

Да си я види човека на сервиз, и ако всичко е ОК - да я взима. Единствения съвет, който мога да ти дам, е да не я взимаш, ако не е оправено прекъсването

feb написа:Rabbit_TDI написа:Ми да слага плочката ако трябва го изчакаите,а щом сте я гледали и няма нещо по изгодно направате и пак един оглед и каране и земаите.Лечно сам доста против колите от Италия ,ама в случея е метан пак и те вече в БГ само такива останаха,платете през сервиза да мерне добре компресията и ако е наред няма кво да я мислите
И какво точно не ти харесва на колите от Италия?
И понеже ми се струва че ще "чуя" познатия лаф: "Ми те италианците карат, докато се строши и не си гледат двигателя.", да те светна, че дори и така да е(а аз лично изпитвам някои съмнения), двигател се прави, а ръждиво купе(каквото би взел на същата кола дори за повече пари от Германия, при всичките TUV и т.н.), ще се чудиш какво да го правиш!
golf_tuning написа:Ако вземете колата ще ви се наложи да ходите до сточна гара маида свалите бутилката,за да може да я тестват там и да ви залепят стикерче,че сте минали на преглед.Инак приблизително за 5лв 100км
![]()
Я разкажи колко кг. събира бутилката?
Dobermansp написа:Скромното ми мнение е че не си заслужава! Първо парите са много за кола на 15 години! Второ това голфче не си знае пробега, и ми изглежда като карано "като за последно". Един господ знае колко е търкаляно по нашите пътища оттам ходовата част сигурно му е на дроб сърма станала вече, издухан двигател. Ще ти харчи много,а не се знае дали и газовата е читава.. Заделяш малко кинти и ако си мераклия ети Австрия, ще си купиш 3-ка на инвалид и всичко ще ти стъпи малко над тая сума....
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта