
Двигател TSI
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: Двигател TSI
и аз го знам това за кпд-тол Значи всичко си е ОК! 

Re: Двигател TSI
Здравейте, не твърдя, че разбирам много от автомобили, но мога поне да споделя впечатленията си. От няколко месеца имам Tiguan 1.4 TSI (S&S, 150 к.с.) и съм доволен. Нисък разход (извънградско дава 7/100 на 6та скорост, а на 5та с 90км/ч пада и под 7), не може да поддържа високи скорости, но не ми и трябва (особено с нашите пътища). В никакъв случай не се тормози дори на сериозни баири (4х4 е но до колкото знам не се води кросоувър, такъв бил само T&F). Възнамерявам да го пазя и в този смисъл, на 16 900 км, масло е сменяно за последно на 9 800 км. Кога трябва да сменям маслото и какво масло ще препоръчате? Другият ми въпрос е свързан с вентилатора на мотора (ако е това), който се включва когато загася колата след малко по-дълъг път (над 50 км.). Нормално ли е да работи (чува се) в продължение на около 1 минута?
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Двигател TSI
на 16 900 км, масло е сменяно за последно на 9 800 км. Кога трябва да сменям маслото и какво масло ще препоръчате? Другият ми въпрос е свързан с вентилатора на мотора (ако е това), който се включва когато загася колата след малко по-дълъг път (над 50 км.). Нормално ли е да работи (чува се) в продължение на около 1 минута?
Относно маслото, колата ти най-вероятно е с променлив интервал за смяна на маслото, следователно караш, докато компютъра не ти "каже", че е за смяна

Вентилатора е нормално да работи и след като си загасил двигателя.
Re: Двигател TSI
Kalin72 написа:Относно маслото, колата ти най-вероятно е с променлив интервал за смяна на маслото, следователно караш, докато компютъра не ти "каже", че е за смяна
Вентилатора е нормално да работи и след като си загасил двигателя.
Благодаря!
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Двигател TSI
ходих до сливен и обратно.
налях 100 октана V-power. силно разочарование - колата си върви като с А95Н, разход около 8.5/100 при скорости 130-160кмч.
налях 100 октана V-power. силно разочарование - колата си върви като с А95Н, разход около 8.5/100 при скорости 130-160кмч.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Двигател TSI
nii написа:ходих до сливен и обратно.
налях 100 октана V-power. силно разочарование - колата си върви като с А95Н, разход около 8.5/100 при скорости 130-160кмч.
Сипи 98 октана на Ромпетрол-но от този в Дружба..И тогава гледай как само ще литне ТСИто...

- MiLaNoTo
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
nii написа:ходих до сливен и обратно.
налях 100 октана V-power. силно разочарование - колата си върви като с А95Н, разход около 8.5/100 при скорости 130-160кмч.
Пробвай на ОМВ карера 100
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Двигател TSI
nii написа:зареждам с Шел карта и нямам много избор- шел не предлага 98.
няма как, шефа рече ШЕЛ!
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Двигател TSI
doubledTSI написа:и аз го знам това за кпд-тол Значи всичко си е ОК!
сега прочетох нещо интересно за TSI:
Ultra lean burn mode is used for light-load running conditions, at constant or reducing road speeds, where no acceleration is required. The fuel is not injected at the intake stroke but rather at the latter stages of the compression stroke, so that the small amount of air-fuel mixture is optimally placed near the spark plug. This stratified charge is surrounded mostly by air, which keeps the fuel and the flame away from the cylinder walls for lowest emissions and heat losses. The combustion takes place in a toroidal (donut-shaped) cavity on the piston's surface. The cavity is displaced to one side of the piston, the side that has the fuel injector. This technique enables the use of ultra-lean mixtures that would be impossible with carburetors or conventional fuel injection.
това е причината при леко натоварване да не загрява двигателя толкова...
цялата статия тук - http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection
- MiLaNoTo
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Ъпдейт:
На 10 380 км - смяна на дюза на 1-вия цилиндър. (in progress)
На 10 380 км - смяна на дюза на 1-вия цилиндър. (in progress)
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: Двигател TSI
[quote="MiLaNoTo"]Ъпдейт:
На 10 380 км - смяна на дюза на 1-вия цилиндър. (in progress)[/quote
а сега де .... ко стана
На 10 380 км - смяна на дюза на 1-вия цилиндър. (in progress)[/quote
а сега де .... ко стана

- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател TSI
doubledTSI написа:MiLaNoTo написа:Ъпдейт:
На 10 380 км - смяна на дюза на 1-вия цилиндър. (in progress)[/quote
а сега де .... ко стана
Добре де дай инфо каде сипваш и какво, колко е новата и как стоят нещата с причината за дефекта?!
- MiLaNoTo
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
- 95 PLUS/100 Speed (EKO) и Carrera 95/Carrera 100 (OMV), с леко предимство в сипванията в ЕКО.
От няколко дни колата не работеше добре на празен ход, имаше странни вибрации. Личеше си, че има някакъв проблем с двигателя. Когато отидох в Порше вчера, първо пробваха да върнат някакъв по-стар ъпдейт на софтуера, но днес вибрациите станаха просто много осезаеми и отново отидох там и на компютъра изкара 48 грешки на минута в 1-и цилиндър, освен това имаше големи проблем с баровете отново на 1-и цилиндър. Пробваха размяна на бобини и свещи (от 1-и в 3-и цилиндър), но това не доведе до никакво подобрение и поръчаха нова дюза, която трябва да пристигне следващата седмица. Цена общо не мога да кажа, защото всичко влиза в гаранцията (по моя информация самата дюза е около 300 лева).
Това е за момента.
От няколко дни колата не работеше добре на празен ход, имаше странни вибрации. Личеше си, че има някакъв проблем с двигателя. Когато отидох в Порше вчера, първо пробваха да върнат някакъв по-стар ъпдейт на софтуера, но днес вибрациите станаха просто много осезаеми и отново отидох там и на компютъра изкара 48 грешки на минута в 1-и цилиндър, освен това имаше големи проблем с баровете отново на 1-и цилиндър. Пробваха размяна на бобини и свещи (от 1-и в 3-и цилиндър), но това не доведе до никакво подобрение и поръчаха нова дюза, която трябва да пристигне следващата седмица. Цена общо не мога да кажа, защото всичко влиза в гаранцията (по моя информация самата дюза е около 300 лева).
Това е за момента.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Кофти. Дюзата със горивния филтър не се ли изпраща в централата и оттам да кажат дали е по гаранция. Може би е време да смениш бензиностанциите, ако проблема не е дефект
- MiLaNoTo
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Според тях е по-вероятно да е дефект. За гаранцията имам уверение, че няма да има проблем.
Като цяло мисля да премина основно на ОМВ, не знам вече на коя може да се разчита, Лукойл са крайно неудобни с недостатъчно налични картови плащания.
Проблема е може би в добавките по тия горива, не знам. 98H е най-добре, но него го има само в Лукойл (и май в Петрол? не помня вече).
Като цяло мисля да премина основно на ОМВ, не знам вече на коя може да се разчита, Лукойл са крайно неудобни с недостатъчно налични картови плащания.
Проблема е може би в добавките по тия горива, не знам. 98H е най-добре, но него го има само в Лукойл (и май в Петрол? не помня вече).
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Deivid9999 и 24 госта