Фатално ли е ако акумулатора остане с по-малко течност?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Вто 29 яну 2008 23:00


Мики, май си много прав. 2001г. купих едно Пежо с ориг. акумолатор от 1991 (45ah). Подарих го на 1 приятел и той изкара още 3 зими с него с Ауди 5цил.!!! Алтернаторът на колата трябва да е напълно изправен. На същото Пежо сложих "Искра" и 4г. все проблми! Докато не смених ремъка на алтернатора и на -20гр. Пежото палеше по-лесно от "гледания" ми Пасат.




Потребителски аватар
dragomir1402
Мнения: 105
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dragomir1402 » Сря 30 яну 2008 0:03


Miki написа:Момци, общо взето няма добър и лош акумулатор.
Има добро и лошо стопанисване.
Елате да ви покажа акумулатор, верно немски, ама произведен Фефруари 2000 г. който още си бачка. Имал съм и руски "необслужваемые" ама обслужван като хората, дето се предаде чак на 10-тата година.
Та това, че е останал на сухо хич не е добре, със сигурност е сулфатизирал порядъчно, единственото което може да се направи в случая е да се долее с дестилирана вода и да му се направи тренировъчен цикъл с подходящо зарядно.


човека е прав, има зарядни които правят такъв цикъл и се десулфатизират плочите, това е за киселинните акумулатори, за калциевите не знам :lol:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта