Волана ми дърпа наляво при ускорение - РЕШЕНО x 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
specialist
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFT 1997
Местоположение: София

Волана ми дърпа наляво при ускорение - РЕШЕНО x 3

Мнениеот specialist » Нед 25 мар 2007 16:36


Здравейте, колеги. Имам един неприятен проблем, който много майстори не могат да отстранят. Когато натисна педала на газта (най се осеща на 1-ва или 2-ра предавка) волана ми се самозавърта наляво на около 30 градуса и колата започва да тегли наляво. При връщане на газта волана се самоизправя както е нормално за движение направо. При движение на свободна скорост не тегли на никъде. Регулирана е многократно. Сменени са всички тампони отпред на носачите и на макферсона както и всички кормилни накрайници. Някой имал ли е подобен проблем, че влизам в много разходи ако започна да сменям карета или да се рециклира хидравличната рейка или пък нещо по задния мост. Благодаря предварително за съветите.

Последна промяна от specialist на Пет 11 дек 2009 23:19, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 25 мар 2007 16:40


завърти си предните гуми, тази от дясно сложи от ляво и обратно.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Нед 25 мар 2007 18:50


Имах този проблем и при мен се оказа от помпата на хидравликата. Но след рециклирането и трябваше да завъртя и гумите, защото се бяха износили неравномерно.


Потребителски аватар
specialist
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFT 1997
Местоположение: София

Мнениеот specialist » Нед 25 мар 2007 19:55


Пробвах с размяна на гумите. Намаля дърпането, но все още не е изчезнало. Волана пак се завърта, но примерно на 5-10 градуса. Видях, че доста са омекнали тези тампони дето държат стабилизиращата щанга към носачите. Биелети ли се наричат , незнам. Дали имат нещо общо с дърпането ?

Дали да не смяна хидравличната течност. Може никога да не е сменяна и гледам, че е катранено черна.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 25 мар 2007 20:13


Охо има и още как.Аз на Пасат-а ве момента имам един много сладък проблем заради тях - като тръгвам колата дърпа наляво а като спирам - надясно (сещаи се колко са заминали).Като ги погледне човек са като нови на външен вид ама той лъже.
Провери и тези които са на самите биалетки.Най-добре ги смени всичките като си почнал та поне да не се разправяш по-късно пак (една биалетка мисля че е около 10-15лв. с тампоните и)
Успех!
Един майстор ми каза следното - поглеждаш цвета на капачката на казанчето за хидравличната течност и каквато е тя на цвят такава трябва да е и оригиналната ти течност така че това че е черна не трябва да те плаши.Доколкото съм запознат черната има червен аналог който в БГ е много на почит и се кара само с такава.


Потребителски аватар
specialist
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:52
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFT 1997
Местоположение: София

Мнениеот specialist » Нед 25 мар 2007 20:31


Ще ги сменя тия биелетки. Дали да не се пробвам сам. Изглеждат на достъпно място. Само една гайка отдолу ги държи към носача. Другите два тампона към средата на щангата са на по кофти място. Левия като, че ли е сцепен.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 26 мар 2007 22:13


specialist написа:Ще ги сменя тия биелетки. Дали да не се пробвам сам. Изглеждат на достъпно място. Само една гайка отдолу ги държи към носача. Другите два тампона към средата на щангата са на по кофти място. Левия като, че ли е сцепен.

Наистина е само една гайка, обаче ако знаеш как се надяват на самата щангааа.... :uuoooh:
Има и тарикатлък, де! Сипваш яко веро и така по-лесно влизат. Но пак си е яко натискане и въртене! Още имам мускулна треска от събота.
Централните тампони наистина се сменят трудно. По-точно: трудно е махането и слагането на пластината, която ги държи отгоре. Трябва да освободиш закрепването на двигателя, че и даже да го натиснеш с лост надолу, че да отвори достатъчно.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 27 мар 2007 10:50


Аз имам абс. същия проблем, къде ли не ходих, никой не може да каже от какво е :(


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 27 мар 2007 11:25


VeilSide написа:Аз имам абс. същия проблем, къде ли не ходих, никой не може да каже от какво е :(

абе и нем малко ми тегли налява, ама незнам дали е само при ускорение, щото аз постоянно ускоравям mhihi


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 03 апр 2008 22:43


Ъп на темата, само че не ми дърпа наляво, а надясно.
specialist - реши ли проблема ;-) ?

Никси и ваското1 вдигнаха ръце от мен mhihi

Реглажи правени къде ли не,
2 пъти сменени тампони на макферсони и носачите
2 комплекта гуми въртяни по всички възможни посоки
пробвах и с чужди гуми и джанти, едно голямо НИЩО.
Луфтове по кормилната система никой не можа да открие.


Задния ми мост беше крив, ама като минах на дискове и сложих новите шенкели, задния мост е вече на 6.

Проблема обаче си остава. Изчетох половината интернет - проблема го има при хонда и ровър например :
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=19537
http://www.citroen-bg.net/forum/viewtop ... =8&t=16975
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7218
http://www.alfaromeo-bg.com/forum/viewt ... e37234835d
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=4814.0
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php? ... 1889fbdd4f
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=79880
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=54423
Тема в ЛАНЧИЯ форума от Голфаджия :lol:
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?p=29450
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 7&p=150704
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=8145

При рено, ци-троени голфове ... и при много други автомобили, това ме успокой че не САМО на мен се случват подобни проблеми (както и онзи с ксенона) можещи да ме докарат до самоубииство mhihi.


Моля за свежи идеи :roll:

Последна промяна от lyubobg на Чет 22 май 2008 20:01, променено общо 12 пъти.


cceeccoo
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cceeccoo » Чет 03 апр 2008 22:51


Единствено то което ми идва като идея-ако колата е имала удар,значе не е изпъната както трябва и диагоналите не са равни :?: :roll:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 03 апр 2008 22:53


cceeccoo написа:Единствено то което ми идва като идея-ако колата е имала удар,значе не е изпъната както трябва и диагоналите не са равни :?: :roll:


Това на реглажа хваща ли се - защото като попитах ок ли е всичко 5 пъти казаха да :roll:

Ако не - къде има специален стенд където могат да го засекат ?


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Чет 03 апр 2008 23:10


На някой от майсторите дето си ходил,да каза нещо за вътрешни карета....


cceeccoo
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cceeccoo » Пет 04 апр 2008 8:04


Попринцип ги изправят на дозер,но той е за тежки катастрофи и не съм се сблъсквал с такъв проблем с мойта кола,съжелявам!


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пет 04 апр 2008 8:52


Е колкото и да е изправяна една кола,след удара си остават такива проблеми.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта