Cherepaha написа:BAHKATA_TDi написа: ...ИбиЦата върви повечко в сравнение с твоето моторче....
Тва си е постижение. А с моноинжекция 1.6 в началото сте наравно, ама после направо я отнасяш ....![]()
![]()
нищо, остави го да си вярва и да е щастлив

vw16v написа:В случая определящо за избора е не толкова предимстата и недостатъците на бензиновия или дизеловия двигател,а по скоро предимствата и недостатъците на ДЕВЕТ ГОДИШЕН ФВ Пасат с дизелов или бензинов двигател.За мен когато трябва да избирам между два автомобила от една марка и модел втора ръка по-добрият автомобил като цяло е този ,който е на по-малко километри а това определено е автомобила с бензинов двигател.В случая дизела ще води освен с въртящия си момент и по-малкия си разход на по-скъпо гориво ,и с едни 100 хил.км. напред ,което за мен го прави по-лошият избор . Дизелистите сега ще наскачат,че на дизела мотора имал по-голям ресурс и ако бил поддържан нямало значение.Дори да приемем че е така,сто хиляди са си сто хиляди и те се отразяват освен на двигателя и на купето ,трансмисия,окачване,интериор с всичките му екстри и оттам идва по-голяма вероятността тези работи да почнат да се развалят и да се наливат немалко пари за ремонти,което при определено стечение на обстоятелствата обезмисля по-ниския разход на гориво.Освен това един бензинов двигател много по-лесно се поддържа във форма и си пали и върви,дори да не е изрядно всичко ,докато дизела иска доста повече грижи за да се "бяга" с бензинките и явно е доста по-капризен като одъртее /справка в дизеловия раздел-турбини ,ЕГР-и,разните му N-....клапан и там не знам си още какви и десетките теми повече от 120.....не ще и т.н./.Иначе аз лично нямам нищо против съвременния дизел ако става въпрос за нови автомобили си е точно въпрос на вкус и сметка-който го кефи да кара на пета или шеста в диапазон 2000-4000 об. и минава 30 хил.км.+ годишно да си взима дизел,а който иска да разчита на 2000-6500 об.мин и не го мързи да сменя предавки си е за бензин.И все пак трябва да се отбележи,че в дизела са вкарани доста технологии /турбо с променлива геометрия, директно впръскване с електронно управление и т.н./с една единствена цел-при по-нисък разход на гориво, да върви почти колкото бензинов мотор със същата мощност и сходна кубатура.Иначе ако и на бензиновия двигател се приложат същите неща ,за вървенето за момента спора отпада напълно /справка 2.0ТФСИ срещу 2.0 ТДИ или 1.4 ТДИ срещу 1.4 ТСИ/ и остава само предимството на дизела по отношение на икономията на гориво,което и винаги е било основното му достойнство.
!!рябва да се отбележи,че в дизела са вкарани доста технологии с една единствена цел - при по-нисък разход на гориво, да върви почти колкото бензинов мотор със същата мощност и сходна кубатура
Rabbit_TDI написа:Маслото се сменя така 15В40 на 8к километри , 10В40 на 10к ,5В40 на 15-20к.Луди собственици има и на 6к си го сменят-имат пари дават ги.Специално 110 магарешкия и 90 магарешкия са доста евтини за поддръжка и некапризни към гориво.Цялосто обслужване с ремъци и масла и тем подобни глупости може да ти легне от 250 до 800 лева в зависимост кво правиш,кво слагаш и къде.Турбодупка няма - просто при дизела с работен режим от 3000 оборта няма къде да имаш турбодупка.При 110 конйовия с турбо с променлива геометрия пък съвсем.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта