща броня, преден прозорец ...абе много неща не бяха в ред...за 15 000 лв. Тогава това беше почти един апартамент. Колата в момента е в същото състояние както е тази в обявата на Мегатрон. Само, че е червена и не 3.5, а си е 2.8. Седи завита н гаража на НСО с консервиран двигател и се вади един път годишно да навърти 150~200 км и пак се прибира.
Преди години, когато беше излязла Е класата с кръглия фар имаше предложение от един немец да му даде една чисто нова Е 320 и 60 000 марки. Човекът не се съгласи.
Преди години, когато беше излязла Е класата с кръглия фар имаше предложение от един немец да му даде една чисто нова Е 320 и 60 000 марки. Човекът не се съгласи.
Върни се в “Madcap photography - снимки и фотография”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта