След смяна на външно каре

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 11 яну 2008 1:23


Не са чак толкова точно ;)
Имат си хлабини за нагласяне, а на гумата се отразява много!
Като цяло съм съгласен с Джери. Но пък от друга страна един профилактичен преглед на стенд ще ви спести много главоболия ;)
Аз лично каквото и да барам по предницата, после си минавам стенд. Веднъж ме върнаха :P Всичко си беше ОК




Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Пет 11 яну 2008 8:35


Трябва да се ходи на реглаж поне два пъти годишно.Така със сигурност ще знаеш състоянието на ходовата част.А иначе след смяна на каре не е нужен реглаж, стига наистина този, който го е сменял да знае какво прави.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Re: ...

Мнениеот Jerom » Пет 11 яну 2008 10:03


Tishku написа:
Jerom написа:
stoqn_g60 написа:
XIKS написа:трябва много ясно
и аз така мисля :wink:


Глупости според мен.нищо общо нямат полуоските с кормилната система! Разбира се ако не се изважда шарнира от носача.Ако се извади от шенкела няма проблем :idea:

1во няма логика да разкачаш шарнира от носача, но дори и така да е, нашите машинки си имат 3 болта които са доста точно фиксирани, та дори и тогава няма нужда :wink:


Е, ако не иска да излезне от шенкела няма начин... а 3те болтчета имат доста голямо значение веднъж свалиш ли ги се променя геометрията. Много малко отклонение там води до голямо отклонение в геометрията.

scirocco gt написа:Трябва да се ходи на реглаж поне два пъти годишно.Така със сигурност ще знаеш състоянието на ходовата част.А иначе след смяна на каре не е нужен реглаж, стига наистина този, който го е сменял да знае какво прави.


А, те точно! Даже май е най добре тези 2 пъти в годината да са когато се сменят гумите (зимни с летни и обратното)


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пет 11 яну 2008 10:16


Аз сменях каре и 2 носача и майстора който ми е приятел каза че няма нужда от реглаж.
Закарахме я за всеки случай, понеже това беше като я взех и исках всичко да е точно и се оказа че не се нуждае от реглаж.


Потребителски аватар
motofan
Мнения: 138
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 21:11
Автомобил: A4
Двигател: 1.8T
Местоположение: Плевен Bad Oeynhausen

Мнениеот motofan » Пет 11 яну 2008 10:54


няма нужда от регулиране колеги
развива се долния болт който дьржи главината за носача и целия макферсон се поместжа за да се извади полуоската ....това е :D
останалото е ясно


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Пет 11 яну 2008 11:08


Винаги, след като се прави нещо по предницата е добре да се мине на реглаж. Нито отнема много време, нито е много скъпо.


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ...

Мнениеот pike » Пет 11 яну 2008 12:43


scirocco gt написа:Трябва да се ходи на реглаж поне два пъти годишно.Така със сигурност ще знаеш състоянието на ходовата част.А иначе след смяна на каре не е нужен реглаж, стига наистина този, който го е сменял да знае какво прави.


А, те точно! Даже май е най добре тези 2 пъти в годината да са когато се сменят гумите (зимни с летни и обратното)[/quote]

:да:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 11 яну 2008 18:06


Tishku написа:
Теодор написа:
Tishku написа:
Теодор написа:Трябва разбира се :idea:
И ква ще да е причината за реглаж на предница след смяна на външно каре? :shock
    Същата заради която съветвате да се прави реглаж след смяна тампоните на макферсона :wink: И в двата случая МОЖЕ БИ е излишно но това зависи от начина на смяна която използва майстора :wink:

Ами брато, за да смениш тампоните сваляш целия макферсон, а свалиш ли го.... страничните наклони заминават...
    Е тука си в най-голямата грешка 8) Нищо не се сваля а само се развиват гайките които държат амортисьора и тампона отгоре :idea: Колко пъти да пиша това :twisted: 3-пъти съм ги сменял по този начин :wink:


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Пет 11 яну 2008 21:07


Теодор написа:
Tishku написа:
Теодор написа:
Tishku написа:
Теодор написа:Трябва разбира се :idea:
И ква ще да е причината за реглаж на предница след смяна на външно каре? :shock
    Същата заради която съветвате да се прави реглаж след смяна тампоните на макферсона :wink: И в двата случая МОЖЕ БИ е излишно но това зависи от начина на смяна която използва майстора :wink:

Ами брато, за да смениш тампоните сваляш целия макферсон, а свалиш ли го.... страничните наклони заминават...
    Е тука си в най-голямата грешка 8) Нищо не се сваля а само се развиват гайките които държат амортисьора и тампона отгоре :idea: Колко пъти да пиша това :twisted: 3-пъти съм ги сменял по този начин :wink:
Аха.... добре а той страничния наклон от някъде другаде се
регулира....явно
:shock


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: ...

Мнениеот Tishku » Пет 11 яну 2008 21:10


Jerom написа:Е, ако не иска да излезне от шенкела няма начин...
Е в кой случай не ИСКА да излезне от шенкела че не се сещтам?


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пет 11 яну 2008 23:14


аз стенд не ползвам сменял съм си каретата и съм си регулирал страничните наклони самичък.Колата не носи не яде гуми и тем подобни простотии просто трябва да мислиш като правиш нещо и да мислиш X2


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Пет 11 яну 2008 23:21


Danny boy написа:аз стенд не ползвам сменял съм си каретата и съм си регулирал страничните наклони самичък.Колата не носи не яде гуми и тем подобни простотии просто трябва да мислиш като правиш нещо и да мислиш X2
Сам? И как ги гласиш тея странични наклони сам? На око ли :shock :roll:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 12 яну 2008 10:29


Tishku написа:
Danny boy написа:
    А ти вместо да апострофираш всеки защо не ни обясниш с богатия си професионален и житейски опит кое как се прави та и ние да понаучим нещо :idea: Или както беше казал някой само си чешеш пръстите по клавиатурата колкото да правиш нещо :twisted: mhihi


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Съб 12 яну 2008 10:40


Найстина зависи от метода на смяна но развият ли се двата болта на макферсона центровката на страничния наклон заминава,може да се бележи мястото,но пак няма да е много точно :!:


Потребителски аватар
XIKS
Мнения: 896
Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот XIKS » Съб 12 яну 2008 10:47


negodnika написа:Найстина зависи от метода на смяна но развият ли се двата болта на макферсона центровката на страничния наклон заминава,може да се бележи мястото,но пак няма да е много точно :!:
:да:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта