luboveliki написа:без ФОРДА!!!!
Избор между Голф 4, Опел Астра и Форд
- petarkolev
- Мнения: 1702
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 10:16
- Автомобил: Jetta II 1.8
- Двигател: RP
- Местоположение: София
- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
Естествено, че Голфа и естествено, че в никакъв случай форда! А наистина ченгетата се оплакват от Астри 1.4, но пък съм карал преди година Астра 1.7 CDTI и това поне за мен е най-читавия двигател за Астра... но пък рядко май се намира този двигател за кола втора ръка... Така че взимай една голфара и не му мисли толкова 
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Факт - карал съм Форд ФИкус от 40 000 до 60 000км, когато слязох преднцата беше дроб. Ноември месец съм пускал климатика, защото цялата температура от скоростната кутия си влизаше в купето - ад. Вървеше прилично, но за единия вървеж не мисля, че си струва! Астра - добър избор, здрава кола, евтина подръжка, но се обезценява бързо. И според мен Голф-а си остава оптималния избор. Успех и пиши какво си решил и съответно купил.
Не вярвах,че мога някога да го кажа,но при този бюджет,най-разумния избор в случая е Опел астра 1.6/1.8-16V
, която дори ще е и малко по-нова година от ФВ Голф.Като цяло астрата си е доста добър автомобил и като качества по-нищо не отстъпва на Г4 ,с изключение на дизайна.Ами грозна си е и безлична и това е.Отвън и отвътре няма нищо с което да те впечатли,интериора е супер дървен и свети жълто като стара жигула,но ако трябва да съм обективен пък си е достатъчно добра като сглобка и материали и не скърца в никакъв случай повече от Г4,нито пък вози по-зле и изобщо като експлоатационни параметри по нищо не остъпва на голфа,дори и е по-малко капризна от него във всяко едно отношение,всички знаем за железните и икономични бензинови мотори на опел особено в случая опела ще е и с добър мотор,а не с базовия 1.4 както ще е Г4.В случая при този бюджет ще е излишно изхвърляне без никаква практична полза, освен естетическата наслада ако си вземеш Голф 4 98 пред астра 99/00 г..За тези пари и вектра може да се намери и тя също не е лош избор и е по практична от Г4 1.4 -98 г.Ако все пак си фен и държиш да караш ФВ ,лошо няма добре дошъл в клуба
. Фокуса е просто форд и въобще няма да си губя времето да го коментирам, въпреки, че и той има някои положителни страни,но просто не бих препоръчал кола,която аз не бих карал.
P.S. Драги съфорумци простете ме мен грешния ФВ сектант за еретичното мнение.
P.S. Драги съфорумци простете ме мен грешния ФВ сектант за еретичното мнение.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
chy написа:ехххх,като все се споменава "само (или основно)за градско каране"
Кво значение има,900 оборота са си 900 оборота и при 1,4 и при 2.0....
Аз бих спестил от екстри,не от обем....
А иначе-квото те грабне....ама недей форда-разгледай вътре обстановката как е...и сигур ще се решиш
Иначе аз ако имах такива кинти за кола-или Г3,или Пасат 4,...и да ми останат за профилактиките!!!!
Е не мога да не се възхищавам на такъв постинг!.....Естествено,че по-добре без някой и друга пищялка,светлинка,цветомузика и разни други в стил технодискотека....или пък един калъп шашардисана електроника,като мозъка на шизофреник в остър пристъп...но пък да вземеш поне 1.6 101 к.с,а защо не и 1.8(дори 1.8Т)да усетиш какво е кола-разходът ти едва ли ще е кой знае колко по-голям(1.6 сравнен с 1.
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За мен пък да си взема съвременна кола без екстри е немислимо. Защо ми е съвременен автомобил тогава? Като седна от моя салон в кола с базов салон имам чуството че ще падна от седалката толкова е дървена и неудобна, стъклата да ги въртя с ръчката, да няма климатик и някое друго отделение за предмети, подлакътник... въздушни възглавници ( недай боже да ми трябват) ами по-добре да си карам двойката тогава.
- trohata
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
- Автомобил: HYUNDAI I40
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:chy написа:ехххх,като все се споменава "само (или основно)за градско каране"
Кво значение има,900 оборота са си 900 оборота и при 1,4 и при 2.0....
Аз бих спестил от екстри,не от обем....
А иначе-квото те грабне....ама недей форда-разгледай вътре обстановката как е...и сигур ще се решиш
Иначе аз ако имах такива кинти за кола-или Г3,или Пасат 4,...и да ми останат за профилактиките!!!!
Е не мога да не се възхищавам на такъв постинг!.....Естествено,че по-добре без някой и друга пищялка,светлинка,цветомузика и разни други в стил технодискотека....или пък един калъп шашардисана електроника,като мозъка на шизофреник в остър пристъп...но пък да вземеш поне 1.6 101 к.с,а защо не и 1.8(дори 1.8Т)да усетиш какво е кола-разходът ти едва ли ще е кой знае колко по-голям(1.6 сравнен с 1....говоря само за Голф...Астрата на 2-ро място пък за Форда мисли като за ураган дето ще накара джобовете ти да заприличат на пустинята Сахара!
Ти каква звезда си само няма втори като теб

- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
maniak написа:За мен пък да си взема съвременна кола без екстри е немислимо. Защо ми е съвременен автомобил тогава? Като седна от моя салон в кола с базов салон имам чуството че ще падна от седалката толкова е дървена и неудобна, стъклата да ги въртя с ръчката, да няма климатик и някое друго отделение за предмети, подлакътник... въздушни възглавници ( недай боже да ми трябват) ами по-добре да си карам двойката тогава.
Разбира се че е точно така - ако само двигателя е важен - да взема и аз да продам 4ката и да взема 2ка GTI!?
Мотора си е мотор - ще му се кефиш седмица-2 и след това ще ти служи само за да те превозва от А до Б (пак казвам ако не си от хлапаците и недораслите деца дето само дърпане им е в главата). Екстрите са тези, които ще те радват дълго - комфортни седалки, климатроник, пълен ел пакет... да не говорим за системите за сигурност. пък нека до теб застане някой с 1,8 и да отваря прозореца с манивела щото му е горещо без клима
- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
so.sec написа:Мотора си е мотор - ще му се кефиш седмица-2 и след това ще ти служи само за да те превозва от А до Б (пак казвам ако не си от хлапаците и недораслите деца дето само дърпане им е в главата). Екстрите са тези, които ще те радват дълго - комфортни седалки, климатроник, пълен ел пакет... да не говорим за системите за сигурност. пък нека до теб застане някой с 1,8 и да отваря прозореца с манивела
Къххх. Страшно ще те радват всичките екстри. Изпреварване на камион движещ се с 90 км/ч с пуснат климатик, само при 5 км права празна отсечка с наклон минимум 15 градуса и попътен вятър минимум 30 м/с.

Cherepaha написа:so.sec написа:Мотора си е мотор - ще му се кефиш седмица-2 и след това ще ти служи само за да те превозва от А до Б (пак казвам ако не си от хлапаците и недораслите деца дето само дърпане им е в главата). Екстрите са тези, които ще те радват дълго - комфортни седалки, климатроник, пълен ел пакет... да не говорим за системите за сигурност. пък нека до теб застане някой с 1,8 и да отваря прозореца с манивела
Къххх. Страшно ще те радват всичките екстри. Изпреварване на камион движещ се с 90 км/ч с пуснат климатик, само при 5 км права празна отсечка с наклон минимум 15 градуса и попътен вятър минимум 30 м/с.![]()
Печеля от това че съпротивлението ми в жегата ще е по-малко при затворен прозорец и няма да съм по потник и в собствен сос. А и инспектирането на вредните газове на камиона ще оставя на колегата с по-мощен мотор и без клима
Това казвам - зависи от целта на шофиране - зрелите шофьори към които си позволявам да се числя караме с основна цел в главата да стигнем от А до Б и целта ни е това пътуване да е максимално комфортно - а за целта - възможно по-нов автомобил с възможно повече екстри.
Другата група шофьори, карат не за да стигнат от А до Б, а за да покажат (странно на кой!?) в отсечката А-Б как могат да изпреварват, колко бързо могат да се движат (макар и по потник и с отворен джам от жега)... и за съжаление в не малко случай особено в последно време - къде ще е мястото на следващата надгробна плоча до пътя
та нека колегата сам реши от коя група е...
Винаги когато някой ми заговори за коне в България си задавам въпроса - за къде са ти тия коне!? Най-дългата отсечка в малката ни държава е сигурно 600км - те се взимат и със 140 и със 180 за почти същото време като се има предвид че само най-много 200/300 са магистрала и то каква. за къде тия скорости и коне!? в града - пълно с дупки. Тротоара ли се качва по лесно с двулитров двигател или от дупките отскачаш по-бързо?!
Виж за Германия - разбирам - отсечки по 800км магистрала, по-голямата част от която без ограничение. перфектен асфалт... има къде да бягат... ама в бг... направо не знам каква е тая детска мания. Винаги съм го казвал - за мен разумната мощност на автомобил за българия и наще селскостопански пътища с такова тегло като голф и перфектния баланс на разход към мощност би бил около 90 коня. Всичко оттам на горе по мое мнение е само ненужен разход на гориво и въобще средства. разбира се който може да си го позволи спокойно - ок! но това да става за сметка на екстри или възраст на автомобила....

- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
so.sec написа:Това казвам - зависи от целта на шофиране - зрелите шофьори към които си позволявам да се числя караме с основна цел в главата да стигнем от А до Б и целта ни е това пътуване да е максимално комфортно - а за целта - възможно по-нов автомобил с възможно повече екстри.
Другата група шофьори, карат не за да стигнат от А до Б, а за да покажат (странно на кой!?) в отсечката А-Б как могат да изпреварват, колко бързо могат да се движат (макар и по потник и с отворен джам от жега)... и за съжаление в не малко случай особено в последно време - къде ще е мястото на следващата надгробна плоча до пътя![]()
Сам ли ги измисляш такива...
Значи едната група са "Фукльовци-те" без климатици, дет ти викат - "Чиба, пречиш!", докато ти си караш зряло и комфортно?
А другата група са тия "Зрелите" с луксозните невървелници, дет карат бавно, щот толко им може колата и се препотяват, огладняват и ожадняват, докато изпреварят некой комион.
Малко ще му е трудно на колегата, но както казваш - нека сам реши от коя група е...

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта
