Въпрос за износване на цилиндър при работа без гориво ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 05 юли 2008 23:30


нафтата се самозапалва вследствие на температура и налягане. тя е устойчива на запалване с искра, бидейки тежка петролна фракция, съдържаща доста парафинови фракции.
дизеловия двигател засмуква, за разлика от бензиновия, във първия такт и сгъстява във втория само въздух-бензиновия прави това с готова горивовъздушна смес.
при дизела в момента на впръскване на горивото от дюзата-то се запалва. затова на практика всички дизели са с директно впръскване в горивната камера.
е, ще ми кажеш ли как нещо, което го палиш в момента в който го впръскваш, маже? че не се сещам? при положение че всички движения на буталото вече са извършени преди впръскването?
какво и как маже?




Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Съб 05 юли 2008 23:31


andonov написа:Не искам да споря относно горния ми пост,но някой ако иска да се убеди в това,което писах да си извади едната лула и да кара известно време и да си премери компресията на същия цилиндър - преди и след това.След това да пише.



Единствено после ще удавиш свеща на тоя цилиндър а има и вероятност да вдигнеш нивото на маслото в картера друго няма да стане


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 05 юли 2008 23:34


компресията ще падне заради отмитите нагари по клапаните. те не лягат вече така плътно. щото не са пасвани откакто са там. и са легнали по нагара.
това не е скапване на цилиндъра.
виждал съм цилиндър на хиляди км. буквално със счупен клапан-мотора беше В12 и един цилиндър там няма чак такова значение. човека си беше карал на 11 цилиндъра бая време.
на самия цилиндър му нямаше нищичко.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 05 юли 2008 23:38


vaskoto1 написа:нафтата се самозапалва вследствие на температура и налягане. тя е устойчива на запалване с искра, бидейки тежка петролна фракция, съдържаща доста парафинови фракции.
дизеловия двигател засмуква, за разлика от бензиновия, във първия такт и сгъстява във втория само въздух-бензиновия прави това с готова горивовъздушна смес.
при дизела в момента на впръскване на горивото от дюзата-то се запалва. затова на практика всички дизели са с директно впръскване в горивната камера.
е, ще ми кажеш ли как нещо, което го палиш в момента в който го впръскваш, маже? че не се сещам? при положение че всички движения на буталото вече са извършени преди впръскването?
какво и как маже?


Ако въпроса е към мен горивото не маже.
Според вида на горивото се получава миене на масления филм образуван по ризата при положение че не се запалва и не само.Друг е въпроса че при студен двигател(бензинов) се получава и конденз в следствие на което дори навлиза бензин в маслото.
Няма ли да има износване на ризата (блока) и сегментите, да не говорим ,че при последното има и други странични износвания - лагери и валове.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 05 юли 2008 23:41


въпроса е към ронин.
а това което си мислиш не е така.
колата има мазителна система. по принцип няма начин в който да имаш масло НАД буталото независимо от мотора-то ще изгори.
за това се грижи специален сегмент.
отделно-как ще имаш един студен цилиндър в един загрят блок? нали има и охладителна система? сещаш ли се? :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 05 юли 2008 23:45


Изображение


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 05 юли 2008 23:47


говориме за тотално различен случай.
това което пише там е така, но тук не иде реч изобщо за подобна ситуация.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 05 юли 2008 23:52


Знам че се отклонихме от темата но искаш да ме убедиш че при липса на искра няма да се получи миене на цилиндъра и от там износване?

И като не остава маслен филм по ризата как не се износват сигментите, като са на сухо?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 06 юли 2008 8:40


А на един бутален въздушен компресор,на който въобще през живота му не се впръсква нищо в цилиндрите дали се износва? mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 06 юли 2008 9:48


материала на желязото е друг-вземи за пример ЗАЗ


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Нед 06 юли 2008 13:49


vaskoto1 написа:...а това което си мислиш не е така.
колата има мазителна система. по принцип няма начин в който да имаш масло НАД буталото независимо от мотора-то ще изгори.
за това се грижи специален сегмент. :wink:


Няма създаден двигател,който да не гори технически масло поради ХОНИНГА.
Защо ли ризите(блока) не са идеално гладки?Защо ли след шлайф двигателя не издържа толкова км както при оригиналния?
Какво е Хонинг?

За да не се увличам в писане вижте линковете. :wink:

http://www.vbox7.com/play:316736ba
http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... hp?t=13255



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта