vladeto_nedev написа:vucata написа:Аз не твърдя, че бранша Фауве е застрашен от изчезване. Просто от тук насетне ще имат временна загуба. Германия специално в момента е в огромно напрежение предимно заради имигрантите. Както сами виждате Порше София не е затворило временно врати, няма и да затвори скоро. Нито има акция и спад на цени, нито нищо. Голям праз за Фауве, че САЩ има нещо против техни автомобили да се продават на пазара, както и други страни. Още малко и сами ще се убедите, че автомобилите произведени в САЩ или където и да е било, скоро ще са на пътя.
Извинявай, колега, ама хич не си запознат! Както и доста други тук - "цените не падали"-ха-ха-ха, "вижте mobile" и какво да видим?! Цените може да не падат, но търсене на ТДИ 2.0 - няма, моя автомобил виси от един месец със почти всички екстри, сравнително нов на 7 год., готов съм и от цената да падам, но никой просто не ми се е обадил, а е една от най-ниските оферти! Какво да си говорим?!
За пазара в САЩ, също не си прав! На него Фолксваген отделяха изключително голямо внимание и надежди, особено след края на експанзията на Китайската икономика, специално се разработваха модели за САЩ, дори се предвиждаше Тигуан ХL за там, тъй като амераканците обичат "големи и луксозни всъдеходи". Сега какво - баста на пазара в САЩ, дори и АУДИ, които имаха добри позиции там!
Да, финансиране от правителството ще има, то имаше за ОПЕЛ, които по принцип е на Дженеръл мотърс, та за ВАГ - няма да има, но има разлика, това ще бъде спасително финансиране, не финансиране за растеж, а откъде ще дойдат милярдите за инвестиции за Бентли, за Бугати, и останалите скъпи марки, за Порше, щото и то е в кюпа?! Те дори Файтона ще спират, вие ми говорите, че "бълха ги ухапала". Не са добри нещата, а и сервизните акции няма да се разминат сам със софтуерни промени, то ако е можело така, щели са да настроят софтуера още при производството, логично? Това са остарели ТДИ двигатели, които не могат да покрият ЕВРО 5, стара технология, която са "ъпдейтвали" с този софтуер и хоп на пазара, вместо да влагаш инвестиции в разработка на нов двигател, да ползваш карбамит и други подобни добавки, един софтуер и хоп вълшебството, съкращаване на разходи - уж нов модел кола с еко дизел, а пък то старата печка с филтър за твърди частици и софтуерен трик, мислеха че номера ще мине  - да ама не, както казваше един уважаван от мен журналист!
Апропо: Купил съм си кола, за която съм дал един куп пари, която би трябвало да е надежда, относително здрава и да покрива критериите за вредни емисии - ЕВРО 5, със среден разход смесено 6.5/100 л.! Нито едно от обещаните при покупката неща, не са изпълнени от Фолксваген Груп, какво повече да говорим?! Алелуя, боже помогни им! 
