"Механичен инжекцион" - що е то?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 30 юни 2004 19:48


Не се връзвайте бе хора. Демокрация е всеки може да си говори каквото иска. А по изказванията на някои няма да уточнявам, мисля че всички се сещате си личи колко е умен човека.
Човек се учи докато е жив и пак не може да научи всичко.
Е гаранция ви давам че всеки от вас /нас/ може да хване някой на дадена тема и да го накара да си мисли колко е глупав. Нали затова е този сайт и изобщо такава е идеята на този вид сайтове да си помагаме по теми по които сме боси ако мога така да се изразя.
Аз например идея си нямам от инжекциони /знам какво е и за сега това ми стига/, обаче пък от дизелчета мога да кажа че разбирам /сам си правих ремонт на двигателя и засега 2-ра година още върви/ щото ми искаха 1000 лева и нямаше от къде да ги взема.

А колегата дето даже не се е регистрирал използва мойта мисъл ама на обратно: Прави се на умен за да не показваш колко си глупав :)
^blueDogNiksi^




Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Нед 04 мар 2007 15:50


Ето ви прекалено изчерпателен отговор на въпроса "Що е то K-Jetronic" :D :D

http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 04 мар 2007 22:43


Kingpin написа:Ето ви прекалено изчерпателен отговор на въпроса "Що е то K-Jetronic" :D :D

http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm


Ми ние дето не разбираме чуждите езици как ще разберем :roll: , но понеже темата стана някак си интересна и така и не мистана много ясно какво е всъщност мехаичен инжекцион, потътсих в PC-то ми и хоп:

ИНЖЕКЦИОННА СИСТЕМА “K- JETRONIC”
ЗА ДВИГАТЕЛИ НА АВТОМОБИЛИ БЕЗ КАТАЛИЗАТОР
Системата “K- JETRONIC” представлява електромеханична система за непрекъснато впръскване на горивото. При включване на запалването се включва и горивната /инжекционната/ помпа, която засмуква гориво от резервоара и го подава чрез акумулатора на налягане и горивния филтър в дозатор- разпределител. С помоща на вградения в него регулатор на налягане, горивото се поддържа с постоянно налягане. От дозатор- разпределителя, горивото постъпва в горивните дюзи. Дюзите непрекъснато впръскват гориво в смукателния колектор и при отваряне на смукателните клапани, горивната смес постъпва в цилиндрите. Количеството гориво, което се подава към дюзите, се определя от положението на дроселовата клапа. Колкото дроселовата клапа е по- отворена, толкова повече въздух минава през смукателния тръбопровод и толкова повече гориво е необходимо да се подава към дюзите за нормалната работа на двигателя. Количеството преминаващ през смукателния тръпопровод въздух, се определя от разходомера на въздух. Той с дозатор- разпределителя на гориво са обединени в един възел- регулатор на състава на горивната смес. Разположен е между въздушния филтър, дроселовата клапа и напорния диск /ротаметър/ на разходомера на въздух. Напорния диск се отклонява /завърта/ от засмуквания в смукателния тръбопровод въздух. Завъртането на ротаметъра се предава чрез лостова система на плунжера на дозатор- разпределителя на гориво. Премествайки се той дозира подаването на гориво чрез диференциалните клапани към дюзите, обезпечавайки оптималния състав на горивната смес.
Подаването на гориво по време на загряване на двигателя се осъществява с помоща на регулатора на управляващото /командното/ налягане. За повишаване оборотите на празен ход по време на пускане на двигателя служи клапан за допълнително подаване на въздух, поставен във въздушния канал и успоредно /байпасен канал/ на дроселовата клапа. Пускова дюза улеснява паленето при студен двигател и продължителността на работата и се определя от топлинно реле за време в зависимост от температурата на двигателя. Горивото едновременно се подава към пусковата дюза, регулатора за налягане на гориво, плунжера на дозатор- разпределителя, долните камери на диференциалните клапани и канала на командното налягане.

Цялата статия: http://emk-33.com/viewtopic.php?t=1933 ... :wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: "Механичен инжекцион" - що е то?

Мнениеот oHua » Пон 05 мар 2007 10:41


zmej написа:Какво аджеба е това нещо 'механичен инжекцион'?

Това едно нещо което мразя,донесло ми е само разходи и главоболия,и с най-голямо удоволствие ще изхвърля в кофата за боклук.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта