Източване на маслото през отвора за пръчката.
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Незнам проблемна пробка си е**** ... наистина е гадна история в такъв случей да може да се съглася. Ама като се промива двигателя ти доливат един 500 гр неква течност и оставят мотора да работи не повече от 5 мин с нея. Те тя е някъв силен разтворител и идеята е да втечни сичкото боклук. Е ако таз помап нема да измуче сичко от картера не мерси тоз разтворител неща да си го карам още 10к км при положение че за 5 мин е**** м*м*т* на маслото.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3970
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
момчета, има смисъл в тая помпа, иначе никой няма да я произвежда. причини:
1. екология - всички са сигурни, че отработеното масло е прибрано на сигурно място (в бидона на помпата);
2. необходимост - както някои от вас са споменали, има (и вече не малко) автомобили, при които това е единствения начин да се смени маслото;
3. спестява инвестиции - с тази система имате нужда само от компресор - можете да източите масло без канал и подемник, както и да го направите на произволно свободно място, без да се налага да освобождавате канал или подемник;
4. спокойствие - виждаш колко точно масло излиза от двигателя (за съжаление тази опция я имат само по-скъпите модели);
5. лек за "майсторска" намеса - ако някой специалист ви е сипал по погрешка или от липса на знания повече масло от необходимото, това е най-лесния начин за постигане на необходимото ниво на маслото.
1. екология - всички са сигурни, че отработеното масло е прибрано на сигурно място (в бидона на помпата);
2. необходимост - както някои от вас са споменали, има (и вече не малко) автомобили, при които това е единствения начин да се смени маслото;
3. спестява инвестиции - с тази система имате нужда само от компресор - можете да източите масло без канал и подемник, както и да го направите на произволно свободно място, без да се налага да освобождавате канал или подемник;
4. спокойствие - виждаш колко точно масло излиза от двигателя (за съжаление тази опция я имат само по-скъпите модели);
5. лек за "майсторска" намеса - ако някой специалист ви е сипал по погрешка или от липса на знания повече масло от необходимото, това е най-лесния начин за постигане на необходимото ниво на маслото.
- sport generation
- Мнения: 219
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе през пробката си е по-добре според мен. Не винаги през тръбичката може да се стигне до най-ниската точка на картера, а пробката винаги е там.
Между другото аз ползвам следния трик - преди да източа маслото, т.е. преди да отворя пробката повдигам леко колата, така че картера да се наклони в посока на пробката, после отварям (на горещ двигател, и с махната капачка за наливане отгоре) - струята масло е много силна и увлича доста мизерии.
После отивам да пийна една биричка и го зарязвам така да си капче поне половин час, и чак след това затварям и слагам новото масло. Съмнявам се че през сондата ще може така хубаво да се изсмуче всичко.
А старото масло е идеално за импрегниране на всякакви дървении на открито, например дървени огради, стрехи на къщи и т.н., не го изливайте на улицата или в каналите
Между другото аз ползвам следния трик - преди да източа маслото, т.е. преди да отворя пробката повдигам леко колата, така че картера да се наклони в посока на пробката, после отварям (на горещ двигател, и с махната капачка за наливане отгоре) - струята масло е много силна и увлича доста мизерии.
После отивам да пийна една биричка и го зарязвам така да си капче поне половин час, и чак след това затварям и слагам новото масло. Съмнявам се че през сондата ще може така хубаво да се изсмуче всичко.
А старото масло е идеално за импрегниране на всякакви дървении на открито, например дървени огради, стрехи на къщи и т.н., не го изливайте на улицата или в каналите

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта