
Палене без стартер?!
Аз поне 5 пъти съм го палил така , но откакто съм сменил дистрибуторната капачка и палеца почти не ми го е правила . При мен припукваше точно в момента когато изключвах от контакт . Един път дори ми беше свършил акумулатора припалих така . Най ме изкефи когато на майстора ми стана този номер , гледаше като препариран
. Давам на контакт и въртя ... не пали . Давам на контакт и изключвам само припуква и прави половин оборот ако подам така газ и опитам още един път палеше но това само на газ на бензин не е ставал номера .

- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
gyb написа:ей го как става
http://www.auto-press.net/index.php?cat=7&sub=5442



- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
i.e.i написа:Незнам защо(може би повреда),но и при мен се е случвало при подаване на контакт да мръдне мотора(на газ).Предполагам ,че отива ток на някоя от свещите.
При колегата е завъртяло вала и затова е запалила.
И аз имам такива случай, при подаване на конакт явно идва частично ток на бобината и палеца се пада точно на някой от цилиндрите, оттам се прехвърля слаба искра колкото да възпламени изпаренията. Усеща се леко дръпване ако колата е на скорост....

ISRalien написа:gyb написа:ей го как става
http://www.auto-press.net/index.php?cat=7&sub=5442
![]()
![]()
бас ловя, че няма да го пуснат във всичките си модели това и ще се брои като намсиква екстра на 4цифрена цена
много е хитро това а и на теория не е мн сложно да се направи - няколко датчика повече, още един компютър да смята положенията и някакви спирачки за положението на буталата.
А запалването като е електронно не е проблем да подава искра без да има движение на вала
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gyb написа:А запалването като е електронно не е проблем да подава искра без да има движение на вала
Е тука вече бъркаш..... Я ми кажи компутера как разбира че буталото е в ГМТ за да подаде ток към бобината???
Аз съм с електронно запалване и ти казвам че без да се завърти вала няма как да стане! Случва се това което написах по горе, но няма как да се запали мотора. При мен се случва защото клапана ми е стар и ми пуска по малко газ към мотора. Същото като при теб и реве ли реве да го сменя....

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gyb написа:е на маздата да го направили да си генерира искри когато трябва а при нас - при даване на контакт се получава искра поради преходните процеси.
а крана как ще го сменяш като още бачка докато не "умре" няма смяна
Колега ти изобщо имаш ли си поне някъква бегла представа от тези неща?

Последна промяна от Tinko на Сря 17 сеп 2008 16:42, променено общо 1 път.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
gyb написа:Tinko написа:А на теб какво пък ти е ясно, че гледам само глупости ръсиш...!!! Вместо да претендираш компетентност да беше отишъл да си оправиш изтичането на метан.....gyb написа:какво пак не ти е ясно, Tinko?
е как глупости бе - хората ще го въвеждат в серийно производтво вече
Нали не очакваш без да искат да са ти го монтирали швабите?
И наистина - ако имаш теч на метан, не е много убаво..
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта