beljata написа:Абе какво се чудиш толкова?Нали все пак няма да се жениш за тая кола!Много от колегите сега ще почнат да ме хулят-приятели,знам ,че повечето от вас обичат колите си повече от женичките,но нали колата е за да ти служи.Ако не ти хареса,покарай я малко и я продавай.Взимаш следващата.На колегата явно не му се разкарва да си докара кола ,пак ти казвам-гледай, взимай,пък ако не ти хареса -следващата.
До голяма степен съм съгласен, с уговорката че тъй като повечето от нас не сменят колите си като носни кърпички по финансови съображения, все пак това е отговорно решение... но дори и несполучливо - не е края на света разбира се. "Ако не ти хареса,покарай я малко и я продавай.Взимаш следващата." - то и с жените е така!

Иначе - при една от консултациите със автомобилни инженери и сервизи ме посъветваха нещо хич не глупаво - при избора акцента да е на датата на производство (първа регистрация) а не на километрите! 2 главни причини за това:
1. Съвременните мотори издържат достатъчно дълго, че 50 000км повече или по-малко да не са от решаващо значение;
2. Особено в българия, при продажба, никой не обръща такова внимание на километража, приемайки се че не малка част от колите на родния пазара са с превъртян такъв. Годината (и месеца) на първа регистрация имат стойност, която колата никога не губи.
Аз последвах този съвет при избора, но попаднах и на не до там лоша стойност на километража - 99 000. за малко обаче да "лапна" друг голф на 155 000...
