Закона казва.. дневни светлини или фарове. така се карало през определени периоди в годината.
Фарове не ме устройваше, много са мощни, двигателя маломощен, и кат ги включа все едно съм закачил ремарке

Разгледах и реших ще дупча фаровете ..
Къде е приложимо
В повечето коли, с железни фарове, или с открит достъп до рефлектора на фаровете, като Г2, Поло 2, 2F, Джета.
Огледайте хубаво дали имате възможност да продупичте рефлектора на фара, ако имате това е вашият звезден миг.
какво ми трябваше:
Бургии - 3мм,5мм,8мм,10мм,11.5мм или 12мм
Фасунки за габарити /191 941 669 A/ - 2 бр , снимка, снимка
Букси към тях /357 972 752/- 2 бр
Кабел - 2х1 мм2 - около 10 мтр
Бушон и бушониера - 10 ампера
Реле за DRL- благодарение на L&R
Крушка 21 вата, H21W - 2 бр, снимка
Малка плоска пиличка
Бормашина
Споялник, тинол, изолирбанд, термосвиваем шлаух
Отверки клещи, инструменти за работа
От къде се снабдих с всичко това:
Крушките /64136 OSRAM/ от Ауто+ - цена 11 лв/брой
Фасунги + букси към тях - 2 лв за 3 комплекта от морга.. можете да ги закупите нови за около 15 лв буксата, 13 лв фасунгата от Ауто+, или Юнитрейд
Кабел - от съседният магазин за ел части - около 5 лв
Почваме:
Сваляме фара, целим място къде да пробиваме.
чукваме с център.
Започваме да пробиваме постепенно с всички бургии първо с най-малката, после с по-голямата и така докато пробием отвор 11.5 или 12 мм.
Пробиваме с постепенно нарастващи бургии, за да можем в крайна сметка да имаме правен кръгъл отвор.
след което хващаме пиличката, и започваме да пилим, докато не постигнем такава форма на дупката.. /лесно си личи коя е оригиналната

ето къде продупчих аз: указано е със стрелката
В момента в който продупчите вече можем да монтираме всичко обратно.
Но зачистете хубаво мустачките от пробиването..
От вода не се притеснявайте защото оригиналните фасунги имат уплътнителен пръстен.
ПОнеже крушката е с несиметрични пъпки, се налага едната пъпка да бъде отстранена.. това става най-лесно с клещи

Крушката спокойно се крепи само на едната пъпка

Линкове
Дискусия за DRL, и още
Да си включим фаровете от лампата за зареждането
Контакти Ауто+ в София
TODO:
ЩЕ сложа още снимки на това къде е прокарано, схема как е вързано релето, и снимки в действие..

утре.. като отида до колата
