Golf3 vs FiatBravo?
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
да прави са хоратаSpunky написа:
Интересно ми стана едно изказване в темата там:- Искаш да си вземеш модерен дизел, не нафтова печка. За последното си помисли добре.
п.с. ето една тема с обяснение за Голф от уважаваното от повечето хора тук списание Авто Билд
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=34819
-
blackmore
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
благодаря на всички отговорили дотук. редовно следя темата и се радвам като видя че има нови мнения
информацията която ми предоставяте опрдл. ме наведе на някои нови мисли ... още размишлявам по въпроса, но то така ще е в близките седмици...
между другото в момента карам фиат, но той е много стар и нямам база за сравнение. преди година имах възможността да покарам голф3 с точно този мотор 1.6 - 101 к. и доста ми хареса, но пък волана ми се стори малко твърд... никога не сам се качвал дори на браво, но това което чувам от колеги е че била "супер коли4ката"(разбирасе за тази цена). искам су6то да попитам: член на форума ме посъветва да взема двигател 115 коня ГтИ, но аз исмам да попитам подръжката на този двигател не е ли зна4ително по-скъпа?
... само ще помоля( както в форума на фиат така и тук) да не объркваме темата с излишни препирни и обиди.
още 1 благодаря!
между другото в момента карам фиат, но той е много стар и нямам база за сравнение. преди година имах възможността да покарам голф3 с точно този мотор 1.6 - 101 к. и доста ми хареса, но пък волана ми се стори малко твърд... никога не сам се качвал дори на браво, но това което чувам от колеги е че била "супер коли4ката"(разбирасе за тази цена). искам су6то да попитам: член на форума ме посъветва да взема двигател 115 коня ГтИ, но аз исмам да попитам подръжката на този двигател не е ли зна4ително по-скъпа?
... само ще помоля( както в форума на фиат така и тук) да не объркваме темата с излишни препирни и обиди.
още 1 благодаря!
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
blackmore написа:...
Щом изборът ти е сведен до тези два модела,харесай си по някой екземпляр от двата и покарай - само така ще разбереш коя ти харесва повече.
На VW ми се струва,че хидравликата е по-тежка отколкото на другите марки,затова сигурно ти се е сторил твърд.Пък и тези модели GT са обикновено с широки гуми 195/15 и волана става още по-тежък.
2.0i 8V 115к.с. си е просто нормален атмосферен двигател.Едва ли поддръжката му е по-скъпа.
то е ясно, че нито тук нито във фиатския форум ще получиш обективно мнение, аз обаче като фиатаджия нямам против да пиша тук и смятам горе долу да съм обективен. в момента имам 3 фиат за 4 години. първия беше ударен и си замина, другите 2 са в движение:) имам беден опит с голф, прекалено малко съм карал и не съм го поддържал, за да ги сравня, затов ще ти кажа за фиат- бравото не е лоша кола, обаче като е по-нова. просто фиат издъхват по-рано от немските коли, вместо да ги караш безпроблемно 400 000 км примерно, на 250 000 се почват масово проблемите. километрите са съвсем примерни. лошата страна на фиат за мен е хидравликата им, много често се срещат коли с проблеми по нея, окачването също е крехко, като направиш предницата и след 10 000 км пак нещо малко почва да тропа, я биалетка я нещо друго, вярно малко и евтино, но дразни. особенна недомислица са нещата направени да се сменят цели, в смисъл например носачи. поради липса на качествени или ппросто са адски скъпи, като си купиш някои смотани по 60 лв и след 6-10к км оп пак шарнирче, а за човек който кара 10 000 км са 2 месеца. дай пак 180 лв. По ел системите наистина има проблеми, но не бих казал, че ми пречат и са сериозни. както на другите коли така и тук се губи масата на задните стопове, обикновено борд компа малко се шашка, но не е задължително. други ел проблеми различни от нормалните/бобина да изгори, комутатор, някой датчик за смяна/ няма. мен лично не ме интересува как изглежда отвън една кола, щото аз съм вътре обикновено та това няма да го коментирам. друг сериозен проблем на фиат са им скоростните кутии, не знам защо, но не могат да ги направят както трябва и все хъркат и все се сменят с 2 употреба. имат и независимо задно окачване, което пък си иска своятаподдръжка и смяна на лагери, но това веднъж се прави в живота на колата. не че е малко, но смятам това са основните проблеми. иначе мога да кажа и доста хубави неща, като евтини части/освен тези дето сменяш половината кола заедно с единия счупен детайл/, намират се доста, двигателя е перфектен, никога досега не съм отварял двигател на фиат, а имам подозрения, че моя в момента е над 500 000 км. с двг няма да имаш грижи и веднъж като постегнеш датчиците и моторчето за празен ход просто няма да пипаш по него. аз лично не съм сектант, купувам си фиат, защото 1 пасат 90 год. струва 3500, а една крома 92 с всички ексти климатроници ала бала струва 3 000.
в заключение те съветвам, ако бравото е читаво и си сигурен, че е на малко км вземай го, обаче ако не намериш запазен екземпляр и решиш да го вземеш пък после да си го постягаш знай че всико се чупи по едно и също време и става ад.
в заключение те съветвам, ако бравото е читаво и си сигурен, че е на малко км вземай го, обаче ако не намериш запазен екземпляр и решиш да го вземеш пък после да си го постягаш знай че всико се чупи по едно и също време и става ад.
santo_trafficante написа:да прави са хоратаSpunky написа:
Интересно ми стана едно изказване в темата там:- Искаш да си вземеш модерен дизел, не нафтова печка. За последното си помисли добре.
ама ще трябва малко да почетеш и ще разбереш защо е така
Аз нямам нужда да чета. Ясно ми е за JTD и комън рейл-а, но бравото нито върви повече, нито харчи по-малко от "нафтовата печка" на голфа...таа това исках да кажа
pakumba написа:то е ясно, че нито тук нито във фиатския форум ще получиш обективно мнение, аз обаче като фиатаджия нямам против да пиша тук и смятам горе долу да съм обективен. в момента имам 3 фиат за 4 години. първия беше ударен и си замина, другите 2 са в движение:) имам беден опит с голф, прекалено малко съм карал и не съм го поддържал, за да ги сравня, затов ще ти кажа за фиат- бравото не е лоша кола, обаче като е по-нова. просто фиат издъхват по-рано от немските коли, вместо да ги караш безпроблемно 400 000 км примерно, на 250 000 се почват масово проблемите. километрите са съвсем примерни. лошата страна на фиат за мен е хидравликата им, много често се срещат коли с проблеми по нея, окачването също е крехко, като направиш предницата и след 10 000 км пак нещо малко почва да тропа, я биалетка я нещо друго, вярно малко и евтино, но дразни. особенна недомислица са нещата направени да се сменят цели, в смисъл например носачи. поради липса на качествени или ппросто са адски скъпи, като си купиш някои смотани по 60 лв и след 6-10к км оп пак шарнирче, а за човек който кара 10 000 км са 2 месеца. дай пак 180 лв. По ел системите наистина има проблеми, но не бих казал, че ми пречат и са сериозни. както на другите коли така и тук се губи масата на задните стопове, обикновено борд компа малко се шашка, но не е задължително. други ел проблеми различни от нормалните/бобина да изгори, комутатор, някой датчик за смяна/ няма. мен лично не ме интересува как изглежда отвън една кола, щото аз съм вътре обикновено та това няма да го коментирам. друг сериозен проблем на фиат са им скоростните кутии, не знам защо, но не могат да ги направят както трябва и все хъркат и все се сменят с 2 употреба. имат и независимо задно окачване, което пък си иска своятаподдръжка и смяна на лагери, но това веднъж се прави в живота на колата. не че е малко, но смятам това са основните проблеми. иначе мога да кажа и доста хубави неща, като евтини части/освен тези дето сменяш половината кола заедно с единия счупен детайл/, намират се доста, двигателя е перфектен, никога досега не съм отварял двигател на фиат, а имам подозрения, че моя в момента е над 500 000 км. с двг няма да имаш грижи и веднъж като постегнеш датчиците и моторчето за празен ход просто няма да пипаш по него. аз лично не съм сектант, купувам си фиат, защото 1 пасат 90 год. струва 3500, а една крома 92 с всички ексти климатроници ала бала струва 3 000.
в заключение те съветвам, ако бравото е читаво и си сигурен, че е на малко км вземай го, обаче ако не намериш запазен екземпляр и решиш да го вземеш пък после да си го постягаш знай че всико се чупи по едно и също време и става ад.
Евала на колегата-обективно и точно няма повече накъде - Madj0
- Мнения: 1104
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз бих взел Голфа :
1. по здрава в всяко едно отношение
2. по добра изравотка на всичко вътре - а не гадна пласмаса
3. държи цена
За голф ти препоръчвам 1.8ми или 1.9ТДИ , ако си се насочил кум 1.6 много внимаваи , че не е най-безпроблемния мотор
И си замисли как звучи : карам VW
и карам ФИАТ
P.S Може сега да карам AUDI , но не намирам разлика освен в емблемата с VW - а и колко му е да я сменя

1. по здрава в всяко едно отношение
2. по добра изравотка на всичко вътре - а не гадна пласмаса
3. държи цена
За голф ти препоръчвам 1.8ми или 1.9ТДИ , ако си се насочил кум 1.6 много внимаваи , че не е най-безпроблемния мотор
И си замисли как звучи : карам VW
и карам ФИАТ
P.S Може сега да карам AUDI , но не намирам разлика освен в емблемата с VW - а и колко му е да я сменя

Madj0 написа:Аз бих взел Голфа :
1. по здрава в всяко едно отношение
2. по добра изравотка на всичко вътре - а не гадна пласмаса
3. държи цена
За голф ти препоръчвам 1.8ми или 1.9ТДИ , ако си се насочил кум 1.6 много внимаваи , че не е най-безпроблемния мотор
И си замисли как звучи : карам VWи карам ФИАТ
![]()
P.S Може сега да карам AUDI , но не намирам разлика освен в емблемата с VW - а и колко му е да я сменя![]()
1.не забравяй, че е до екземпляр, ако намери счупен голф и запазен фиат няма да си прав
3. държи, обаче в момента не ясно кое колко държи, как ще се развият събитията и може да се окаже, че и голфа ще струва 1500 лв след 6 месеца. а и забравяш по-високата цена на голфа като начало
-
lolo_popo
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
без коментар -
vwclub.bg Форуми
Нашите потребители са написали 306874 мнения
Имаме 7676 регистрирани потребители
www.fiat-bg.com Форум
Нашите потребители са написали 112925 мнения
Имаме 3676 регистрирани потребители
vwclub.bg Форуми
Нашите потребители са написали 306874 мнения
Имаме 7676 регистрирани потребители
www.fiat-bg.com Форум
Нашите потребители са написали 112925 мнения
Имаме 3676 регистрирани потребители
- ChampioN
- Мнения: 98
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 14:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Нямах zа цел да станат караници на тема Фият ФВ , но трябва да се обърне внимание, 4е от Фият форума нищто насериоzно не можеш да вzемеш.
Браво на пакумба, много то4но и обективно мнение, както и на другите, които сравниха беzпристрастно 2=те коли, беz сектанско мнение
И все пак търси 4ИТАВОТО и това което на тебе ти харесва, в крайна сметка
Браво на пакумба, много то4но и обективно мнение, както и на другите, които сравниха беzпристрастно 2=те коли, беz сектанско мнение
И все пак търси 4ИТАВОТО и това което на тебе ти харесва, в крайна сметка
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта

Достатъчно мнения има по въпроса на blackmore - има риск ако се продължи в същия тон да се наруши т.7 Не са допустими и обиди към притежателите на други марки автомобили и други автоклубове.