Да си я види човека на сервиз, и ако всичко е ОК - да я взима. Единствения съвет, който мога да ти дам, е да не я взимаш, ако не е оправено прекъсването
Мнения за това Голфче
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
feb написа:Rabbit_TDI написа:Ми да слага плочката ако трябва го изчакаите,а щом сте я гледали и няма нещо по изгодно направате и пак един оглед и каране и земаите.Лечно сам доста против колите от Италия ,ама в случея е метан пак и те вече в БГ само такива останаха,платете през сервиза да мерне добре компресията и ако е наред няма кво да я мислите
И какво точно не ти харесва на колите от Италия?
И понеже ми се струва че ще "чуя" познатия лаф: "Ми те италианците карат, докато се строши и не си гледат двигателя.", да те светна, че дори и така да е(а аз лично изпитвам някои съмнения), двигател се прави, а ръждиво купе(каквото би взел на същата кола дори за повече пари от Германия, при всичките TUV и т.н.), ще се чудиш какво да го правиш!
За колите от италия мога да разправям далго та накратко.
1.Италианците наистина не си поддържат колите,даже бих казал много по зле от българите.Тва не ми се обяснява ама те имат едни облекчения при покупка на нова кола ко си зарежеш старата и т.н. и т.н.,което пък идва от тва че страната изкуствено поддаржа завода на фиат ама туи е друга тема.Да не говорим че там е горещо и ограничения на скороста практически няма
2.Познанствата ми с "търговци" ходещи в италия са ми донесли доста истории:ма накратко :колата се копува от морга почти незаконно:тука има две три врътки да се опраиш ама не ми се разправя-щом е била за морга сещаи се дали е поддържана ,самите шофйори дето карат колите от там "почти"законно можеш да се сетиш от кои род таргаши са и т.н.
Разбира се сичко тва е в общия случеи не че неможеш да си намериш хубава кола от италия както и лоша от германия
Ама поне аз като си зимах сегашната кола на 8ия оглед на италианска просто питах по телефона и не ходех да гледам ако са оттам.Освен че си губех времето останх с впечатлението че в БГ просто няма коли и зех първата читава дето срещнах ,ама пак там се набутах на цената щото бях в безисходица.
А за ръждата и мотора не сам сагласен на 100%
1.Ръждата не ти гори на 100 км.,не кара колата да върви по малко,ако е минала TUV няма как да е силно раждясала тва го има само при австрииските
2.Оправянето на ръждата е доста 500-600 до 1000 лв. ама си решаваш проблема за следващите 20 год.(демек за винаги)да не говорим че тряя ти е на 15-20 год. поне кората та да ти е такав проблем.Мотора ще го закрепиш за 200-300 лв. ама след няколко месеце ще даваш пак и пак и пак и до безкраи,да не говорим че ще сипваш масалце постоянно и винаги нещо няма да и е както трябва.За избелялите и омърляни интериоре на купето няма да отварям дума даже.
- inoi
- Мнения: 493
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми какво да кажа аз за италянките - от личен опит (но не много богат) съм доволен. Може и да съм имал късмет - незнам. От Австрийските пак от личен опит - бегай
Австрийските доста ги гони ръждата , даже и да не е Опел
А за спора кое е по-добре да се прави - двигател или купе - и двете са еднакво сложни и скъпи - за 1000 лв можеш да си направиш цялостно добро пребоядисване, а също така и добър основен ремонт (за кола до 92г. горе долу)
А за голфчето - ще изчакаме да смени плочката и ако намали още малко мисля че си струва - все пак метановите уредби все още са доста скъпи при закупуване и евтини при експлоатация.
Австрийските доста ги гони ръждата , даже и да не е Опел
А за спора кое е по-добре да се прави - двигател или купе - и двете са еднакво сложни и скъпи - за 1000 лв можеш да си направиш цялостно добро пребоядисване, а също така и добър основен ремонт (за кола до 92г. горе долу)
А за голфчето - ще изчакаме да смени плочката и ако намали още малко мисля че си струва - все пак метановите уредби все още са доста скъпи при закупуване и евтини при експлоатация.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
пРАВ СИ ЧАКАИ ПЛОЧКАТА И ЗЕМАИ.тВА ЗА ИТАЛИЯ СИ БЕШЕ ЗА СПОРА В СЛУЧЕЯ С ТВА ГЛФЧЕ НЯМА КВО ДА СЕ ЧУДИШ.Прав си за ръждата от Австрия ама сечко друго им е в пъти по добре въпреки че не е като германските.А раждата според мен е по-малкия проблем щото не е чак толкова многа а и както козох 600-800 лв ако се поинтересуваш ти я правят като нова,а мотора веднъж тръгне ли целия да го смениш пак няма да го върнеш а парите дето ше дадеш ще ти се завие свят.
-
golf_tuning
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Dobermansp
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 10:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Скромното ми мнение е че не си заслужава! Първо парите са много за кола на 15 години! Второ това голфче не си знае пробега, и ми изглежда като карано "като за последно". Един господ знае колко е търкаляно по нашите пътища оттам ходовата част сигурно му е на дроб сърма станала вече, издухан двигател. Ще ти харчи много,а не се знае дали и газовата е читава.. Заделяш малко кинти и ако си мераклия ети Австрия, ще си купиш 3-ка на инвалид и всичко ще ти стъпи малко над тая сума....
- inoi
- Мнения: 493
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
golf_tuning написа:Ако вземете колата ще ви се наложи да ходите до сточна гара маида свалите бутилката,за да може да я тестват там и да ви залепят стикерче,че сте минали на преглед.Инак приблизително за 5лв 100км
![]()
Я разкажи колко кг. събира бутилката?
Метановата уредба е минала на преглед
Ми с една бутилка е и каза че събира към 7-8 лв и минава към 150 км градско.
- inoi
- Мнения: 493
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Dobermansp написа:Скромното ми мнение е че не си заслужава! Първо парите са много за кола на 15 години! Второ това голфче не си знае пробега, и ми изглежда като карано "като за последно". Един господ знае колко е търкаляно по нашите пътища оттам ходовата част сигурно му е на дроб сърма станала вече, издухан двигател. Ще ти харчи много,а не се знае дали и газовата е читава.. Заделяш малко кинти и ако си мераклия ети Австрия, ще си купиш 3-ка на инвалид и всичко ще ти стъпи малко над тая сума....
За километрите - не споря.
Внесено е в България преди 3 месеца.
И както казах вече изглежда много стегнато за годинките си
Другата седмица при повторния оглед
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Все си мисля че 15 до 20 годишна кола е все тая дали ще се вземе от кадето и да било - тя си е на години. А всичко това дето изприказвахте за италия не съм сигурен дали е много много верно.
Не твърдя че съм прав, но моето мнение че човек който кара много в германия кара една кола 3 4 години и я сменя! В момента в германия по аутобаните не можете да видите коли на по 10 15 години. Тези коли обаче още ги има в Германия и се карат предимно по градовете, кадето не могат да им се навъртят чак толкова много километри, освен ако не са таксите. Такаче смятам че не е вярно че кола от германия задължително е на 300 000 км. А за италия наистина е верно че ламарините им са по здрави, защото там няма сняг.
И на въпроса за голфчето. Значи миналия месец бях в Италия и си харесах един мерцедес 190 , 91 година перфектен с клима това онова, та той беше на Метан и главно това беше причината да се откажа от него. Колата нямаше никакъв багажник, а за голфчето просто не знам.
Човека каза че така си е колата от как е кола, фабрично си и били подсилени прожините , та ъпросната кола беше на 230 000 км. Което за 15 годишна кола не ми се вижда никак много. Обаче двигателя и дал багажа към 200 000 и човека го сменил. Покарал още малко и си купил нова, амам не като наште нови на 15 години ами от магазина. Тез приказки си ги говорихме след като се отказах да я вземам и вечебе натоварена от друг за българия да заминава:)
Та аз съм против тея уредби - много са тежки, голфчето е малка кола и не знам как ще я понесе, по хубаво ми се чини обикновенна газова на таз количка и заспива и това е. Но това си е мое мнение:)
Не твърдя че съм прав, но моето мнение че човек който кара много в германия кара една кола 3 4 години и я сменя! В момента в германия по аутобаните не можете да видите коли на по 10 15 години. Тези коли обаче още ги има в Германия и се карат предимно по градовете, кадето не могат да им се навъртят чак толкова много километри, освен ако не са таксите. Такаче смятам че не е вярно че кола от германия задължително е на 300 000 км. А за италия наистина е верно че ламарините им са по здрави, защото там няма сняг.
И на въпроса за голфчето. Значи миналия месец бях в Италия и си харесах един мерцедес 190 , 91 година перфектен с клима това онова, та той беше на Метан и главно това беше причината да се откажа от него. Колата нямаше никакъв багажник, а за голфчето просто не знам.
Човека каза че така си е колата от как е кола, фабрично си и били подсилени прожините , та ъпросната кола беше на 230 000 км. Което за 15 годишна кола не ми се вижда никак много. Обаче двигателя и дал багажа към 200 000 и човека го сменил. Покарал още малко и си купил нова, амам не като наште нови на 15 години ами от магазина. Тез приказки си ги говорихме след като се отказах да я вземам и вечебе натоварена от друг за българия да заминава:)
Та аз съм против тея уредби - много са тежки, голфчето е малка кола и не знам как ще я понесе, по хубаво ми се чини обикновенна газова на таз количка и заспива и това е. Но това си е мое мнение:)
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Щом направо си идва с метановата уредба и е карана там така,значи е смазана от каране,както навсякъде дизел и газ/метан слагат обикновено тези хора,които правят големи пробези годишно.Иначе по другия въпрос няма значение от къде е колата,тъй като навсякъде има палачори ,които не си поддържат колите.Трябва да имаме предвид ,че примерно и от Германия да е внесена,тя тази кола 92-96 или 97 година много рядко е от първи собственик,щото в България никога не може да дойде на цена .Обикновено са на втори,трети и т.н. собственици.Там обикновено първия собственик си е мераклия ходи си в сервиза фирмения и т.н. втория и третия вече я поддържат колкото да не е без хич и накрая като почнат по-чести проблеми и набиват шута и айде насам.Аз не смятам,че една кола дето след катопървия собственик я е продалиса я карали двама турци ,арабин и студент е супер поддържана независимо,че е от Германия.Да не говорим за ръждите и кофтито обзавеждане дето им слагат свидливите германци.Вярно е също и това,че от Италия масово са дървета и от Австрия също,ама според мен човек ако не си отваря очите като купува шанса да налети на пръчка е огромен.Е мойте колици и Пасата и Голфа са от Италия и светят ,не са ми правили кой знае какви проблеми досега,каквото съм сменил по тях си е оригиналното,салоните им са шестица,просто нямам оплаквания и най-важото е ,че са без сериозни удари.Отделен е въпроса,че и от Италия и от Германия се вкарват и доста ударени коли и някой път от две правят една,дето при най-малък удар ще се разпадне.Който си вземе такава майка му жална,ами тя си е съберичарк отвсякъде и се почват проблеми и накрая се стига до необосновани изводи от типа тея Голфове тройки са големи пръчки,колите от Италия са пръчки и ред други от сорта.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта
