Палене без стартер?!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
skoti

Мнениеот skoti » Чет 11 сеп 2008 20:10


Аз поне 5 пъти съм го палил така , но откакто съм сменил дистрибуторната капачка и палеца почти не ми го е правила . При мен припукваше точно в момента когато изключвах от контакт . Един път дори ми беше свършил акумулатора припалих така . Най ме изкефи когато на майстора ми стана този номер , гледаше като препариран :lol: . Давам на контакт и въртя ... не пали . Давам на контакт и изключвам само припуква и прави половин оборот ако подам така газ и опитам още един път палеше но това само на газ на бензин не е ставал номера .




Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Чет 11 сеп 2008 20:57


Я стига глупости !!


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Пет 12 сеп 2008 7:51


Абе уж не беше толкова силно слънцето тия дни ама............ :lol:
Колега явно ти знаеш повече за проблема си от колкото сички дето са писали в темата?За кво тогава пускаш тема :roll: ?


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Сря 17 сеп 2008 9:39


gyb написа:ей го как става
http://www.auto-press.net/index.php?cat=7&sub=5442

:shock :shock :shock бас ловя, че няма да го пуснат във всичките си модели това и ще се брои като намсиква екстра на 4цифрена цена


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 17 сеп 2008 11:27


Няма как да подаде искра, без да се завърти вала! Другия вариант е да е бил точно на точка на запалване и да е подало искра при контакт което ме съмнява.....


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Сря 17 сеп 2008 12:34


Незнам защо(може би повреда),но и при мен се е случвало при подаване на контакт да мръдне мотора(на газ).Предполагам ,че отива ток на някоя от свещите.
При колегата е завъртяло вала и затова е запалила.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 17 сеп 2008 13:38


i.e.i написа:Незнам защо(може би повреда),но и при мен се е случвало при подаване на контакт да мръдне мотора(на газ).Предполагам ,че отива ток на някоя от свещите.
При колегата е завъртяло вала и затова е запалила.


И аз имам такива случай, при подаване на конакт явно идва частично ток на бобината и палеца се пада точно на някой от цилиндрите, оттам се прехвърля слаба искра колкото да възпламени изпаренията. Усеща се леко дръпване ако колата е на скорост.... :roll:


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Сря 17 сеп 2008 15:47


ISRalien написа:
gyb написа:ей го как става
http://www.auto-press.net/index.php?cat=7&sub=5442

:shock :shock :shock бас ловя, че няма да го пуснат във всичките си модели това и ще се брои като намсиква екстра на 4цифрена цена


много е хитро това а и на теория не е мн сложно да се направи - няколко датчика повече, още един компютър да смята положенията и някакви спирачки за положението на буталата.

А запалването като е електронно не е проблем да подава искра без да има движение на вала


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 17 сеп 2008 15:56


gyb написа:А запалването като е електронно не е проблем да подава искра без да има движение на вала


Е тука вече бъркаш..... Я ми кажи компутера как разбира че буталото е в ГМТ за да подаде ток към бобината???

Аз съм с електронно запалване и ти казвам че без да се завърти вала няма как да стане! Случва се това което написах по горе, но няма как да се запали мотора. При мен се случва защото клапана ми е стар и ми пуска по малко газ към мотора. Същото като при теб и реве ли реве да го сменя.... :lol:


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Сря 17 сеп 2008 16:27


е на маздата да го направили да си генерира искри когато трябва а при нас - при даване на контакт се получава искра поради преходните процеси.
а крана как ще го сменяш като още бачка докато не "умре" няма смяна :D


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 17 сеп 2008 16:34


gyb написа:е на маздата да го направили да си генерира искри когато трябва а при нас - при даване на контакт се получава искра поради преходните процеси.
а крана как ще го сменяш като още бачка докато не "умре" няма смяна :D


Колега ти изобщо имаш ли си поне някъква бегла представа от тези неща? :roll: Всеки когато те пита нещо ти се отклоняваш и говориш за друго.... Не виждам смисъла на тази тема.....

Последна промяна от Tinko на Сря 17 сеп 2008 16:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Сря 17 сеп 2008 16:37


какво пак не ти е ясно, Tinko? :)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 17 сеп 2008 16:45


gyb написа:какво пак не ти е ясно, Tinko? :)
А на теб какво пък ти е ясно, че гледам само глупости ръсиш...!!! Вместо да претендираш компетентност да беше отишъл да си оправиш изтичането на метан.....


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Сря 17 сеп 2008 16:55


Tinko написа:
gyb написа:какво пак не ти е ясно, Tinko? :)
А на теб какво пък ти е ясно, че гледам само глупости ръсиш...!!! Вместо да претендираш компетентност да беше отишъл да си оправиш изтичането на метан.....

е как глупости бе - хората ще го въвеждат в серийно производтво вече


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Сря 17 сеп 2008 17:12


gyb написа:
Tinko написа:
gyb написа:какво пак не ти е ясно, Tinko? :)
А на теб какво пък ти е ясно, че гледам само глупости ръсиш...!!! Вместо да претендираш компетентност да беше отишъл да си оправиш изтичането на метан.....

е как глупости бе - хората ще го въвеждат в серийно производтво вече

Нали не очакваш без да искат да са ти го монтирали швабите?
И наистина - ако имаш теч на метан, не е много убаво..



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта