Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Re: Тайната на екологичните дизели
Нали помните проблемите на Тойота преди няколко години, сега е ред на ВАГ ........ Определено ще има развитие по темата, а дали ще има победители и победени, времето ще покаже
- Traytor
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели
НарКол написа:Аз пък не мога да разбера, след като технологията "комън рейл" е една и съща, как така дизелите на VW не отговарят на екостандартите, а тези на Тойота, Опел и Пежо, например, отговарят?
Ами американците ги карат да покриват допълнителни стандарти. Например B5.5 има някаква Secondary Air pump, която се грижи само за емисии(поне до колкото разбрах нашите нямат) и т.н.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели
Sai има на бензиновите доколкото знам и го има навсякъде, не само в Щатите.
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели
Traytor написа:Ами американците ги карат да покриват допълнителни стандарти.
Да бе, скъпи на триците евтино на брашното. 1.6 дизелче им се види мръсно, а масовите 3.0 л. бензинови двигатели сигурно цапат малко, а? И ако американските пасати Blue Motion могат да докарат до 5/100, сигурно това е по-лошо от гореспоменатата хамериканска кола, горяща 15/100, нали?

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Тайната на екологичните дизели
Там мерят азотните окиси.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели
На 3.0 литра V6 е 191 g/km а на Passat б5.5 131 конски сили дизел е 151 g/Km незнам кое му е по екологичното от дизела. Вярно, че за 3 литра, ако беше 1.9 щеше да е по-малко и от дизела, но там са рядкост двигатели под 2 литра.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели
betaserk написа:На 3.0 литра V6 е 191 g/km а на Passat б5.5 131 конски сили дизел е 151 g/Km...
Има известна разлика между емисии въглероден диоксид и емисии азотен оксид, капиш? Да не говорим, че стандартът за емисиите в Америка и Европа се различава, пък и Пасат 5.5 все пак е спрян от производство пет години преди да се въведе споменатият стандарт, който хамериканците считат за "заобиколен". Хайде малко да четем преди да пишем...
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели
Проблемът е, че са лъгали за реалните емисии - не че чак толкова много са замърсили.
Новите коли по белия свят са с данъчни облекчения точно заради екологичните им характеристики - да са стимулирани хората да сменят стария кош с нова, по-малко замърсяваща кола.
Ще берат големи ядове ФВ сега.
Понеже си чета новини от извора, за да си тренирам и езиците, експерт изказва мнение пред der Spiegel, че реално всичко, което е трябвало да направят, е да сложат по-голям катализатор (или допълнителен такъв) - на цена от 70 до 100 евро на кола.
Обаче много някак си така съвпаднаха нещата с разкритието точно сега срещу една от най-големите и стабилни немски компании и инвазията на стотиците хиляди "мигранти", които по някаква причина искат да замърсят с присъствието си конкретно Германия - не Франция, не Холандия, Белгия, Испания, Италия, не и Австрия - конкретно всички искат Германия... може би немците станаха по-силни, отколкото на евреите от САЩ им се иска, и следват удари...

Новите коли по белия свят са с данъчни облекчения точно заради екологичните им характеристики - да са стимулирани хората да сменят стария кош с нова, по-малко замърсяваща кола.
Ще берат големи ядове ФВ сега.
Понеже си чета новини от извора, за да си тренирам и езиците, експерт изказва мнение пред der Spiegel, че реално всичко, което е трябвало да направят, е да сложат по-голям катализатор (или допълнителен такъв) - на цена от 70 до 100 евро на кола.
Обаче много някак си така съвпаднаха нещата с разкритието точно сега срещу една от най-големите и стабилни немски компании и инвазията на стотиците хиляди "мигранти", които по някаква причина искат да замърсят с присъствието си конкретно Германия - не Франция, не Холандия, Белгия, Испания, Италия, не и Австрия - конкретно всички искат Германия... може би немците станаха по-силни, отколкото на евреите от САЩ им се иска, и следват удари...






Последна промяна от connor cane на Вто 22 сеп 2015 9:41, променено общо 1 път.
- Traytor
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели
Не е тайна че американците се опитват да отслабят германците и руснаците. Германия заради финансовата и сила, а Русия заради огромния природен ресурс който притежава. С Русия действаха чрез Украйна, Германия чрез "бежанците" и това е някакъв бонус. VW е толкова печеливша немска компания, защо да не ги ударят?
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели
Аз отделно казвах за въглероден диоксид!
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели
Въобще ФВ след 2005 година се излагат като кифладжии.
То не бяха ТФСИ с проблемни вериги, мултитроник (при Ауди, ФВ не знам дали го има) тотална скраБ, дюзи на 2.0 тди, пукнати глави, шестограми... пълен резил.
И сега с тази измама се закопават тотално.
Неслучайно Фердинанд Пийх преди няколко месеца скочи остро, но решиха, че е изкуфял дъртак и го отстраниха...
Факт е, че може да се говори за удар срещу ФВ на глобално ниво, но защо се оставят да са уязвими и мамят - да си направят моторите както трябва, не да лъжат софтуерно.
И то да кажеш, че продават евтино - сума ти пари са им колите и пак цигании на дребно.
Предстоят проверки на дизеловите им мотори по цял свят, акциите падат стремглаво, говори се вече за съкращение на работни места в Германия и в други държави, където поддоставчиците им имат заводи.
То не бяха ТФСИ с проблемни вериги, мултитроник (при Ауди, ФВ не знам дали го има) тотална скраБ, дюзи на 2.0 тди, пукнати глави, шестограми... пълен резил.
И сега с тази измама се закопават тотално.
Неслучайно Фердинанд Пийх преди няколко месеца скочи остро, но решиха, че е изкуфял дъртак и го отстраниха...
Факт е, че може да се говори за удар срещу ФВ на глобално ниво, но защо се оставят да са уязвими и мамят - да си направят моторите както трябва, не да лъжат софтуерно.

И то да кажеш, че продават евтино - сума ти пари са им колите и пак цигании на дребно.

Предстоят проверки на дизеловите им мотори по цял свят, акциите падат стремглаво, говори се вече за съкращение на работни места в Германия и в други държави, където поддоставчиците им имат заводи.

Re: Тайната на екологичните дизели
hvp800 написа:Нали помните проблемите на Тойота преди няколко години, сега е ред на ВАГ ........ Определено ще има развитие по темата, а дали ще има победители и победени, времето ще покаже
Тойота изтегли 600 000 автомобила заради сервизна акция и технически проблем с електрониката.
При VW става въпрос за пазарна манипулация!
Доверието на клиентите и обществото е сериозно разклатено


- stefan4o
- Мнения: 19309
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели
Това нас не виждам какво ни бърка или топли. Може сред нас да има някой инвеститор де 

- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели
connor cane написа:...Понеже си чета новини от извора, за да си тренирам и езиците, експерт изказва мнение пред der Spiegel, че реално всичко, което е трябвало да направят, е да сложат по-голям катализатор (или допълнителен такъв) - на цена от 70 до 100 евро на кола...
Къде го този експерт?
П.С. Няма смисъл от излишно залитане в посока заговор на еди кого си и манипулация. Най- малкото, защото някои хора вече си признаха: "We screwed up"
http://www.spiegel.de/video/volkswagen-michael-horn-aeussert-sich-zur-abgas-affaere-video-1610260.html
Re: Тайната на екологичните дизели
BG_Golf4e написа:
Тойота изтегли 600 000 автомобила заради сервизна акция и технически проблем с електрониката.
Само много големи идеалисти и маняци на тема "американско автомобилостроене" вярват на теорията за некачествени коли от Тойота, и едва ли има човек дето да се съмнява че и там става дума за пазарна манипулация, естественно на друго ниво. VW са допуснали грешка и ще си платят за нея ( вероятно ) и това разбира се ще се отрази на следващите разработки на концерна. Ако обаче понамалят и лъжите относно разхода ( не само VW а и абсолютно всички ) мисля ,че това ще е най-голямата полза за потребителя. И преди да се чуди някой какво общо имат разхода и софтуерното занижение на вредните емисии, да помисли още малко и ще се сети

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта