

да прави са хоратаSpunky написа:
Интересно ми стана едно изказване в темата там:- Искаш да си вземеш модерен дизел, не нафтова печка. За последното си помисли добре.
blackmore написа:...
santo_trafficante написа:да прави са хоратаSpunky написа:
Интересно ми стана едно изказване в темата там:- Искаш да си вземеш модерен дизел, не нафтова печка. За последното си помисли добре.
ама ще трябва малко да почетеш и ще разбереш защо е така
pakumba написа:то е ясно, че нито тук нито във фиатския форум ще получиш обективно мнение, аз обаче като фиатаджия нямам против да пиша тук и смятам горе долу да съм обективен. в момента имам 3 фиат за 4 години. първия беше ударен и си замина, другите 2 са в движение:) имам беден опит с голф, прекалено малко съм карал и не съм го поддържал, за да ги сравня, затов ще ти кажа за фиат- бравото не е лоша кола, обаче като е по-нова. просто фиат издъхват по-рано от немските коли, вместо да ги караш безпроблемно 400 000 км примерно, на 250 000 се почват масово проблемите. километрите са съвсем примерни. лошата страна на фиат за мен е хидравликата им, много често се срещат коли с проблеми по нея, окачването също е крехко, като направиш предницата и след 10 000 км пак нещо малко почва да тропа, я биалетка я нещо друго, вярно малко и евтино, но дразни. особенна недомислица са нещата направени да се сменят цели, в смисъл например носачи. поради липса на качествени или ппросто са адски скъпи, като си купиш някои смотани по 60 лв и след 6-10к км оп пак шарнирче, а за човек който кара 10 000 км са 2 месеца. дай пак 180 лв. По ел системите наистина има проблеми, но не бих казал, че ми пречат и са сериозни. както на другите коли така и тук се губи масата на задните стопове, обикновено борд компа малко се шашка, но не е задължително. други ел проблеми различни от нормалните/бобина да изгори, комутатор, някой датчик за смяна/ няма. мен лично не ме интересува как изглежда отвън една кола, щото аз съм вътре обикновено та това няма да го коментирам. друг сериозен проблем на фиат са им скоростните кутии, не знам защо, но не могат да ги направят както трябва и все хъркат и все се сменят с 2 употреба. имат и независимо задно окачване, което пък си иска своятаподдръжка и смяна на лагери, но това веднъж се прави в живота на колата. не че е малко, но смятам това са основните проблеми. иначе мога да кажа и доста хубави неща, като евтини части/освен тези дето сменяш половината кола заедно с единия счупен детайл/, намират се доста, двигателя е перфектен, никога досега не съм отварял двигател на фиат, а имам подозрения, че моя в момента е над 500 000 км. с двг няма да имаш грижи и веднъж като постегнеш датчиците и моторчето за празен ход просто няма да пипаш по него. аз лично не съм сектант, купувам си фиат, защото 1 пасат 90 год. струва 3500, а една крома 92 с всички ексти климатроници ала бала струва 3 000.
в заключение те съветвам, ако бравото е читаво и си сигурен, че е на малко км вземай го, обаче ако не намериш запазен екземпляр и решиш да го вземеш пък после да си го постягаш знай че всико се чупи по едно и също време и става ад.
Madj0 написа:Аз бих взел Голфа :
1. по здрава в всяко едно отношение
2. по добра изравотка на всичко вътре - а не гадна пласмаса
3. държи цена
За голф ти препоръчвам 1.8ми или 1.9ТДИ , ако си се насочил кум 1.6 много внимаваи , че не е най-безпроблемния мотор
И си замисли как звучи : карам VWи карам ФИАТ
![]()
P.S Може сега да карам AUDI , но не намирам разлика освен в емблемата с VW - а и колко му е да я сменя![]()
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта