Фатално ли е ако акумулатора остане с по-малко течност?
- olele39
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AUY 4motion
- Местоположение: СОФИЯ Мл.1
Мики, май си много прав. 2001г. купих едно Пежо с ориг. акумолатор от 1991 (45ah). Подарих го на 1 приятел и той изкара още 3 зими с него с Ауди 5цил.!!! Алтернаторът на колата трябва да е напълно изправен. На същото Пежо сложих "Искра" и 4г. все проблми! Докато не смених ремъка на алтернатора и на -20гр. Пежото палеше по-лесно от "гледания" ми Пасат.
- dragomir1402
- Мнения: 105
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Miki написа:Момци, общо взето няма добър и лош акумулатор.
Има добро и лошо стопанисване.
Елате да ви покажа акумулатор, верно немски, ама произведен Фефруари 2000 г. който още си бачка. Имал съм и руски "необслужваемые" ама обслужван като хората, дето се предаде чак на 10-тата година.
Та това, че е останал на сухо хич не е добре, със сигурност е сулфатизирал порядъчно, единственото което може да се направи в случая е да се долее с дестилирана вода и да му се направи тренировъчен цикъл с подходящо зарядно.
човека е прав, има зарядни които правят такъв цикъл и се десулфатизират плочите, това е за киселинните акумулатори, за калциевите не знам

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта