Волана ми дърпа наляво при ускорение - РЕШЕНО x 3
- specialist
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: София
Волана ми дърпа наляво при ускорение - РЕШЕНО x 3
Здравейте, колеги. Имам един неприятен проблем, който много майстори не могат да отстранят. Когато натисна педала на газта (най се осеща на 1-ва или 2-ра предавка) волана ми се самозавърта наляво на около 30 градуса и колата започва да тегли наляво. При връщане на газта волана се самоизправя както е нормално за движение направо. При движение на свободна скорост не тегли на никъде. Регулирана е многократно. Сменени са всички тампони отпред на носачите и на макферсона както и всички кормилни накрайници. Някой имал ли е подобен проблем, че влизам в много разходи ако започна да сменям карета или да се рециклира хидравличната рейка или пък нещо по задния мост. Благодаря предварително за съветите.
Последна промяна от specialist на Пет 11 дек 2009 23:19, променено общо 4 пъти.
- specialist
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: София
Пробвах с размяна на гумите. Намаля дърпането, но все още не е изчезнало. Волана пак се завърта, но примерно на 5-10 градуса. Видях, че доста са омекнали тези тампони дето държат стабилизиращата щанга към носачите. Биелети ли се наричат , незнам. Дали имат нещо общо с дърпането ?
Дали да не смяна хидравличната течност. Може никога да не е сменяна и гледам, че е катранено черна.
Дали да не смяна хидравличната течност. Може никога да не е сменяна и гледам, че е катранено черна.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Охо има и още как.Аз на Пасат-а ве момента имам един много сладък проблем заради тях - като тръгвам колата дърпа наляво а като спирам - надясно (сещаи се колко са заминали).Като ги погледне човек са като нови на външен вид ама той лъже.
Провери и тези които са на самите биалетки.Най-добре ги смени всичките като си почнал та поне да не се разправяш по-късно пак (една биалетка мисля че е около 10-15лв. с тампоните и)
Успех!
Един майстор ми каза следното - поглеждаш цвета на капачката на казанчето за хидравличната течност и каквато е тя на цвят такава трябва да е и оригиналната ти течност така че това че е черна не трябва да те плаши.Доколкото съм запознат черната има червен аналог който в БГ е много на почит и се кара само с такава.
Провери и тези които са на самите биалетки.Най-добре ги смени всичките като си почнал та поне да не се разправяш по-късно пак (една биалетка мисля че е около 10-15лв. с тампоните и)
Успех!
Един майстор ми каза следното - поглеждаш цвета на капачката на казанчето за хидравличната течност и каквато е тя на цвят такава трябва да е и оригиналната ти течност така че това че е черна не трябва да те плаши.Доколкото съм запознат черната има червен аналог който в БГ е много на почит и се кара само с такава.
- specialist
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
specialist написа:Ще ги сменя тия биелетки. Дали да не се пробвам сам. Изглеждат на достъпно място. Само една гайка отдолу ги държи към носача. Другите два тампона към средата на щангата са на по кофти място. Левия като, че ли е сцепен.
Наистина е само една гайка, обаче ако знаеш как се надяват на самата щангааа....

Има и тарикатлък, де! Сипваш яко веро и така по-лесно влизат. Но пак си е яко натискане и въртене! Още имам мускулна треска от събота.
Централните тампони наистина се сменят трудно. По-точно: трудно е махането и слагането на пластината, която ги държи отгоре. Трябва да освободиш закрепването на двигателя, че и даже да го натиснеш с лост надолу, че да отвори достатъчно.
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ъп на темата, само че не ми дърпа наляво, а надясно.
specialist - реши ли проблема
?
Никси и ваското1 вдигнаха ръце от мен
Реглажи правени къде ли не,
2 пъти сменени тампони на макферсони и носачите
2 комплекта гуми въртяни по всички възможни посоки
пробвах и с чужди гуми и джанти, едно голямо НИЩО.
Луфтове по кормилната система никой не можа да открие.
Задния ми мост беше крив, ама като минах на дискове и сложих новите шенкели, задния мост е вече на 6.
Проблема обаче си остава. Изчетох половината интернет - проблема го има при хонда и ровър например :
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=19537
http://www.citroen-bg.net/forum/viewtop ... =8&t=16975
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7218
http://www.alfaromeo-bg.com/forum/viewt ... e37234835d
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=4814.0
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php? ... 1889fbdd4f
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=79880
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=54423
Тема в ЛАНЧИЯ форума от Голфаджия
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?p=29450
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 7&p=150704
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=8145
При рено, ци-троени голфове ... и при много други автомобили, това ме успокой че не САМО на мен се случват подобни проблеми (както и онзи с ксенона) можещи да ме докарат до самоубииство
.
Моля за свежи идеи
specialist - реши ли проблема

Никси и ваското1 вдигнаха ръце от мен

Реглажи правени къде ли не,
2 пъти сменени тампони на макферсони и носачите
2 комплекта гуми въртяни по всички възможни посоки
пробвах и с чужди гуми и джанти, едно голямо НИЩО.
Луфтове по кормилната система никой не можа да открие.
Задния ми мост беше крив, ама като минах на дискове и сложих новите шенкели, задния мост е вече на 6.
Проблема обаче си остава. Изчетох половината интернет - проблема го има при хонда и ровър например :
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=19537
http://www.citroen-bg.net/forum/viewtop ... =8&t=16975
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7218
http://www.alfaromeo-bg.com/forum/viewt ... e37234835d
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=4814.0
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php? ... 1889fbdd4f
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=79880
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=54423
Тема в ЛАНЧИЯ форума от Голфаджия

http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?p=29450
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 7&p=150704
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=8145
При рено, ци-троени голфове ... и при много други автомобили, това ме успокой че не САМО на мен се случват подобни проблеми (както и онзи с ксенона) можещи да ме докарат до самоубииство

Моля за свежи идеи

Последна промяна от lyubobg на Чет 22 май 2008 20:01, променено общо 12 пъти.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта