нафтата се самозапалва вследствие на температура и налягане. тя е устойчива на запалване с искра, бидейки тежка петролна фракция, съдържаща доста парафинови фракции.
дизеловия двигател засмуква, за разлика от бензиновия, във първия такт и сгъстява във втория само въздух-бензиновия прави това с готова горивовъздушна смес.
при дизела в момента на впръскване на горивото от дюзата-то се запалва. затова на практика всички дизели са с директно впръскване в горивната камера.
е, ще ми кажеш ли как нещо, което го палиш в момента в който го впръскваш, маже? че не се сещам? при положение че всички движения на буталото вече са извършени преди впръскването?
какво и как маже?
Въпрос за износване на цилиндър при работа без гориво ?
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
andonov написа:Не искам да споря относно горния ми пост,но някой ако иска да се убеди в това,което писах да си извади едната лула и да кара известно време и да си премери компресията на същия цилиндър - преди и след това.След това да пише.
Единствено после ще удавиш свеща на тоя цилиндър а има и вероятност да вдигнеш нивото на маслото в картера друго няма да стане
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
компресията ще падне заради отмитите нагари по клапаните. те не лягат вече така плътно. щото не са пасвани откакто са там. и са легнали по нагара.
това не е скапване на цилиндъра.
виждал съм цилиндър на хиляди км. буквално със счупен клапан-мотора беше В12 и един цилиндър там няма чак такова значение. човека си беше карал на 11 цилиндъра бая време.
на самия цилиндър му нямаше нищичко.
това не е скапване на цилиндъра.
виждал съм цилиндър на хиляди км. буквално със счупен клапан-мотора беше В12 и един цилиндър там няма чак такова значение. човека си беше карал на 11 цилиндъра бая време.
на самия цилиндър му нямаше нищичко.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
vaskoto1 написа:нафтата се самозапалва вследствие на температура и налягане. тя е устойчива на запалване с искра, бидейки тежка петролна фракция, съдържаща доста парафинови фракции.
дизеловия двигател засмуква, за разлика от бензиновия, във първия такт и сгъстява във втория само въздух-бензиновия прави това с готова горивовъздушна смес.
при дизела в момента на впръскване на горивото от дюзата-то се запалва. затова на практика всички дизели са с директно впръскване в горивната камера.
е, ще ми кажеш ли как нещо, което го палиш в момента в който го впръскваш, маже? че не се сещам? при положение че всички движения на буталото вече са извършени преди впръскването?
какво и как маже?
Ако въпроса е към мен горивото не маже.
Според вида на горивото се получава миене на масления филм образуван по ризата при положение че не се запалва и не само.Друг е въпроса че при студен двигател(бензинов) се получава и конденз в следствие на което дори навлиза бензин в маслото.
Няма ли да има износване на ризата (блока) и сегментите, да не говорим ,че при последното има и други странични износвания - лагери и валове.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
въпроса е към ронин.
а това което си мислиш не е така.
колата има мазителна система. по принцип няма начин в който да имаш масло НАД буталото независимо от мотора-то ще изгори.
за това се грижи специален сегмент.
отделно-как ще имаш един студен цилиндър в един загрят блок? нали има и охладителна система? сещаш ли се?
а това което си мислиш не е така.
колата има мазителна система. по принцип няма начин в който да имаш масло НАД буталото независимо от мотора-то ще изгори.
за това се грижи специален сегмент.
отделно-как ще имаш един студен цилиндър в един загрят блок? нали има и охладителна система? сещаш ли се?

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
vaskoto1 написа:...а това което си мислиш не е така.
колата има мазителна система. по принцип няма начин в който да имаш масло НАД буталото независимо от мотора-то ще изгори.
за това се грижи специален сегмент.
Няма създаден двигател,който да не гори технически масло поради ХОНИНГА.
Защо ли ризите(блока) не са идеално гладки?Защо ли след шлайф двигателя не издържа толкова км както при оригиналния?
Какво е Хонинг?
За да не се увличам в писане вижте линковете.

http://www.vbox7.com/play:316736ba
http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... hp?t=13255
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта