Tishku написа:Jerom написа:stoqn_g60 написа:XIKS написа:трябва много ясно
и аз така мисля

Глупости според мен.нищо общо нямат полуоските с кормилната система! Разбира се ако не се изважда шарнира от носача.Ако се извади от шенкела няма проблем

1во няма логика да разкачаш шарнира от носача, но дори и така да е, нашите машинки си имат 3 болта които са доста точно фиксирани, та дори и тогава няма нужда

Е, ако не иска да излезне от шенкела няма начин... а 3те болтчета имат доста голямо значение веднъж свалиш ли ги се променя геометрията. Много малко отклонение там води до голямо отклонение в геометрията.
scirocco gt написа:Трябва да се ходи на реглаж поне два пъти годишно.Така със сигурност ще знаеш състоянието на ходовата част.А иначе след смяна на каре не е нужен реглаж, стига наистина този, който го е сменял да знае какво прави.
А, те точно! Даже май е най добре тези 2 пъти в годината да са когато се сменят гумите (зимни с летни и обратното)