Източване на маслото през отвора за пръчката.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Пет 25 авг 2006 8:55


Незнам проблемна пробка си е**** ... наистина е гадна история в такъв случей да може да се съглася. Ама като се промива двигателя ти доливат един 500 гр неква течност и оставят мотора да работи не повече от 5 мин с нея. Те тя е някъв силен разтворител и идеята е да втечни сичкото боклук. Е ако таз помап нема да измуче сичко от картера не мерси тоз разтворител неща да си го карам още 10к км при положение че за 5 мин е**** м*м*т* на маслото.




Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Пет 25 авг 2006 19:57


момчета, има смисъл в тая помпа, иначе никой няма да я произвежда. причини:
1. екология - всички са сигурни, че отработеното масло е прибрано на сигурно място (в бидона на помпата);
2. необходимост - както някои от вас са споменали, има (и вече не малко) автомобили, при които това е единствения начин да се смени маслото;
3. спестява инвестиции - с тази система имате нужда само от компресор - можете да източите масло без канал и подемник, както и да го направите на произволно свободно място, без да се налага да освобождавате канал или подемник;
4. спокойствие - виждаш колко точно масло излиза от двигателя (за съжаление тази опция я имат само по-скъпите модели);
5. лек за "майсторска" намеса - ако някой специалист ви е сипал по погрешка или от липса на знания повече масло от необходимото, това е най-лесния начин за постигане на необходимото ниво на маслото.


Потребителски аватар
sport generation
Мнения: 219
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sport generation » Пет 25 авг 2006 22:47


Абе разбирам те ама не става няма модел без пробка за да е магнитна има защо


Потребителски аватар
aalio
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 06 май 2006 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aalio » Пет 08 сеп 2006 9:14


Това се прави от много време в Европа просто е по хигиенично,а наистина пропката е магнит,но винаги остава масло затова има промивки и добавки слагаш и мотора се чисти много добре.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 08 сеп 2006 14:16


Абе през пробката си е по-добре според мен. Не винаги през тръбичката може да се стигне до най-ниската точка на картера, а пробката винаги е там.

Между другото аз ползвам следния трик - преди да източа маслото, т.е. преди да отворя пробката повдигам леко колата, така че картера да се наклони в посока на пробката, после отварям (на горещ двигател, и с махната капачка за наливане отгоре) - струята масло е много силна и увлича доста мизерии.
После отивам да пийна една биричка и го зарязвам така да си капче поне половин час, и чак след това затварям и слагам новото масло. Съмнявам се че през сондата ще може така хубаво да се изсмуче всичко.

А старото масло е идеално за импрегниране на всякакви дървении на открито, например дървени огради, стрехи на къщи и т.н., не го изливайте на улицата или в каналите :-)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта