Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиране?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
feersum
Мнения: 260
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feersum » Нед 09 дек 2007 20:07


ittso написа:Нещо което отдавна е казано и напълно подкрепям:

Ако дадена кола не издържа на моето каране, това не е моята кола!


гений си, признавам те! :lol:

Изглежда и аз съм си офоримил някои кофти навици при шофиране. Винаги има още какво да се научи! Евала за темата!




svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Нед 09 дек 2007 22:31


Аз съм против т.6 :не:


Потребителски аватар
SLO
Мнения: 185
Регистриран на: Съб 02 юли 2005 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SLO » Пон 10 дек 2007 0:24


На извънградско,се спира преди завоя и се изтегляме от него с газ,по преценка на водача!
Много кофти е когато се спира във завой,освен риска да изтървем завоя,товарим много механични елементи!

Винаги поглеждайте във огледалата преди да потеглите назад!
Така ме думнаха един път!


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 10 дек 2007 3:43


SLO написа:На извънградско,се спира преди завоя и се изтегляме от него с газ,по преценка на водача!
Много кофти е когато се спира във завой,освен риска да изтървем завоя,товарим много механични елементи!

Винаги поглеждайте във огледалата преди да потеглите назад!
Така ме думнаха един път!
:да:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 10 дек 2007 3:44


svetlio p_GT написа:Аз съм против т.6 :не:

Коректно към всички е и да напишеш защо си против, :wink:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 10 дек 2007 3:45


.:Stef4o:. написа:Аз мога да добавя, държането на съединителя(с включена 1-ва) на светофар, дори когато горе на брояча остават доста секунди до зелено......забелязвам, че много шофьори го държат, в което не виждам никакъв смисъл....освен по-къс живот на съединителя :?

:да:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 10 дек 2007 10:39


:010: Като "виден столичен разбирач" смятам, че около 70% от нещата са верни, както ми е ясно и че бая народ въобще няма предтава за устройството на автомобила, законите на физиката и въобще за какво става въпрос! :sly


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 10 дек 2007 12:45


Не видях да е писано, но когато е студено сутрин първите 300 - 400м. движението да става бавно с цел размърдване на окачването. Да се поразбие масалцето и да се раздвижат гумичките вътре в амортисьорите. Това удължава живота им.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пон 10 дек 2007 14:14


само някой да ми обясни защо трябва да гасиш всичките консумативи
фарове, музики и т.н
беше споменато в началото
аз го правя де, но не проумявам какво се печели

а и да добавя, като виждаш отдалеч че светва жълто, пусни педала на газта, колата сама ще си спре, не да лупаш газ спирачка , като е ясно, че не пестиш време


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 10 дек 2007 14:21


При палене - за да не скапеш акумулатора, заради много силната пикова консумация.
При гасене - да не би да има някаква утечка и пак да го изтощиш.
Я так думаю! :wink:


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Пон 10 дек 2007 16:03


Много добра тема, само бих допълнил нещо, което и аз правех доста често като начинаещ шофьор... :oops: При предприемане на маневра за изпреварване или за престрояване при потегляне понякога се забравя да се погледне страничното огледало, за да се уверим, че някой не е тръгнал вече да ни изпреварва и да му препречим пътя. :roll:


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 10 дек 2007 16:09


A, и друго се сетих сега...
При двигатели с турбо: след продължително каране (демек, добре загрял двигател) при спиране, силно се препоръчва двигателят да се остави да работи няколко минутки преди да се изгаси, за да охлади турбината. Иначе следват въпроси от рода "Авееее копеуета издуха ми се турбуту на маторо ко ша прааа сиа уеееее?!?!" :wink:


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Пон 10 дек 2007 16:10


Неравномерно износени гуми - причини:
1) блокирането при рязко натискане на спирачката (коли без АБС)
2) навиване на волана на място!!! Избягвайте подобни действия, защото се превръщат в навик.


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Пон 10 дек 2007 16:14


Smeagol написа:Неравномерно износени гуми - причини:
1) блокирането при рязко натискане на спирачката (коли без АБС)
2) навиване на волана на място!!! Избягвайте подобни действия, защото се превръщат в навик.

+
3) Разбита предница.....решението -> реглаж на преден мост :wink:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 10 дек 2007 16:27


Smeagol написа:Неравномерно износени гуми - причини:
1) блокирането при рязко натискане на спирачката (коли без АБС)
2) навиване на волана на място!!! Избягвайте подобни действия, защото се превръщат в навик.

препомпани-износени по средата
меки-износени по края



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта