Избор между Голф 4, Опел Астра и Форд

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
petarkolev
Мнения: 1702
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
Автомобил: Jetta II 1.8
Двигател: RP
Местоположение: София

Мнениеот petarkolev » Вто 26 фев 2008 8:55


luboveliki написа:без ФОРДА!!!!

:arrow:




Потребителски аватар
chinadracon
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот chinadracon » Вто 26 фев 2008 10:14


Естествено, че Голфа и естествено, че в никакъв случай форда! А наистина ченгетата се оплакват от Астри 1.4, но пък съм карал преди година Астра 1.7 CDTI и това поне за мен е най-читавия двигател за Астра... но пък рядко май се намира този двигател за кола втора ръка... Така че взимай една голфара и не му мисли толкова :D


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 26 фев 2008 10:18


намери къде да пуснеш подобен пост... ;)
но и аз съм на принципа.. не на форда...


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 26 фев 2008 11:19


Факт - карал съм Форд ФИкус от 40 000 до 60 000км, когато слязох преднцата беше дроб. Ноември месец съм пускал климатика, защото цялата температура от скоростната кутия си влизаше в купето - ад. Вървеше прилично, но за единия вървеж не мисля, че си струва! Астра - добър избор, здрава кола, евтина подръжка, но се обезценява бързо. И според мен Голф-а си остава оптималния избор. Успех и пиши какво си решил и съответно купил.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Вто 26 фев 2008 11:37


Не вярвах,че мога някога да го кажа,но при този бюджет,най-разумния избор в случая е Опел астра 1.6/1.8-16V :oops: :oops: , която дори ще е и малко по-нова година от ФВ Голф.Като цяло астрата си е доста добър автомобил и като качества по-нищо не отстъпва на Г4 ,с изключение на дизайна.Ами грозна си е и безлична и това е.Отвън и отвътре няма нищо с което да те впечатли,интериора е супер дървен и свети жълто като стара жигула,но ако трябва да съм обективен пък си е достатъчно добра като сглобка и материали и не скърца в никакъв случай повече от Г4,нито пък вози по-зле и изобщо като експлоатационни параметри по нищо не остъпва на голфа,дори и е по-малко капризна от него във всяко едно отношение,всички знаем за железните и икономични бензинови мотори на опел особено в случая опела ще е и с добър мотор,а не с базовия 1.4 както ще е Г4.В случая при този бюджет ще е излишно изхвърляне без никаква практична полза, освен естетическата наслада ако си вземеш Голф 4 98 пред астра 99/00 г..За тези пари и вектра може да се намери и тя също не е лош избор и е по практична от Г4 1.4 -98 г.Ако все пак си фен и държиш да караш ФВ ,лошо няма добре дошъл в клуба :D . Фокуса е просто форд и въобще няма да си губя времето да го коментирам, въпреки, че и той има някои положителни страни,но просто не бих препоръчал кола,която аз не бих карал.
P.S. Драги съфорумци простете ме мен грешния ФВ сектант за еретичното мнение. :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 26 фев 2008 12:18


chy написа:ехххх,като все се споменава "само (или основно)за градско каране"
Кво значение има,900 оборота са си 900 оборота и при 1,4 и при 2.0....
Аз бих спестил от екстри,не от обем....
А иначе-квото те грабне....ама недей форда-разгледай вътре обстановката как е...и сигур ще се решиш :wink:
Иначе аз ако имах такива кинти за кола-или Г3,или Пасат 4,...и да ми останат за профилактиките!!!! :wink:

Е не мога да не се възхищавам на такъв постинг!.....Естествено,че по-добре без някой и друга пищялка,светлинка,цветомузика и разни други в стил технодискотека....или пък един калъп шашардисана електроника,като мозъка на шизофреник в остър пристъп...но пък да вземеш поне 1.6 101 к.с,а защо не и 1.8(дори 1.8Т)да усетиш какво е кола-разходът ти едва ли ще е кой знае колко по-голям(1.6 сравнен с 1.8)...говоря само за Голф...Астрата на 2-ро място пък за Форда мисли като за ураган дето ще накара джобовете ти да заприличат на пустинята Сахара!


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 26 фев 2008 13:25


Golf 4 :wink:


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Вто 26 фев 2008 13:32


За мен пък да си взема съвременна кола без екстри е немислимо. Защо ми е съвременен автомобил тогава? Като седна от моя салон в кола с базов салон имам чуството че ще падна от седалката толкова е дървена и неудобна, стъклата да ги въртя с ръчката, да няма климатик и някое друго отделение за предмети, подлакътник... въздушни възглавници ( недай боже да ми трябват) ами по-добре да си карам двойката тогава.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 26 фев 2008 13:39


дай още 1500-2000 и вземи убав голф 4
ако нямаш тия пари, се фърли на по-нова и по-мощна астра
форд, ако е трактор взимай


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Вто 26 фев 2008 14:12


joker написа:
chy написа:ехххх,като все се споменава "само (или основно)за градско каране"
Кво значение има,900 оборота са си 900 оборота и при 1,4 и при 2.0....
Аз бих спестил от екстри,не от обем....
А иначе-квото те грабне....ама недей форда-разгледай вътре обстановката как е...и сигур ще се решиш :wink:
Иначе аз ако имах такива кинти за кола-или Г3,или Пасат 4,...и да ми останат за профилактиките!!!! :wink:

Е не мога да не се възхищавам на такъв постинг!.....Естествено,че по-добре без някой и друга пищялка,светлинка,цветомузика и разни други в стил технодискотека....или пък един калъп шашардисана електроника,като мозъка на шизофреник в остър пристъп...но пък да вземеш поне 1.6 101 к.с,а защо не и 1.8(дори 1.8Т)да усетиш какво е кола-разходът ти едва ли ще е кой знае колко по-голям(1.6 сравнен с 1.8)...говоря само за Голф...Астрата на 2-ро място пък за Форда мисли като за ураган дето ще накара джобовете ти да заприличат на пустинята Сахара!



Ти каква звезда си само няма втори като теб :глупав


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Вто 26 фев 2008 15:08


Според мен най добрият вариант е астрата- ама бензинка зимай дизелите не ги хвалят много. А колкото за голфо - той е номер 1, но просто за тези пари нема да намериш нещо убаво. :wink:


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Вто 26 фев 2008 15:14


maniak написа:За мен пък да си взема съвременна кола без екстри е немислимо. Защо ми е съвременен автомобил тогава? Като седна от моя салон в кола с базов салон имам чуството че ще падна от седалката толкова е дървена и неудобна, стъклата да ги въртя с ръчката, да няма климатик и някое друго отделение за предмети, подлакътник... въздушни възглавници ( недай боже да ми трябват) ами по-добре да си карам двойката тогава.


Разбира се че е точно така - ако само двигателя е важен - да взема и аз да продам 4ката и да взема 2ка GTI!?
Мотора си е мотор - ще му се кефиш седмица-2 и след това ще ти служи само за да те превозва от А до Б (пак казвам ако не си от хлапаците и недораслите деца дето само дърпане им е в главата). Екстрите са тези, които ще те радват дълго - комфортни седалки, климатроник, пълен ел пакет... да не говорим за системите за сигурност. пък нека до теб застане някой с 1,8 и да отваря прозореца с манивела щото му е горещо без клима :lol:


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Вто 26 фев 2008 15:21


so.sec написа:Мотора си е мотор - ще му се кефиш седмица-2 и след това ще ти служи само за да те превозва от А до Б (пак казвам ако не си от хлапаците и недораслите деца дето само дърпане им е в главата). Екстрите са тези, които ще те радват дълго - комфортни седалки, климатроник, пълен ел пакет... да не говорим за системите за сигурност. пък нека до теб застане някой с 1,8 и да отваря прозореца с манивела :lol:


Къххх. Страшно ще те радват всичките екстри. Изпреварване на камион движещ се с 90 км/ч с пуснат климатик, само при 5 км права празна отсечка с наклон минимум 15 градуса и попътен вятър минимум 30 м/с. mhihi mhihi


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Вто 26 фев 2008 15:24


Cherepaha написа:
so.sec написа:Мотора си е мотор - ще му се кефиш седмица-2 и след това ще ти служи само за да те превозва от А до Б (пак казвам ако не си от хлапаците и недораслите деца дето само дърпане им е в главата). Екстрите са тези, които ще те радват дълго - комфортни седалки, климатроник, пълен ел пакет... да не говорим за системите за сигурност. пък нека до теб застане някой с 1,8 и да отваря прозореца с манивела :lol:


Къххх. Страшно ще те радват всичките екстри. Изпреварване на камион движещ се с 90 км/ч с пуснат климатик, само при 5 км права празна отсечка с наклон минимум 15 градуса и попътен вятър минимум 30 м/с. mhihi mhihi


Печеля от това че съпротивлението ми в жегата ще е по-малко при затворен прозорец и няма да съм по потник и в собствен сос. А и инспектирането на вредните газове на камиона ще оставя на колегата с по-мощен мотор и без клима :)))

Това казвам - зависи от целта на шофиране - зрелите шофьори към които си позволявам да се числя караме с основна цел в главата да стигнем от А до Б и целта ни е това пътуване да е максимално комфортно - а за целта - възможно по-нов автомобил с възможно повече екстри.
Другата група шофьори, карат не за да стигнат от А до Б, а за да покажат (странно на кой!?) в отсечката А-Б как могат да изпреварват, колко бързо могат да се движат (макар и по потник и с отворен джам от жега)... и за съжаление в не малко случай особено в последно време - къде ще е мястото на следващата надгробна плоча до пътя :(

та нека колегата сам реши от коя група е...

Винаги когато някой ми заговори за коне в България си задавам въпроса - за къде са ти тия коне!? Най-дългата отсечка в малката ни държава е сигурно 600км - те се взимат и със 140 и със 180 за почти същото време като се има предвид че само най-много 200/300 са магистрала и то каква. за къде тия скорости и коне!? в града - пълно с дупки. Тротоара ли се качва по лесно с двулитров двигател или от дупките отскачаш по-бързо?!

Виж за Германия - разбирам - отсечки по 800км магистрала, по-голямата част от която без ограничение. перфектен асфалт... има къде да бягат... ама в бг... направо не знам каква е тая детска мания. Винаги съм го казвал - за мен разумната мощност на автомобил за българия и наще селскостопански пътища с такова тегло като голф и перфектния баланс на разход към мощност би бил около 90 коня. Всичко оттам на горе по мое мнение е само ненужен разход на гориво и въобще средства. разбира се който може да си го позволи спокойно - ок! но това да става за сметка на екстри или възраст на автомобила.... :screwy


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Вто 26 фев 2008 16:19


so.sec написа:Това казвам - зависи от целта на шофиране - зрелите шофьори към които си позволявам да се числя караме с основна цел в главата да стигнем от А до Б и целта ни е това пътуване да е максимално комфортно - а за целта - възможно по-нов автомобил с възможно повече екстри.
Другата група шофьори, карат не за да стигнат от А до Б, а за да покажат (странно на кой!?) в отсечката А-Б как могат да изпреварват, колко бързо могат да се движат (макар и по потник и с отворен джам от жега)... и за съжаление в не малко случай особено в последно време - къде ще е мястото на следващата надгробна плоча до пътя :(


Сам ли ги измисляш такива... :banghead: :banghead:

Значи едната група са "Фукльовци-те" без климатици, дет ти викат - "Чиба, пречиш!", докато ти си караш зряло и комфортно? mhihi

А другата група са тия "Зрелите" с луксозните невървелници, дет карат бавно, щот толко им може колата и се препотяват, огладняват и ожадняват, докато изпреварят некой комион. mhihi

Малко ще му е трудно на колегата, но както казваш - нека сам реши от коя група е... mhihi mhihi mhihi



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта