Дайте съвет за покупка на нов Golf V
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Абе нали тоя форум е да си помагат потребителите един на друг???
Което означава да си казваме истината в очите.
Четох едно мнение за ''доказалата се'' помпа-дюза--ооо да доста се е доказала като дълбоко бъркащ в джоба проблем.
DSG-що е то и има ли почва у нас?Много било добро.Ами кой краставичар ще си признае че са му изгнили краставиците????
Аз пък доколкото чета в чуждестранни форуми особено американски /че там по ги разбират май хорицата автоматичните кутии/ не са особено доволни от това DSG.
Колегата пише какъв му е тавана на месечната вноска а и за километрите които ще минава не виждам за какво да се нашива със скъп за поддръжка дизел.
Правилно се е насочил към 1,4 бензинката 140 к.с.Разбирам всеки втори да кара тук такова че да го разубеждава,а сигурен съм има хора които и на снимка не са го виждали но го обсъждат.Българска работа--от всичко трябва все да разбираме.
Което означава да си казваме истината в очите.
Четох едно мнение за ''доказалата се'' помпа-дюза--ооо да доста се е доказала като дълбоко бъркащ в джоба проблем.
DSG-що е то и има ли почва у нас?Много било добро.Ами кой краставичар ще си признае че са му изгнили краставиците????
Аз пък доколкото чета в чуждестранни форуми особено американски /че там по ги разбират май хорицата автоматичните кутии/ не са особено доволни от това DSG.
Колегата пише какъв му е тавана на месечната вноска а и за километрите които ще минава не виждам за какво да се нашива със скъп за поддръжка дизел.
Правилно се е насочил към 1,4 бензинката 140 к.с.Разбирам всеки втори да кара тук такова че да го разубеждава,а сигурен съм има хора които и на снимка не са го виждали но го обсъждат.Българска работа--от всичко трябва все да разбираме.
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
propparo написа:.....
Колега само за твое сведение да ти кажа, DSG кутията в момента е най-добрата автоматична кутия, която е измислена до сега! разхода на гориво е 1:1 с механичната, абсулютно неможеш да усетиш смяната на скоростите ако не се вслушаш в мотора или не погледнеш обортомера

-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
propparo написа:Четох едно мнение за ''доказалата се'' помпа-дюза--ооо да доста се е доказала като дълбоко бъркащ в джоба проблем.
Колегата пише какъв му е тавана на месечната вноска а и за километрите които ще минава не виждам за какво да се нашива със скъп за поддръжка дизел.
Българска работа--от всичко трябва все да разбираме.
Сподели какъв е проблема на ПД двигателите? Щото аз, и не само аз, че чета и по други форуми, досега не съм чул за масови проблеми с тях, нито за страшни цени на резервните им части.
Да, българска му работа, но някои все пак говорим от собствен опит, а той се признава, нали

- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
stan4o_mc написа:Аз бих изчакал да излезне 6-та генерация и да взема Голф 5, защото смятам, че тогава ще му падне цената.
Да бе да.... да ги гледа тези лъскави 6-тици и да си вика: Ахх де да бях дал още 5-6 хил.лв и да бях си взел такава. Еми ако иска толкова, да си вземе 4-ка тя по-евтина от 5-цата

Стига длупости! в момента читава 5-ца е ~ 40k, а 6-цата ще бъде ~ 45k лв, щом Passat CC е 58к лв, 6-цата Голф 50к лв ли ще бъде

SAUERSTOFF, Тигуана не искам да го гледам, защото ще трябва да заделя повече пари.
Прави сте, че всеки ден не се купува нова кола и е хубаво да е топ версията, но всеки си има свои критерии, за това какви екстри са му необходими и каква цена ще плати.
Аз се замислих в преди време да сменя сегашната ми кола с по-висок клас за 25-30К лв, но се отказах. Тази кола ще е на 5-6 години, 200К км и ще започна част по част да си сглобявам нова кола. Май не е добро решение. Ако купя кола на 2 години цената ще е с 5-7К лв по-ниска и без гаранция, пак не е добро решение. Затова съм решил следващата ми кола да е нова. Определил съм си таван за вноска, която да не ми нарушава стандарта на живот, която е 8-900 лв.
anastas_mateev, ще видя и GT версията, тя е с 2 бона от горе, което не е чак толкова много....
Лъвицата Елза, не само педалите харесват петиците...в същия ред на мисли може да се каже, че всички хечбеци са за педали и жени, което не мисля, че е така. Аз в момента карам хечбек и жените продължават да ме привличат.
dinko_bonev, по-горе писах какви са ми предубежденията към 1-2-3 годишните коли.
stan4o_mc, и аз за това се замислих. Предполагам няма да ги спрат веднага от продажба след излизането на 6цата, но има вариант да ми хареса последната повече и тогава кво...ще трябва да ограича безразборното харчене...
Прави сте, че всеки ден не се купува нова кола и е хубаво да е топ версията, но всеки си има свои критерии, за това какви екстри са му необходими и каква цена ще плати.
Аз се замислих в преди време да сменя сегашната ми кола с по-висок клас за 25-30К лв, но се отказах. Тази кола ще е на 5-6 години, 200К км и ще започна част по част да си сглобявам нова кола. Май не е добро решение. Ако купя кола на 2 години цената ще е с 5-7К лв по-ниска и без гаранция, пак не е добро решение. Затова съм решил следващата ми кола да е нова. Определил съм си таван за вноска, която да не ми нарушава стандарта на живот, която е 8-900 лв.
anastas_mateev, ще видя и GT версията, тя е с 2 бона от горе, което не е чак толкова много....
Лъвицата Елза, не само педалите харесват петиците...в същия ред на мисли може да се каже, че всички хечбеци са за педали и жени, което не мисля, че е така. Аз в момента карам хечбек и жените продължават да ме привличат.
dinko_bonev, по-горе писах какви са ми предубежденията към 1-2-3 годишните коли.
stan4o_mc, и аз за това се замислих. Предполагам няма да ги спрат веднага от продажба след излизането на 6цата, но има вариант да ми хареса последната повече и тогава кво...ще трябва да ограича безразборното харчене...

- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
На колегата Shenko му препоръчвам да почете още малко и тогава да каже дали DSG-то /Direkt Schalt Getriebe или S-tronic/е най добро за в момента.Както и за разликите между 6 и 7 степенните такива.То е ясно че тук е VW форум,но нека не го правим VW-секта и да отричаме всичко чуждо.
Едни от най-големите производители на челно място са ZF и Mercedes /нали за автоматици говорим все пак/.Та точно ZF започва да снабдява компании като BMW,Ягуар,Ленд Ровър,VW,Ауди,Лексус ..../да продължавам ли/ с новата си 8 скоростна автоматична кутия.Кутиите ще се използват за вграждане най-вече сред лимузините и SUV-овете на дадените марки автомобили,и издържат сериозни нютонметри,нещо с което DSG-то не може да се похвали.Да не говорим че VW винаги са били назад в отношение на автоматиците--я питай някой от тоя форум дали иска да кара VW автоматик от периода хаиде да речем '00-'05 година.Типтроника например е нещо доказало се за годините си--VW с какво ще се покаже като аналог.
За колeгата Kalin72-човече виждам че живееш в Чикаго и това много ме радва.Само че ако ти с лекота можеш да си позволиш да поддържаш PD двигател,за повечето хора в тоя форум е блян.Като започнеш от цените на съединителя комплект /доста минимални български заплати/,цените на всяка една помпа-дюза /по над 1000 лева парчето,за сравнение на мерцедес дюзите са по около 700 лева намираеми/,а всичко това си има все пак някакъв експлоатационен срок и тъй като обикновено българина взима кола втора, трета,четвърта че и пета ръка на него доста често се пада ''честта'' да обслужи тези работи.Да не говорим че живота на една помпа-дюза средно е около 200 000км.А един стенд за обслужването им струва около 250 000 евро--колко сервиза в BG имат такъв,май нито един.Не случайно и самите VAG се отказаха от тая технология.
Та за тия неща мога да говоря доста,но не ми е целта да си меря нещото с вас.
А и тия коментари ''То който си вземе кола за 40 бона не трябва да гоплаши поддръжката''.Абе вие в час ли сте бе пичове,колегата който питаше за Голф 5-цата ще я взима на лизинг,а не в кеш и съм сигурен че всеки излязъл разход извън тези 8-900 лева лизингова вноска, които не са малко,би му се отразил на бюджета.
Но както казах тука само ''разбирачи'',разбирателите са малко и все повече намалят.
Едни от най-големите производители на челно място са ZF и Mercedes /нали за автоматици говорим все пак/.Та точно ZF започва да снабдява компании като BMW,Ягуар,Ленд Ровър,VW,Ауди,Лексус ..../да продължавам ли/ с новата си 8 скоростна автоматична кутия.Кутиите ще се използват за вграждане най-вече сред лимузините и SUV-овете на дадените марки автомобили,и издържат сериозни нютонметри,нещо с което DSG-то не може да се похвали.Да не говорим че VW винаги са били назад в отношение на автоматиците--я питай някой от тоя форум дали иска да кара VW автоматик от периода хаиде да речем '00-'05 година.Типтроника например е нещо доказало се за годините си--VW с какво ще се покаже като аналог.
За колeгата Kalin72-човече виждам че живееш в Чикаго и това много ме радва.Само че ако ти с лекота можеш да си позволиш да поддържаш PD двигател,за повечето хора в тоя форум е блян.Като започнеш от цените на съединителя комплект /доста минимални български заплати/,цените на всяка една помпа-дюза /по над 1000 лева парчето,за сравнение на мерцедес дюзите са по около 700 лева намираеми/,а всичко това си има все пак някакъв експлоатационен срок и тъй като обикновено българина взима кола втора, трета,четвърта че и пета ръка на него доста често се пада ''честта'' да обслужи тези работи.Да не говорим че живота на една помпа-дюза средно е около 200 000км.А един стенд за обслужването им струва около 250 000 евро--колко сервиза в BG имат такъв,май нито един.Не случайно и самите VAG се отказаха от тая технология.
Та за тия неща мога да говоря доста,но не ми е целта да си меря нещото с вас.
А и тия коментари ''То който си вземе кола за 40 бона не трябва да гоплаши поддръжката''.Абе вие в час ли сте бе пичове,колегата който питаше за Голф 5-цата ще я взима на лизинг,а не в кеш и съм сигурен че всеки излязъл разход извън тези 8-900 лева лизингова вноска, които не са малко,би му се отразил на бюджета.
Но както казах тука само ''разбирачи'',разбирателите са малко и все повече намалят.
Последна промяна от propparo на Пон 28 апр 2008 21:58, променено общо 1 път.
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта