VR6 срещу АБФ- впечатления?
- dani90
 - Мнения: 307
 - Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
И кво стана сега , АБФ или ВР6 ? 
)
			
									
									- titi7707
 - Мнения: 2482
 - Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
 - Автомобил: Golf 3
 - Двигател: ABS 1993
 - Местоположение: Плевен
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
  
  
  тази тема от къде я изрови  
  
  
- dani90
 - Мнения: 307
 - Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
Не виждам какъв е проблемът.Минало е известно време и може хората да имат нещо да казват?
На мен би ми било интересно!
			
									
										
						На мен би ми било интересно!
- yoan4o
 - магистрален бандит
 - Мнения: 4765
 - Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
 - Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
 - Двигател: Много газ и всичко ток
 - Местоположение: София
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
Темата е супер.
Бех искал хората писали по нея да изкажат впечатления години по-късно.
Сега вече ВР6 е достъпен и има доста такива коли.
Аз лично го ползвам за магистрален бегач и до сега не съм се пускал с АБФ.
Едно нещо от написаното е вярно. Звигателя му идва малко тежък и при пускане на газ-та забива муцуна веднага, естествено при сток окачване.
При спортно нещата ще седят по друг начин... Това за завоите, не съм съгласен.
Всеки Уикенд карам по пътя София - Велинград. По дефилето се движа с около 100км.ч. при сток окачване, не съм имал проблеми с недозавиване.
Според мен обаче при стокови коли АБФ няма шанс.
			
									
										
						Бех искал хората писали по нея да изкажат впечатления години по-късно.
Сега вече ВР6 е достъпен и има доста такива коли.
Аз лично го ползвам за магистрален бегач и до сега не съм се пускал с АБФ.
Едно нещо от написаното е вярно. Звигателя му идва малко тежък и при пускане на газ-та забива муцуна веднага, естествено при сток окачване.
При спортно нещата ще седят по друг начин... Това за завоите, не съм съгласен.
Всеки Уикенд карам по пътя София - Велинград. По дефилето се движа с около 100км.ч. при сток окачване, не съм имал проблеми с недозавиване.
Според мен обаче при стокови коли АБФ няма шанс.
- Adrian-AAA
 - Мнения: 1319
 - Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
 - Автомобил: Golf 2 and 3
 - Двигател: AAA and AFN
 - Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
 
Re:
driver написа:FreeSoul написа:driver-a ще каже той размаза една ВР6-ца няколко пъти с неговия АБФ, естествено хората които си купуват ВР6 не го взимат да се стои сток.
Друг е въпроса че в България това си е чиста екзотика свързана с много пари, общо взето една нерентабилна инвестиция
Аз си мислех, че VR6 е голямата работа, но срещу ABF му идва малко зор.До колкото си мислех 6-така е мако по-муден на старта и мислех, че след 2-ра ще мине покрай мен, но противно на очакванията ми това не стана. Може екземплярчето да е било поиздухано /макар, че изглеждаше в отлично състояние/ но е факт, че на 400 м. да же и на доста повече VR6 беше на повече от 3-4 коли зад мен.
Повторихме няколко пъти старта, но резултата беше един и същ - ABF-a бие с доста добра преднина. Трябва да се има и в предвид, че дръпката я правихме по нанагорнище и там по пътя на логиката по-голяма кубатура, кончета и цилиндърчета трябва да взимат превес.
Аз се пусках с АБФ но в мк2 бивш дизел 2врати,без седалки,кори,табло,задна броня,резервна гума и много други дреболии.
АБФ-а е с чип и му е правена главата (клапани млапани ) 15" нови зимни гуми Dayton (това се случва мисля,че около март месец ако не се бъркам).
Аз съм ВР6 сток с хедер и олекотен маховик,без дебитомер и ламбда сонда,пълен с всичкия интериор, с 16" джанти с стари гуми ДОТ-06
Резултата бе (има и клип някъде в F*ckbook ) 1 кола пред мен на 20см от задната му броня която я няма
- dani90
 - Мнения: 307
 - Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
Адрияне , ако става въпрос за "Пинки" когато се пуснахте и ти беше само със седалка по спомен 
			
									
										
						- PL-16v
 - Мнения: 629
 - Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
Всичко зависи най вече от разликата в килограмите и това кой с какви модове е ако и двата екземпляра са с еднакви модове и с равни килограми никакви шансове за АБФ-а ако обаче АБФ-а препипан а ВР-а оригинален се почва едно гонене на котка и мишка и кога точно ще го мине зависи от много фактори но ще го мине със сигурност  
 Ако ВР-а е препипан а АБФ-а оригинален става грозна гледка  
 А ако и дтете коли са оригинални НО подчертавам НО в кондикция пак давам превес за ВР-а  
 Това са моите лични впечатления от двата автомобила и въпреки всичко си подготвям АБФ във 2-ково купе просто мотора е в пъти по лесен за правене много по масов откъм части за мотора много по евтин за правене  
			
									
										
						- niikoo_1
 - Мнения: 3308
 - Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
И доста по-здрав, опростен, надежден, с по-грамотна инжекция и т.н. 
			
									
										
						- pe6kata
 - VW експерт

 - Мнения: 3010
 - Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
 - Автомобил: passat corrado
 - Двигател: AAA и АBV turbo
 - Местоположение: Елхово
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
голф3 - абф и вр6, еднакви купета, разликата е 100кг в теглото при вр6, което никак не е малко.
Отделно и двете коли ползват едни и същи предавки, но имат разлика в диференциалите и тя не е никак малка 3.39 срещу 3.68- т.е. по отношение на ускоряването абф също има преимущество.
Въпреки това стоков вр6 прави от 15.1-15.3
стоков абф -16.3 (спорно че варира от 16.1 до 16.5)
Това че се получават някакви аномалии, при сток коли означава че колите просто не са в час.
Ако тая една секунда за нищо я нямате, повече май няма какво да се коментира.
Ако ги поставим при еднакви условия- т.е с еднакви кутии както би било редно коментирайки моторите(игнораме теглото), положението ще е още по зле, ама не за вр6. А такава кутия за вр6 съм сглобил и ми е в гаража...
Моторът нито е скъп, нито е лаком. Не го намирам и за сложен, няма някаква космическа технология... това са приказки на хора дето съм убеден че не са разглобявали въпросния мотор.
Като каране и усещане няма нищо общо с абф.
Аз не бих заложил на кр или абф с/у вр6 на писта (при стокови коли)
			
									
										
						Отделно и двете коли ползват едни и същи предавки, но имат разлика в диференциалите и тя не е никак малка 3.39 срещу 3.68- т.е. по отношение на ускоряването абф също има преимущество.
Въпреки това стоков вр6 прави от 15.1-15.3
стоков абф -16.3 (спорно че варира от 16.1 до 16.5)
Това че се получават някакви аномалии, при сток коли означава че колите просто не са в час.
Ако тая една секунда за нищо я нямате, повече май няма какво да се коментира.
Ако ги поставим при еднакви условия- т.е с еднакви кутии както би било редно коментирайки моторите(игнораме теглото), положението ще е още по зле, ама не за вр6. А такава кутия за вр6 съм сглобил и ми е в гаража...
Моторът нито е скъп, нито е лаком. Не го намирам и за сложен, няма някаква космическа технология... това са приказки на хора дето съм убеден че не са разглобявали въпросния мотор.
Като каране и усещане няма нищо общо с абф.
Аз не бих заложил на кр или абф с/у вр6 на писта (при стокови коли)
- PL-16v
 - Мнения: 629
 - Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
ВР-а си е и скъп и лаком в сравнение със АБФ-а няма какво да си говорим празни приказки я обслужи един ВР и после един АБФ и пак ще си говорим и като пари и като време и като труд  
 Да не говориме че ако не си късметлия да попаднеш на читав екземпляр е няма такова скопено мъртво животно  
 И за да го събудиш си трябват доста средства  
 А това с пистата пък изобщо не мога да се съглася и там опираме до това кой колко ще налеее под формата на окачване гуми и така нататъка  
 Ааааа щях да забравя градско си тупа 15 на 100 и то на мека газ  
 Да не говориме и за разните дебитомери бубини и така нататъка дето струват по сумати пари а си се ебават  
 За мен лично АБФ-а е по практичния от двата мотора в правилното купе и леки модчета става повече от приятен  
 Виж обаче ако бюджета е неограничен съм с 2 ръце за 6-така  
			
									
										
						
- pe6kata
 - VW експерт

 - Мнения: 3010
 - Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
 - Автомобил: passat corrado
 - Двигател: AAA и АBV turbo
 - Местоположение: Елхово
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
PL-16v написа:ВР-а си е и скъп и лаком в сравнение със АБФ-а няма какво да си говорим празни приказки я обслужи един ВР и после един АБФ и пак ще си говорим и като пари и като време и като труд![]()
обслужвал съм абф и вр6, просто щото и двата мотора съм ги имал по няколко години.
ангренажния комплект за вр6 (двете вериги, двата обтегача и двата успокоителя) са точно 270лв, поне онзи ден ги купувах, даже някой тук може да потвърди
За това време на абф трябва да смениш 4 пъти ремък, по принцип 4 пъти и ролка (на практика 2 пъти
Калкулирай си ги.
Кабелите като цена са много близо до абф-ските.
Свещите- просто купуваш две по-повече.
Не смятам че дебитомер или бобини(ако мотора е с такива) е такъв консуматив. Развалялт се толкова често, колкото и на всяка кола с дебитомер.
Всеки мотор, който не е в час, гори и не върви. В това число и абф и вр6.
За една и съща сума пари(за малка сума говорим), от вр6 ще изкараш близо 2 пъти повече коне като повишение, демек ако от абф извадиш 20-на, то от вр-а ще са към 40.
Моторът е може да е много икономичен. Карай си го с 90км/ч и ще гори 6.5/100 (че може и леко отдолу). (При 200км/ч е на 12-14/100, при 230 е 18-20/100, естествено че ако му даваш газ ще гори) Това с градското е много относително. При нормално каране вр-а да е с до литър над абф-а като разход.
Да си чул нещо оттук оттам е едно, да си го карал и поддържал е друго
- dani90
 - Мнения: 307
 - Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
всичко друго може ама моя абф , колкото и газ да му се дава над 12.5 градско неможе да качи.при вр6 незнам дали е същото положение
			
									
										
						- neon
 - Мнения: 1796
 - Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
 - Автомобил: S3
 - Двигател: BAM
 - Местоположение: София
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
dani90 написа:всичко друго може ама моя абф , колкото и газ да му се дава над 12.5 градско неможе да качи.при вр6 незнам дали е същото положение
Явно не можеш даваш достатъчно газ!
- dani90
 - Мнения: 307
 - Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
Намери си някакво друго занимание вместо да се чудиш кво да пишеш "! 
 "
			
									
										
						- GTI 16V ABF
 - Мнения: 752
 - Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
 - Автомобил: VW Corrado
 - Двигател: 2.8 VR6 - AAA
 
Re: VR6 срещу АБФ- впечатления?
И двата мотора са добри като характеристика,оба4е мисля 4е един АБФ със малко пари ще превасхожда до някаква степен вр6.слагам на абф-а една къса скоросна кутия един 4ип и по широка генерация да се отпуши и става голям кеф 
  не подцянявам вр6 но тои е по сложен за подръжка,разход и допулнително пълнене който каквото иска да говори но това си е факт  
 и мен ме кефи вр6 не знам да има Голфаджие който да не го кефи но както казах с малко пари един абф става приятен като вр6  
			
													
  не подцянявам вр6 но тои е по сложен за подръжка,разход и допулнително пълнене който каквото иска да говори но това си е факт  
 и мен ме кефи вр6 не знам да има Голфаджие който да не го кефи но както казах с малко пари един абф става приятен като вр6  
				   							 				   
					Последна промяна от GTI 16V ABF на Чет 23 юни 2011 13:49, променено общо 1 път.
									
			
										
						Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта
			   