Специален ключ с помоща на който затягаш до определена степен. Мисля че силата на затягане се мери в нютон метри.
Обикновено на него се слага съответния размер камък.
Колко да затегна болтовете на джантите?
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
mucho написа:простете глупоста ми и оффтопика, но какво е туй динамометричен ключ ... моля не ма убивайте с камъни аз съм прос цунцунтерджия се пак
Простено да ти е! Майтапят се с колегата.... динамометричен ключ е е този който мери... или има ограничител на силата за натягане на дадена връзка(най-просто има скала на която показва какво усилие прилагаш)
Ако видя такъв ключ в некоя гумаджииница ще се снимам за спомен с гумаджията....
- SkyWalker
- Мнения: 516
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
ре
Защо не ги стегнеш на гумаджийница?
Предимствата:
1. Няма да се изцапаш
2. Няма да си надраскаш джантите
3. Ще са затегнати от машина точно толкова, колкото трябва!
Предимствата:
1. Няма да се изцапаш
2. Няма да си надраскаш джантите
3. Ще са затегнати от машина точно толкова, колкото трябва!
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
s3 написа:И аз да попитам. Голяма глупост ли е да си сложа по два секретни болта? Просто в момента имам излишен втори комплект и се чудя има ли смисал да го слагам. (джантите са с по 5 дупки).
(Малко се отклонявам, но май е по-добре отколкото да пусна нова тема.)
Увеличаваш 2 пъти щансовете за сакатлък по отвиването


- Ice___Cool
- Мнения: 398
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
По книга го дават 110 Nm.Ако човек има динамометричен ключ е супер лесно.Това на практика са един вид 11кг ама на какво рамо незнам.Така че ако трябва да бъдем точни си трябва динамометриченключ.Но 90 % от нас го нямаме затова на ръка с нормално усиле, а не като онази приказка на старите дападжии "ДО СКЪСВАНЕ И ЕДИН ОБОРОТ НАЗАД".И чесно казано аз си спазвам златното правило преди път подпри с крак гумите за да видиш дали някоя не се клати.Щото не малко са случайте когато някой крадец тръгне да краде ама някой го секне и после тежко му на Шофьора.Е зависи и от този зад волана.Аз бих осетил веднага.Но ако е баща ми никога.Той кара докато не спре да се движи колата!!!
- theater
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 14 май 2005 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ANNIHILATOR написа:По книга го дават 110 Nm.Ако човек има динамометричен ключ е супер лесно.Това на практика са един вид 11кг ама на какво рамо незнам.Така че ако трябва да бъдем точни си трябва динамометриченключ.Но 90 % от нас го нямаме затова на ръка с нормално усиле, а не като онази приказка на старите дападжии "ДО СКЪСВАНЕ И ЕДИН ОБОРОТ НАЗАД".И чесно казано аз си спазвам златното правило преди път подпри с крак гумите за да видиш дали някоя не се клати.Щото не малко са случайте когато някой крадец тръгне да краде ама някой го секне и после тежко му на Шофьора.Е зависи и от този зад волана.Аз бих осетил веднага.Но ако е баща ми никога.Той кара докато не спре да се движи колата!!!
11 kg при 1м рамо !
Може да се направи който е фен със изрязване на тръба 1м и с теглилка за зеленчуци от онези портативните. Не е много точно, но е по-точно от "до скъсване и оборот назад".

- Ice___Cool
- Мнения: 398
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
theater написа:ANNIHILATOR написа:По книга го дават 110 Nm.Ако човек има динамометричен ключ е супер лесно.Това на практика са един вид 11кг ама на какво рамо незнам.Така че ако трябва да бъдем точни си трябва динамометриченключ.Но 90 % от нас го нямаме затова на ръка с нормално усиле, а не като онази приказка на старите дападжии "ДО СКЪСВАНЕ И ЕДИН ОБОРОТ НАЗАД".И чесно казано аз си спазвам златното правило преди път подпри с крак гумите за да видиш дали някоя не се клати.Щото не малко са случайте когато някой крадец тръгне да краде ама някой го секне и после тежко му на Шофьора.Е зависи и от този зад волана.Аз бих осетил веднага.Но ако е баща ми никога.Той кара докато не спре да се движи колата!!!
11 kg при 1м рамо !
Може да се направи който е фен със изрязване на тръба 1м и с теглилка за зеленчуци от онези портативните. Не е много точно, но е по-точно от "до скъсване и оборот назад".
Пък аз до сега го правих със рамо 40см и 100кг., май ще трябва да променям технологията - пренатягъл съм

- SkyWalker
- Мнения: 516
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
ре
А ако секретните болтове са оригинални!!! 

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта