Инфо за биене в волана при натискане на спирачките?РЕШЕНО
- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
group® написа:Аз ли нещо не разбрах пак или на колегата му бие само волана?
Ако е така то как ще са криви дисковете без педала да му бие?!
Първото място за гледане са гуми, джанти. Дори скоро да са балансирани нищо не значи - при мен на 500км след баланс волана започна да бие - причината: паднала от дупка тежест
Как пък го измисли че ще бие педала???
При криви дискове волана бие при спиране, при криви джанти бие на 60 и след това на 110, при небалансирани гуми бие на 110, това е при голф, за други коли стойнистите варират в зависимост от диаметъра на гумите.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Причините за биене на волана при спиране са няколко както и колегите тук казаха:
1.Крива гума/джанта- симтоми:
Усещане на леко биене на волана при висока скорост. При натискане на спирачката биенето се засилва, до промяна на скоростта с поне 30-40 км/ч надолу, при което почти изчезва. Характерното тук е че се усеща клатене на волана при скорости от около 20км/ч.
2.Криви гуми/джанти (и двете) -симптоми.
Тук симптомите са същите с разликата , че в зависимост от положението на едното колело спрямо другото понякога изпадат в резонанс, понякога почти се "унищожават" вибрациите. Тоест, карате направо и винаги едно и също. След това обаче правите по-дълъг завой и пак излизате на правата отсечка, но нещата вече не са същите
. С една дума, след всеки завой е различно
3. Дебалансирани гуми/джанти - симптоми:
Същите , но при ниска скорост всичко спи
4. Криви дискове -симптоми:
Вибрации на волана има ЕДИНСТВЕНО , при натискане на спирачката. Ако не се пипа спирачката биене НЯМА, независимо от скоростта.При то тежки ситуации се усеща и биене на спирачният педал.
Когато дисковете са вентилирани, обикновенно се пукат именно в ребрата. Не се вижда, но при интензивно спиране (180 на 100 ) диска се загрява, измята се и започва леко биене във волана. Като изстине , "уж" се оправя.
5.Разбита "предница" -симптоми :
Освен евентуално биене, се чуват и други звуци от рода "клоп-клоп" при натискане на спирачката
1.Крива гума/джанта- симтоми:
Усещане на леко биене на волана при висока скорост. При натискане на спирачката биенето се засилва, до промяна на скоростта с поне 30-40 км/ч надолу, при което почти изчезва. Характерното тук е че се усеща клатене на волана при скорости от около 20км/ч.
2.Криви гуми/джанти (и двете) -симптоми.
Тук симптомите са същите с разликата , че в зависимост от положението на едното колело спрямо другото понякога изпадат в резонанс, понякога почти се "унищожават" вибрациите. Тоест, карате направо и винаги едно и също. След това обаче правите по-дълъг завой и пак излизате на правата отсечка, но нещата вече не са същите


3. Дебалансирани гуми/джанти - симптоми:
Същите , но при ниска скорост всичко спи

4. Криви дискове -симптоми:
Вибрации на волана има ЕДИНСТВЕНО , при натискане на спирачката. Ако не се пипа спирачката биене НЯМА, независимо от скоростта.При то тежки ситуации се усеща и биене на спирачният педал.
Когато дисковете са вентилирани, обикновенно се пукат именно в ребрата. Не се вижда, но при интензивно спиране (180 на 100 ) диска се загрява, измята се и започва леко биене във волана. Като изстине , "уж" се оправя.
5.Разбита "предница" -симптоми :
Освен евентуално биене, се чуват и други звуци от рода "клоп-клоп" при натискане на спирачката

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта