Ми ние дето не разбираме чуждите езици как ще разберем

, но понеже темата стана някак си интересна и така и не мистана много ясно какво е всъщност мехаичен инжекцион, потътсих в PC-то ми и хоп:
ИНЖЕКЦИОННА СИСТЕМА “K- JETRONIC”
ЗА ДВИГАТЕЛИ НА АВТОМОБИЛИ БЕЗ КАТАЛИЗАТОР
Системата “K- JETRONIC” представлява електромеханична система за непрекъснато впръскване на горивото. При включване на запалването се включва и горивната /инжекционната/ помпа, която засмуква гориво от резервоара и го подава чрез акумулатора на налягане и горивния филтър в дозатор- разпределител. С помоща на вградения в него регулатор на налягане, горивото се поддържа с постоянно налягане. От дозатор- разпределителя, горивото постъпва в горивните дюзи. Дюзите непрекъснато впръскват гориво в смукателния колектор и при отваряне на смукателните клапани, горивната смес постъпва в цилиндрите. Количеството гориво, което се подава към дюзите, се определя от положението на дроселовата клапа. Колкото дроселовата клапа е по- отворена, толкова повече въздух минава през смукателния тръбопровод и толкова повече гориво е необходимо да се подава към дюзите за нормалната работа на двигателя. Количеството преминаващ през смукателния тръпопровод въздух, се определя от разходомера на въздух. Той с дозатор- разпределителя на гориво са обединени в един възел- регулатор на състава на горивната смес. Разположен е между въздушния филтър, дроселовата клапа и напорния диск /ротаметър/ на разходомера на въздух. Напорния диск се отклонява /завърта/ от засмуквания в смукателния тръбопровод въздух. Завъртането на ротаметъра се предава чрез лостова система на плунжера на дозатор- разпределителя на гориво. Премествайки се той дозира подаването на гориво чрез диференциалните клапани към дюзите, обезпечавайки оптималния състав на горивната смес.
Подаването на гориво по време на загряване на двигателя се осъществява с помоща на регулатора на управляващото /командното/ налягане. За повишаване оборотите на празен ход по време на пускане на двигателя служи клапан за допълнително подаване на въздух, поставен във въздушния канал и успоредно /байпасен канал/ на дроселовата клапа. Пускова дюза улеснява паленето при студен двигател и продължителността на работата и се определя от топлинно реле за време в зависимост от температурата на двигателя. Горивото едновременно се подава към пусковата дюза, регулатора за налягане на гориво, плунжера на дозатор- разпределителя, долните камери на диференциалните клапани и канала на командното налягане.
Цялата статия:
http://emk-33.com/viewtopic.php?t=1933 ...
