Какви са симптомите когато горивния филтър е за смяна

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 04 мар 2008 20:19


bomber написа:
Kalin72 написа:

Бра'чед, къф е тоя прозрачен филтър :shock Да не е в двигателния отсек? Ако да, то това е ВТОРИ филтър, а не основния, който се намира веднага след изхода от резервоара и е достъпен само отзад и отдолу...

Да там е!Незнам аз да имам при резервоара :)

Викторе....твойто е карбец бе приятелю :D :D :D ...твойта кола няма още един куп излишни,но за сметка на това скъпи неща...ЗАВИЖДАМ ти:oops: :oops: :D :D
Твойто филтърче се муши преди карба и е едно такова мъничко кат плувка за риболов... :D :D :D :D
Неговия и моя са едни Халаминиеви тучове за 15се кинта и са преди бенз помпа(електрическа)


АС Делко-15 кинта...номер не записах,ама като кажеш горивен (бензинов)филтър-такъв ще дадат :D :D :D :D




Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Вто 04 мар 2008 20:27


chy написа:Викторе....твойто е карбец бе приятелю :D :D :D ...твойта кола няма още един куп излишни,но за сметка на това скъпи неща...ЗАВИЖДАМ ти:oops: :oops: :D :D
Твойто филтърче се муши преди карба и е едно такова мъничко кат плувка за риболов... :D :D :D :D

:D точно така братле, имам само 1 филтър

Последна промяна от bomber на Вто 04 мар 2008 20:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Вто 04 мар 2008 20:28


Прав е има само 1 филтър и той струва 2лв :wink:


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 04 мар 2008 20:31


Аха, ето къде бил ключа от бараката :lol:


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Вто 04 мар 2008 21:12


Знаех си аз, че тряя си купя карбораторна кола ... :)


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 04 мар 2008 22:13


webdude написа:Знаех си аз, че тряя си купя карбораторна кола ... :)

Карбеца си е класика отвсякъде...
Колкото просто направено е едно нещо-толкова шанса да се прохебе е по-малък....
За съжаление след 92ра да си намериш кола с карб.(европейска,за другите не съм се интересувал)-няма, брат!
Те затова ще караме коли с една щайга безмислена електроника...
Щото било по-екологично,икономично и отговаря на евро-някой си номер стандарт!!!
Ама като се проибе ламбдата-ще видиш кво е икономия и кво е екология....
Примерно-мойта ламбда е над 200 кинта...деба!
А и още нещо интересно...аз карам една шепа кола,дърта на библия...ама съм с две бенз помпи...а!!!Е кой кат мен!!!Нъц-нъц! :( :( :( :(
Външна помпа Пиербург-350 лв с поръчка...
:shock :roll:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Вто 04 мар 2008 22:22


chy написа:
webdude написа:Знаех си аз, че тряя си купя карбораторна кола ... :)

Карбеца си е класика отвсякъде...
Колкото просто направено е едно нещо-толкова шанса да се прохебе е по-малък....

Ето затова няма да се разделям с голфи,дори и друга кола да зема ще си го пазя :)


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 05 мар 2008 14:21


chy написа:Външна помпа Пиербург-350 лв с поръчка...
:shock :roll:

затова италиано помпа 40 кинта и сменяш на 2 години :wink:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 05 мар 2008 14:33


Pichaga написа:
chy написа:Външна помпа Пиербург-350 лв с поръчка...
:shock :roll:

затова италиано помпа 40 кинта и сменяш на 2 години :wink:

Не съм намерил още такава :roll: :roll:
Само някаква сделана в китай за 90....


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 05 мар 2008 14:41


как така филтъра преди помпата ве chy ?не е ли обратното?потопяема==>нагнетателна===>филтър===>и т.н по къра?


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 05 мар 2008 14:41


преди да продам голфа сменях помпата, беше почнала да хвърля масло...пиърбърга обадиха цена от над 200 лева и от симеон взех италиано...ама това преди 2-3 години де :roll:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 05 мар 2008 15:28


Smoke написа:как така филтъра преди помпата ве chy ?не е ли обратното?потопяема==>нагнетателна===>филтър===>и т.н по къра?

При мен е така-резервоар(барабар с потопяемата анджаклама...нея още не съм я "предобрял"...)-филтър(явно да филтрира мизериите от резервоара...)-помпа-някакъв "вентил" пластмасов (трипътен..."акумулатор" ли е кво ли...?)...оттам ..."по къра"...
Освен това до възд.филтър имам един "клапан" който е с някаква клема(нямам си на идея за кво е)...а..., и още един филтър-за бенз.пари...седи зад и под пасажерския фар....
Малка и стара кола...ама филтри да искаш mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi

Pichaga написа:преди да продам голфа сменях помпата, беше почнала да хвърля масло...пиърбърга обадиха цена от над 200 лева и от симеон взех италиано...ама това преди 2-3 години де :roll:


Не разбирам кой знае колко...ама ми се струва че тази която си сменил и мойта са със съществени разлики....
Мойта се намира до задна пасажерска гума...отдолу,заедно с филтър и тая пластмасова джаджа-вентил,клапан...квото ще да е....Представлява едно доста издължено подобие на гоивен филтър,ама с букса за захранване...дава налягане около 1,5 бара...Общо взето си е най-обикновено ел.моторче с някаква перка(турбинка)...като се прецака ще отворя и ще я разгледам!Няма масло,няма нищо...от едната страна смуче-от другата праща към моното...
На мен 3-4 пъти ми е блокирвала до тоя момент...като причината винаги е една-мизерия от бенза....Засега съм и хванал цаката,ако се скапе съвсем-ще му мисля тогава!


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 05 мар 2008 15:45


чудил съм се ако забия 2ри филтър горивен какво ще стане?един след и един преди ГНП
пп.освен че ще сменям повечко гадости....с цел пазене на помпата от замърсители :wink:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 05 мар 2008 15:53


Smoke написа:....

А защо не обърнеш посоката...демек филтър преди помпа?
В идеята ти има логика...ама да не се позагуби дебита и колата да започне да страда от недостиг на гориво???
В крайна сметка-ако е преди помпата-пази от мизерия освен нея...а и нататък!
А сега пази само "нататък"...
Аз лично не съм запознат,но ми се струва че и при теб е така както при мен..Има два варианта-да си е така фабрично(което би ме учудило) или някой някъде някога се е "изказал неподготвен" и е объркал нещата...


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 05 мар 2008 15:58


еми някой някъде ще да е....аз си имах интересна разработка ГТИ с една помпа...когато купих 2 помпи и кутия и филтри и наскоро горивен акумулатор (благодарско на колегата за нещата) монтирах посредством мнения от Техническия....сега маркуча от потопяемата отива към кутията от там ГНП праща към филтъра....имам един пак алуминиев но по-малък и съм си мислил да го набича преди ГНП...за да може малката помпа да подава към по-малък филтър а ГНП към големия и към къра....наскоро разглобявах половин горивна система заради шитнат бензин...
ама както казваш след време като почнат да се позатлачват може да има обратен ефект



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта